Zobacz wątek - Jakie oponki do Hondy CBr 600
NAS Analytics TAG

Jakie oponki do Hondy CBr 600

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Jakie oponki do Hondy CBr 600

Postprzez MichaelloEs » 26/2/2011, 11:32

Witam, pytanie raczej kieruje do ludzi, którzy już jeździli na danym typie opon. Otóż chce kupić komplet Pirtelli Diablo lub Michelin Pilot Road. sa w podobnej cenie i nie umie sie zdecydować. Słyszełem, ze Pirelli sa twardsze ale nie wiem jak to przekłada sie konkretnie na praktyke. Potrzebuje opon do normalnej jazdy sportowo-turystycznej(zadne tory itd nie wchodza w gre). Zalezałoby mi tez, aby troche tez pojezdzic na oponach, aby po sezonie nie zmieniac. Prosze o sugestie, ewentualne inne podpowiedzi. Komplety tych co wymienilem gum wachaja sie w granicach 700-720 złotych, co o tym myslicie?? Opony sa nowe z II połowy 2010 i tez znajda sie (raczej tylko przód) z 0111.
Jedno jeszcze mnie zastanawia, czy warto kupic opony lerzakowane?? Na przykładzie 5 letnie itp oferty, czy lepiej dołozyc kupic nowe?? duza jest roznica pomiedzy takimi oponami??
Pozdrawiam!
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny


Postprzez Seba_ER5 » 26/2/2011, 11:54

Chodzi o diablo strade? czy diablo corsa I II III?.
2-3 letnie mozna brac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez MichaelloEs » 26/2/2011, 12:01

Chodzi o zwykłe Diablo bez niczego:)
Tu masz link:
http://www.pirelli.pl/web/tyres-catalog ... fault.page

Mowisz do 3 lat jeszcze sie opłaca kupic?? Powyzej juz bedzie troche gorzej mam rozumiec??

Cenowo jeszcze Conti znalazłem ale czytalem ze sie slizgaja, potem dunlopy qualifier 209, jeszcze michelin pilot power.
Sorki za tyle kombinacji ale na prawde nie wiem na co sie zdecydowac:)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez xede » 26/2/2011, 12:42

kup te ktore maja ladniejszy bieznik :D jak masz pare typow
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez limak14 » 26/2/2011, 15:29

xede napisał(a):kup te ktore maja ladniejszy bieznik :D jak masz pare typow

Nie wiem co wniosłeś do tematu tą wypowiedzią...

A co do opon. ja latałem na Pilotach Road 2CT - super. Bardzo dobrze się latało i nie znikały w oczach. Pilota sobie założyłem na przód a na tył założyłem Metzeler-a Z6. Opona (z6) niby twarda ale zamknąłem ją bez problemu i przebiegi można na niej zrobić kosmicznie duże.
Ogólnie traz mam Pirelli Diablo Ross i ie jestem zadowolony. Opony dość drogie ale powiem szczerze że wcześniejszy zestaw ogumienia był zdecydowanie lepszy - jak dla mnie.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez PrimoGhost » 26/2/2011, 22:53

Zobaczyłbym sobie jeszcze na poczciwe Pilot Sporty. Do pirelli jakoś nie mam zaufania. Kupiłem moto z Pirelli Scorpion na tyle i mielił przy każdej okazji ;/ zero przyczepności. Opona w dobrym stanie, przeleciane jakieś 4 tys km, ale wywalam ją w cholerę na wiosnę. Pilot Road ( 1 generacja ) to twarde gumy. Nastawione na przebieg, ni osiągi. Przyznam, że chciałem je brać, ale gremium na forum przekonało mnie do sportów.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Seba_ER5 » 27/2/2011, 00:10

Jak chcesz ladny przebieg to bierz pilot roady i omijaj sportowki. Jak masz litra to po 3k potrafia zniknac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez skidmarks » 27/2/2011, 00:55

PrimoGhost napisał(a):Zobaczyłbym sobie jeszcze na poczciwe Pilot Sporty.


JA Pilot Sporta na p rzodzie zjadłem w 7 tys. i to w Thundercacie/

Pilot Road2 są świetne i nie zastapione w deszczu idą jak przecinak. Ale 200 dorzucić bys musiał
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez MichaelloEs » 27/2/2011, 12:45

Tak jak wspominałem wczesniej potrzebuje oponki do CBR 600, nie litra:)
Nie potrzeba mi sportowych bo po torach nie bede jezdził, bardziej cos turystyczno-sportowe, cos w tym stylu. Spokojna i czasami mocniejsza jazda:)
No i oczywiscie zalezało by mi na dobrej przyczepnosc wiadomo, ale tez aby w oczach nie znikały.
Mowicie ze Micheliny Pilot Road bardziej niz Pirelli Diablo??
Te opony mam w podobnej cenie, ewent. dołozyc 100zl i miec Pilot Power...

Co do wygladu bieznika i pod tym wzgledem kupowanie to prosze nie słab ludzi:)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez Seba_ER5 » 27/2/2011, 15:14

JA Pilot Sporta na p rzodzie zjadłem w 7 tys. i to w Thundercacie/


To ja nie wiem co Ty z nim robiles.... Bo mi na wiecej tyl starczyl, a mialem go od nowosci. Obecnie zakladam komplet pilot sportow.


Jakos latanie na gumie do thundercata mi nie pasuje ale chyba cos czesto z niej spadales albo masz krzywe moto ;p, lub zle wywazopne kolo bylo.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez skidmarks » 27/2/2011, 17:42

Wszystko w porządku z układem jezdnym.


Mówie o oponie które były nowo wyprodukowane as nie leżakowane założone.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Seba_ER5 » 27/2/2011, 19:22

Wciaz mowie nie wiem jak Ty latales :P mi nowy pilot sport na tyl starczyl na 10tys km... A potrafilem latac 200+. Opona doszla juz do zuzycia granicznego ale jeszcze widac znacznik....
Przod przezyl tyle samo a nawet i wiecej bo byl zalzony przez poprzedniego wlasciciela.

Dodam tylko ze nie latam na gumie.
Moze miales zle Cisnienie w oponie..
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez PrimoGhost » 27/2/2011, 19:34

złe ciśnienie albo była walnięta przy wyważeniu. Wtedy też przebieg skraca się diametralnie. Ogólnie brałbym opony Michelin. Sam komfort psychiczny, że masz jednak dobre kapcie jest niezastąpiony.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Invi » 27/2/2011, 20:47

Też nie wyobrażam sobie jak można zjechać przód pilot sporta poniżej 10k. Mi tył spokojnie na 10k starczył, a był kilka razy przypalony, o jeździe składającej się głównie z gwałtownych przyśpieszeń i hamowań nie wspominając.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez skidmarks » 27/2/2011, 21:17

Poszedł to poszedł. raczej żadnych wibracji nie odczuwałem. A jestem wyczulonny na takie rzeczy.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez MichaelloEs » 27/2/2011, 22:20

Czyli mam rozumiec najlepszym wyborem beda Micheliny, Pilot Road lub Power?? Z góry dzieki za podpowiedz;)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez qamca » 28/2/2011, 08:28

Podczepię się pod temat:
Szukam gum na tej skali sport - turystyka skłaniające się jednak bardziej ku dobrej przyczepności...

Póki co mam dobre, acz nie bardzo duże doświadczenia z Pilotami Roadami 1 i 2, i jakoś tak przy Michelinach chciałbym zostać, chyba że coś w podobnej lub niższej cenie je deklasuje wyraźnie...

Zastanawiałem się nad Pilot Roadami 3, ale chętnie coś bardziej sportowego...

Pilot Power?
Pilot Power 2CT?
Power Pure?

Pilot Roady są wychwalane za zachowanie na mokrej nawierzchni, nie mam za bardzo porównania do innych modeli, niby niechętnie bym rezygnował z takiej cechy, ale na mokrym aż tyle nie jeżdżę...

I jeszcze jedno - jak to jest z mieszaniem modeli przód/tył? Trzymać się jednych?
qamca
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6/4/2009, 09:10

Postprzez przemeklewy2000 » 28/2/2011, 09:10

zdecydowanie Pilot Power 2CT.
przemeklewy2000
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 25/2/2011, 00:39

Postprzez Seba_ER5 » 28/2/2011, 09:12

Pilot power szybko zniknie... (power 2ct ma mieksza miesznake po bokach na srodku jest to samo do Pure nie moge sie odniesc nie mam info.

Zalezy Ci na km to bier zwielomiesznkowego Roada byle nie 1 :P bo to jednoskladnikowe ...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez qamca » 28/2/2011, 09:46

A szybko to znaczy +- ile? 5k?
qamca
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6/4/2009, 09:10

Następna strona


Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron