Zobacz wątek - ZALEWANIE SWIECY, NONSTOP !

ZALEWANIE SWIECY, NONSTOP !

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

ZALEWANIE SWIECY, NONSTOP !

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 15:38

Witam, mam problem w mojej HONDZIE CR 125 06r. Otoz jak go odpale to jest wszystko ok, bez zarzutow. Na nastepny dzien w ogole moto nie jest do poznania, gdy wykrece swiece - jest zalana. Tzn. nie ma na niej iskry, dodam iz to sie dzieje na kazdej z swiec (NGK - Irydowka, BR8ECM, BR8ES, BR9EG). Nie mam pojecia co jest tego przyczyna, kranik jest zakrecany zawsze na noc. Gdy wkrece juz wyczyszczona swiece, odpalanie tez jest trudne. Musze zakopac go z 10razy zeby w ogole wydal jakis dzwiek... Wieciec co jest tego przyczyna, wszystkie posty wnoszace cos do tematu mile widzianeeee... : ]
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż


Postprzez Bostorn » 13/2/2011, 16:06

irydowa ma to do siebie że jeżeli nie będziesz kręcił mocno po obrotach motocykla, tylko pyrkał to niestety ale szybko swieca padnie.

Wstaw sobię najlepiej zwykłą swiece ngk, dodatkowo jeżeli non stop zalewa nawet zwykłą to byc moze jest problem z gaźnikiem, za duzo podaje paliwa

byc może będzie trzeba go przeczyscic i ustawic

jak sie sprawa ma z filtrem powietrza??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 16:15

wymien ta swiece i wtedy zobacz co bedzie
sam mam ngk i jest ok caly sezon juz mam za soba na niej
a jak nie to baw sie z gaznikiem mozlewie ze moze zle ustawiles i ci zalewa
sproboj zakrecic to pokretlo na nim na zero i odkrec o 6 obrotow jesli dqlej nie odpali to odkrec moze jeszcze o 1
ja mialem tak i ustawilem to poprawnie i od strzala szedl
no chyba ze tam sie nie bawiles tym pokretlem nic to nie ruszaj
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 16:21

Filtr powietrza czyscilem pare dni temu, a od tamtego czasu nie jezdzilem, przy gazniku nic nie majsterkowalem byl ustawiany przez mechanika. Mechanik tez w gazniku wymienil dysze na mniejsza niz byla chyba seryjnie, ale nie mam pamietam o jakiej srednicy zamontowal.

" barek253 " O jakim pokretle wspomniales? Od obrotow?
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 16:23

tak
moze sobie np zmniejszyles to i ci nie pali dlatego
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 13/2/2011, 16:31

zmiana dysz na mniejsze powinno powodować mniejsze podawanie paliwa, za tem musiał mocniej podkręcić śrubę od mieszanki paliwowej

ale kto wstawia mniejsze dysze??

a nie wstawiał czasami większych?? aby więcej mocy było i takie tam bajery??

wstaw zwykłą ngk, i zobacz czy dalej będzie zalewac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 16:31

Nic zmniejszalem, ani nic przedtem nie cyrklowalem z tym, ale ok sprobuje i tego...
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 16:34

jesli masz serwisowke to spr. ile dokladnie powinienes miec odkrecone to pokretlo od obrotow
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 17:02

po 1 zobacz zawór dolotowy (membranowy) czy wszystko ładnie przylega, od tego bym zaczął. a potem w ustawianie gaźnika sie bawił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 17:02

" Bostorn " mechanik zmienil mi na mniejsza, poniewaz to jest moje pierwsze moto i przedtem bylo dla mnie za mocne, wiec zmniejszyl mi na mniejsza, aby nie zarl tyle paliwa i troche mniej mocy mial.

Ja juz moto nie rozumiem, zmienil na zwykla swiece i 2kopy - odpalil.

" barek253 " No kurde wlasnie nie mam tej serwisowki do mojej CR'y, a kurcze bardzo bym chcial.

Jeszcze tymi obrotami sie pobawie bo i tak cos jest z nim nie tak, raz odpali z 2, a raz 10 i jeszcze nie odpali.

Do tego czasu, gdy go odpalalem to jak juz sie troche rozgrzal to obroty byly takie dosc niskie jak chodzil, ze jak bym go nie ratowal gazem to by zgasl i pewnie sie zalal. To normalne, ze takie obroty byly ? ? ?
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez Bostorn » 13/2/2011, 17:11

oczywiscie że nie są normalne niskie obroty

są 2 powody takiego zachowania noo moze 3 ale najwazniejsze to:

źle wyregulowany gaźnik,zabrudzony gaźnik spowodowany źle założonym filtrem powietrza

oraz przykra sprawa kończący się tłok, ale objawy np są takie że mozesz znalesc paliwo w airboxie, tuż za filtrem powietrza

natomiast jeżeli zmieniłeś swiecę i dobrze odpalił sprzęcik, przejechales się trochę, zgasiłeś, odpaliłeś i pali ładnie to wina była po stronie świecy- jak już wspomniałem świece irydowe nienawidzą niskich obrotów, padają przez to. Ja tak na początku miałem i niestety ale poszła mi irydówka, wstawilem zwyklą ngk od cr 85 i sx palił od strzału

a po 3 jeżeli palisz nie dodawaj gazu, włącz ssanie i kop, jeżeli problem jest z paleniem to doslownie pod czas kopania na czuja leciutko dodaj gazu aby zarzęcholił i odpalił ładnie

jeżeli co kolwiek pomoże to bd sukces, jeżeli dalej będzie zalewało to tak jak mówił Heniek bądź ja regulacja gaźnika
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 17:11

daj wieksze te obroty jak ci przygasa
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 17:11

haha blokowac full crossa <lol2> to tak jak kupic ferrari wsadzic silnik z malucha żeby był oszczędzniejszy. po co ? mozliwe że przez to miałeś jakies prolemy.
jezeli wsadziłes inna swiece i było ok niewykluczone że tamta irydówka jest juz na wykonczeniu.

serwisówki poszukaj w necie albo w dziale na forum w którym pewnie znajdziesz ową :)

i normalne i nie. jezeli masz ustawione pokrętło niskich obrotów na zbyt niskiej pozycji to tak. a jeżeli wszystko masz dobrze ustawione wina jest gdzieś indziej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 17:15

Moto kupilem przez allegro bez wczesniejszych ogledzin :) To co mialem sprzedac od razu? Nie rozumiem Cb ;/ A co to za problem wsadzic mniejsza dysze, a potem wsadzic wieksza jak bede mial wieksze doswiadczenie, chyba zadne...

" barek253 " a Ty masz do swojego serwisowke ? Znalazlem taka, ale to chyba tylko do CR 125 1999r.

link : http://www.megaupload.com/?d=RKR372IK
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 17:23

silniki w CRkach na tyle sie nie zmieniały żeby były olbrzymie odstępstwa :D chociaż pewnie odnosnie gaźnika róznice mogą wystepowac.

to ty sie dzieciaku gubisz w zeznaniach Xd najpierw pytasz czy wiek ma znaczenie przy wsiadaniu na fulla a teraz piszesz że masz go zablokowanego xD no to sory troche jest tu pewna sprzecznosc. zdecyduj sie czy dajesz rade jeździc na fullu 125 ccm czy udajesz ze jeździsz na takim bo masz pewne blokady ? pomysl troche co piszesz xD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 17:28

ta ja mam do siebie nawet
wpisz w googlach i znajdziesz napewno
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 17:59

Nie mam co udawac. Dysza zostala zalozona od razu po kupieniu praktycznie. Do tej pory jest. A mniejsza dysza oznacza zablokowane moto ? Ja Ciebie nie rozumiem to, ze mniejsza dysza wsadzona o pare mm. (+-5) to juz moto zablokowane i sie nie nadaje do jazdy?

No nie lepiej " odblokowac " moto wsadzic wieksza dysze i zaszpanowac ludzia, ze ma sie " WIEKSZA DYSZE " i sie zabic od razu nie?. Masz racje, zastosuje sie do twoich rozkazow :)
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 18:10

haha co ty wymyslasz ? <lol2> posłuchaj co ty wygadujesz. najpierw piszesz że dla ciebie nie liczy sie wiek do jazdy na 125. po czym stwierdzasz że masz taka 125 zablokowaną. to nie lepiej było kupic 85 i jeździc na maxa ? tylko mi chodzi o to stwierdzenie nie mówie żebys jeździł na takiej czy takiej dyszy. tylko o twoje smieszne teorie. bo sam siebie wykluczasz xD dobra bez sensu ciągnąc temat. popróbuj z regulacjami, zerknij na zawór membranowy jak nic sie nie zmieni oddaj moto do mechanika tak bedzie szybciej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 18:55

To nie byl moj wybor :) To nie byla moja kasa :) Nie tylko ja jezdze na tym moto dlatego to jest 125, a nie 85 dla mnie :) Henio wnikasz praktycznie w moje wybory. Tylko nie rozkazuj mi prosze, nie wiesz co i jak, a twoje odpowiedzi BRZMIA jak rozkazy, wiec nie wiem juz jak mam to traktowac, Ty ciagniesz ten temat. No nie wiesz to, ze tylko dysza jest zmieniona to juz ZABLOKOWANA ? A jak ludzie zmieniaja na wieksza to co o nich powiesz, ze maja ODBLOKOWANE moto i sa Pr0?

Twoje odpowiedzi nic nie wnioskuja do tematu, wiec jak masz cos jeszcze do powiedzenia to pisz na PW, zasmiecasz moj temat, swoja nie wiedza na temat mojego moto :)
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 19:04

a ja mam takie pytanko jak odkrecam manetke i mi go dlawi to srubke powietrza jeszcze odkrecic czy przykrecic?
chodzi mi o to czy dostaje za duzo powietrza czy za malo?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr