Wymiana silnika GSF 600
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Wymiana silnika GSF 600
Czy opłaca się wymienić silnik, czy go remontować gsf 600 2001rok?
kupiłem motocykl rok temu od prywatnej osoby okazało się po jakimś miesiącu że:
słabe ciśnienie na zaworach(czego od razu nie sprawdziłem), czarny dym z komina, bierze 0,5L oleju(albo więcej) na jakieś 500 km, czego na początku nie było
"nowy" silnik z wymianą prawie 2tys remont starego policzyli ponad 3 tys i nie dają gwarancji tak samo jak na nowy że będzie wszystko ok. Nie chce być takim samym ch... jak ten co mi go sprzedał i opchnąć go dalej.
Nowy silnik wraz z wymianą mam zamiar nabyć w motomotion w wawie na połczyńskiej. Proszę poradźcie jak nie dać się znowu oszukać
przeniosłem Twoje pytanie do mechaniki ,myślę że to będzie odpowiedni działu.
senekkorzenna
kupiłem motocykl rok temu od prywatnej osoby okazało się po jakimś miesiącu że:
słabe ciśnienie na zaworach(czego od razu nie sprawdziłem), czarny dym z komina, bierze 0,5L oleju(albo więcej) na jakieś 500 km, czego na początku nie było
"nowy" silnik z wymianą prawie 2tys remont starego policzyli ponad 3 tys i nie dają gwarancji tak samo jak na nowy że będzie wszystko ok. Nie chce być takim samym ch... jak ten co mi go sprzedał i opchnąć go dalej.
Nowy silnik wraz z wymianą mam zamiar nabyć w motomotion w wawie na połczyńskiej. Proszę poradźcie jak nie dać się znowu oszukać
przeniosłem Twoje pytanie do mechaniki ,myślę że to będzie odpowiedni działu.
senekkorzenna
- sebastian_y
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/2/2011, 23:55
Zależy co tak naprawdę jest do wymiany. Robiłeś próbę olejową? Jeśli nie to zrób i będziesz wiedział czy olej ciągnie przez uszczelniacze czy pierścienie. Jeśli przez uszczelniacze to wystarczy oddać głowicę do naprawy, jeśli przez pierścienie to niestety nie opłaca się tego naprawiać tylko kupić cały silnik. Jeśli masz trochę zdolności poradzisz sobie z tym sam i będzie dużo taniej.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Zacznij od poprawnego ustawienia luzu zaworowego, potem zbadaj kompresję silnika z próbą olejową, dopiero wtedy będzie można coś powiedzieć o kondycji silnika.
- Maciek_Kat
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24/11/2010, 16:14
- Lokalizacja: Radom
Ten remont to ci policzyli chyba jako generalny. Ten Bandit musiałby mieć kosmiczny przebieg, żeby była konieczność robić generalkę. Moim zdaniem co najwyżej uszczelniacze zaworowe i docieranie zaworów, pewnie ktoś je zaniedbał i teraz puszcza olej tam. Chyba, że kupiłeś już naprawdę dobitą padlinę :/
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
w serwisie powiedzieli że ciśnienie na zaworach jest tak słabe że wykluczają uszczelniacze. Niestety sam się na tym nie znam :/
- sebastian_y
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/2/2011, 23:55
- sebastian_y
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/2/2011, 23:55
tak jak koledzy piszą - próba olejowa. W najlepszej opcji to kupisz głowicę z zaworami już i wałkami kompletną to zapłacisz maksymalnie 500zł + uszczelki i nawet jakbyś dał jej do wymiany wszsytkie uszczelniacze zaworowe to i tak mniej jak 1000zł wyjdzie, luzy zaworowe się ustawi, dotrze zawory i gniazda i bedzie jak nówka. Koniecznie próba olejowa to wykluczy branie oleju. Czarna chmura to zbyt bogata mieszanka a nie olej spalany. A to, że piszesz, iż zaraz po sprzedazy tego nie było to wskazuje tym bardziej na to, że to góra silnika a nie środek. W bandzieorze i jak każdym olejaku TRZEBA sprawdzać i korygować luzy zaworowe co 6 TYSIĘCY kilometrów bo sie lubią zacieśniać a wtedy właśnie takie chece...mało kto niestety o tym pamieta 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości