Zobacz wÄ…tek - Naprawa baku paliwa
NAS Analytics TAG

Naprawa baku paliwa

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Naprawa baku paliwa

Postprzez piotr__21 » 8/2/2011, 15:21

dzisiaj zakładając bak zauważyłem mały wyciek paliwa koło paliwa okazało się że zrobiła się mała dziurka w okolicy kranika jak by ktoś szpilką go przebił.Obszar koło kranika i czujnika poziomu jest trochę skorodowany trochę farby zeszło a ta gąbka jest nasiąknięta benzyną. Czy warto i czy bezpiecznie jest zedrzeć farbę w okolicach dziury, załatać bak i pomalować farbą nierdzewną może lepiej kupić używany bak? Czym można tą dziurę załatać? Myślałem o czymś takim klej który chyba nazywa się chemiczny
metal czy ktoś się z nim spotkał.
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge


Postprzez marynarz1 » 8/2/2011, 16:09

Zbiornik można zalutować jakąś większą lutownicą (np kolbową). Musiał byś oczyścić miejsce wokół otworku (najlepiej ręcznie żeby nie było żadnych iskier), posmarować jakąś pastą lutowniczą i zalutować miejsce wycieku. Jeżeli nasz naprawdę bardzo skorodowany zbiornik to musiał byś go dobrze przejrzeć czy nie można się spodziewać kolejnych wycieków. A jak się zdecydujesz już na naprawę to przydałoby się jeszcze oczyścić rdzę z reszty zbiornika i go pomalować żeby nie korodował dalej.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka


Postprzez 7beat » 8/2/2011, 17:31

ja miałem taką dziurę w chopperze 1mm/1mm i wziałem taką starą lutownice jak kolega wyżej pisze i nałożyłem na dziurkę kawałem blachy 1cm/1cm i ją ładnie dookoła zalutowałem i było luks. oczywiście miejsce dziury do gołego metalu zeszlifowane
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Lysy1995 » 8/2/2011, 17:32

Poxilina.
Lysy1995
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 24/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Pożóg

Postprzez mar111cin » 8/2/2011, 17:41

tylko pamiętajcie że bak się spawa itp. pełny, a nie pusty. Można go wypełnić wodą, żeby nikomu nie przyszło na myśl spawać pusty bak, bo ładnie go wywali w kosmos.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez elco » 8/2/2011, 19:03

Oczysc dokladnie miejsce korozji i albo zlutuj jak koledzy wyzej pisali albo oddaj do spawania (najlepiej niech ktos ci to ladnie poklei metoda TIG). Przeszlifuj sobie miejsce spajania, pozniej poloz podklad antykrozyjny i lakier.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê