Jazda po torze Poznań.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Jazda po torze Poznań.
Cześć, witam. Jak w temacie macie może jakieś wskazówki, rady dotyczące jazdy po torze w Poznaniu? Pytanie kieruje bardziej do stałych bywalców. Szykuje się na Poznań w tym roku po raz pierwszy i kilka wskazówek napewno mi się przyda.
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...
- Beszczelny7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 3/12/2008, 22:23
- Lokalizacja: Zielona Góra
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Widziałem kiedyś ten filmik, a teraz nie mogłem go znaleźć. Dzieki bardzo
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...
- Beszczelny7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 3/12/2008, 22:23
- Lokalizacja: Zielona Góra
http://www.aw.poznan.pl/motocykle/speed_day.html
a regulamin też masz tam gdzieś na stronie.
Ogólnie to ciśnienie w kołach ustaw 2.0 przód i 2.0 tył - na zimnych kołach. Tak optymalnie bo pod temperaturą i tak sie ciśnienie zwiększy i nie bedzie wtedy 3.0 3.0 a takie słabe 2.3.
Przez pierwsze 2 okrążenia rozgrzej opony jeżdząc spokojnie w miarę - tzn. po porstu nie pałuj ile wlezie bo zaliczysz glebe. Reszta to się po prostu nie bój, czuj sprzęta i uważaj na niektórych samobójców ( ) co wyprzedzają w maksymalnych złożeniach na odległość 10cm po wewnętrznej
no i serwis przed treningiem by sie przydał - choćby sprawdzenie czy wszystko sprawne, czy oleju nie ubyło itd.
Jezeli bedzie trening na 15tą to bądz o 13:30 - bedziesz w miarę na początku stawki...o 14:30 gdy jest na 15tą to jużjak dużo ludzi jest to możesz nie wjechać. No i kominy seryjne załóż lub z DB-killerem bo badają decybele Reszta jest w regulaminie. No i zdaj lepiej wcześniej tę ich śmieszną kartę co trzeba mieć ze zdjeciem bo tego samego dnia to możesz się nie wyrobić
a regulamin też masz tam gdzieś na stronie.
Ogólnie to ciśnienie w kołach ustaw 2.0 przód i 2.0 tył - na zimnych kołach. Tak optymalnie bo pod temperaturą i tak sie ciśnienie zwiększy i nie bedzie wtedy 3.0 3.0 a takie słabe 2.3.
Przez pierwsze 2 okrążenia rozgrzej opony jeżdząc spokojnie w miarę - tzn. po porstu nie pałuj ile wlezie bo zaliczysz glebe. Reszta to się po prostu nie bój, czuj sprzęta i uważaj na niektórych samobójców ( ) co wyprzedzają w maksymalnych złożeniach na odległość 10cm po wewnętrznej
no i serwis przed treningiem by sie przydał - choćby sprawdzenie czy wszystko sprawne, czy oleju nie ubyło itd.
Jezeli bedzie trening na 15tą to bądz o 13:30 - bedziesz w miarę na początku stawki...o 14:30 gdy jest na 15tą to jużjak dużo ludzi jest to możesz nie wjechać. No i kominy seryjne załóż lub z DB-killerem bo badają decybele Reszta jest w regulaminie. No i zdaj lepiej wcześniej tę ich śmieszną kartę co trzeba mieć ze zdjeciem bo tego samego dnia to możesz się nie wyrobić
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości