Zobacz wÄ…tek - chinskie 125,4t ladnie zapala ale nie wchodzi na obroty.
NAS Analytics TAG

chinskie 125,4t ladnie zapala ale nie wchodzi na obroty.

i inne małe pojemności
_________

chinskie 125,4t ladnie zapala ale nie wchodzi na obroty.

Postprzez mirekm71 » 14/2/2011, 20:28

Jak w temacie, ladnie pali, po dodaniu gazu gasnie. Gaznik czyszczony 17 razy, swieca sucha. Po przytkaniu reka dolotu powietrza da sie troche zwiekszyc obroty ale zaraz i tak zgasnie. Po zdemontowaniu gaznika jest w nim paliwo.
Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez henio12323 » 14/2/2011, 21:38

ustawiałeś zawory ? moze to przez to te objawy. a stało to sie nagle ? czy stopniowo coraz gorzej zaczał pracowac ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Rave_89 » 14/2/2011, 21:43

próbowałeś regulować gaźnik?? u mnie jak silnik się dławił wystarczyło pokręcić dwiema śrubkami na gaźniku i wyregulować nimi dopływ powietrza i paliwa ;) no ale mechanik ze mnie kiepski więc może to być coś innego...
Rave_89
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6/11/2010, 15:40
Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska

Postprzez mirekm71 » 14/2/2011, 22:36

Po kazdym czyszczeniu gaznika bylo krecone. Usterka wystapila z dnia na dzien. Zaczal sie dlawic.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez KmL1234 » 15/2/2011, 06:24

A może to ssanie, próbowałeś go zostawić na wolnych obrotach na jakieś 5 minut??
KmL1234
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 29/8/2010, 18:22
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez zbyszek1804 » 16/2/2011, 21:37

Regulacja zaworow nic nie pomogla,automat ssania jest tez w porzadku.Odpala na dotyk,po dodaniu lekkiego gazu robi fur,fur i gasnie.
zbyszek1804
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/2/2011, 21:41

Postprzez magik2208 » 16/2/2011, 21:40

Czyli jakby dostawał za dużo powietrza/za mało benzyny, jeśli dobrze rozumiem twoje fur, fur:D
Nie łapie gdzieś fałszywego powietrza/wszystko szczelne?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 16/2/2011, 21:49

ja bym stawiał na np zapchany gaźnik, lub kranik ew słabe podcisnienie i nie dostaje paliwa, jak by było za duzo powietrza albo benzyny to by nie gasł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 16/2/2011, 22:33

Nie? to przy malej dyszy duzym gazniku zdejmij filtr powietrza i sie przejedz. Powodzenia;)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 16/2/2011, 22:44

mowa o regulacji a nie o całkowitym braku filtra powietrza. wtedy sie zgodze że dostaje za duzo. ale z reguły jak rozrkecisz srubke regulacji od składu mieszanki to tak czy siak odpali alke by chodził nie tak jak nalezy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 16/2/2011, 23:23

ja dalej prawie pewny jestem, ze za duzo powietrza, falszywe, albo p prostu za bardzo rozkrecone masz, bo jak sam pisal autor, ze jak przytka filtr ograniczajac dolot powietrza to az tak go nie dusi.
Problem raczej tkwi w gazniku, zle wyregolowany, albo uszkodzony.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 16/2/2011, 23:37

mozliwe :) mógłby w koncu wyregulowac i napisac co jest nie tak .... chociaż z chinolami róznie bywa. kiedys takiego robiłem w 2T i zawór membranowy miał nieszczelnosci. zrobiłem że ładnie przylegał. ale wtedy całkiem nie odpalał i własnie jak sie przytkało filtr powietrza to palił i jakos tam chodził :D róznie to z nim bywało :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Rave_89 » 17/2/2011, 13:04

w sumie czasami w trakcie jazdy mojego chińczyk też kilka razy przydusiło (jade jade i nagle spadają obroty silnika pomimo manetki odkręconej do samego końca) wtedy wystarczyło dać mu ssanie na pół gwizdka i silnik pracował znowu tak jak powinien a po przejechaniu ok kilometra znowu go dusiło i wtedy pomagało mu wyłączenie ssania i moto już ciągnął jak należy, jedyne czego nie pamiętam to czy po wyczyszczeniu filtra powietrza ten problem się dalej powtarzał...
Rave_89
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6/11/2010, 15:40
Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska

Postprzez zbyszek1804 » 17/2/2011, 21:42

Autor,czepialem sie wszystkiego,dwa zawory nie mialy luzu,obstawial bym ze sie nadpalily,po lekkim dodaniu gazu wyczowa sie lekki podmuch z gardzieli gaznika,nie wiem tez czy to nie membrama nie powoduje tego podmuchu.Nie mam czym zmiezyc cisnienia.Bede chyba zdejmowal glowice. Prosze opisac jak sie to robi?Co z lancuchem rozzadu i zebatka?Czy zebatke czeba zdjac?Czy potrzebny jakis sciagacz czy trzeba lancoch rozpiac.Nie robilem tego nigdy dlatego prosze o dokladny opis tego procesu.
zbyszek1804
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/2/2011, 21:41



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê