Naprawa baku paliwa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Naprawa baku paliwa
dzisiaj zakładając bak zauważyłem mały wyciek paliwa koło paliwa okazało się że zrobiła się mała dziurka w okolicy kranika jak by ktoś szpilką go przebił.Obszar koło kranika i czujnika poziomu jest trochę skorodowany trochę farby zeszło a ta gąbka jest nasiąknięta benzyną. Czy warto i czy bezpiecznie jest zedrzeć farbę w okolicach dziury, załatać bak i pomalować farbą nierdzewną może lepiej kupić używany bak? Czym można tą dziurę załatać? Myślałem o czymś takim klej który chyba nazywa się chemiczny
metal czy ktoś się z nim spotkał.
metal czy ktoś się z nim spotkał.
- piotr__21
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
- Lokalizacja: Trowbridge
Zbiornik można zalutować jakąś większą lutownicą (np kolbową). Musiał byś oczyścić miejsce wokół otworku (najlepiej ręcznie żeby nie było żadnych iskier), posmarować jakąś pastą lutowniczą i zalutować miejsce wycieku. Jeżeli nasz naprawdę bardzo skorodowany zbiornik to musiał byś go dobrze przejrzeć czy nie można się spodziewać kolejnych wycieków. A jak się zdecydujesz już na naprawę to przydałoby się jeszcze oczyścić rdzę z reszty zbiornika i go pomalować żeby nie korodował dalej.
SUZUKI RF 900 96'
-
marynarz1 - Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
- Lokalizacja: Jelonka
ja miałem taką dziurę w chopperze 1mm/1mm i wziałem taką starą lutownice jak kolega wyżej pisze i nałożyłem na dziurkę kawałem blachy 1cm/1cm i ją ładnie dookoła zalutowałem i było luks. oczywiście miejsce dziury do gołego metalu zeszlifowane
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
tylko pamiętajcie że bak się spawa itp. pełny, a nie pusty. Można go wypełnić wodą, żeby nikomu nie przyszło na myśl spawać pusty bak, bo ładnie go wywali w kosmos.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Oczysc dokladnie miejsce korozji i albo zlutuj jak koledzy wyzej pisali albo oddaj do spawania (najlepiej niech ktos ci to ladnie poklei metoda TIG). Przeszlifuj sobie miejsce spajania, pozniej poloz podklad antykrozyjny i lakier.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości