Jaka sportowa 250tka dla mnie?
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jaka sportowa 250tka dla mnie?
Witam, jestem nowy na tym forum.
Chciałem się spytać starszych doświadczonych kolegów/koleżanek co polecilibyście młodemu, ambitnemu motocykliście na pierwszą maszynę.
Jak niżej napisałem motocykl głównie do nauki i praktyki jazdy.
Pomimo wielu komentarzy moich znajomych typu: "Po co ci 250'tka?", "Kup od razu 600'tkę... 250'tka to nie motor", "Na 250'tkę żal kasy" itp.
Ja zdecydowałem się na 250'tkę bo chcę się nauczyć porządnej, technicznej jazdy od podstaw. Poza tym wiele osób w moim wieku mówi sobie -> ,,Przecież mam głowę - nie będę kręcił po 8-10 tys." - jak pewnie sami wiecie, tak szybko jak szybki jest motocykl postanowienie znika; z różnymi skutkami.
Ostatnim argumentem jest fakt, że i tak nie umiem na tyle jeździć aby "wyciągnąć" z 600'tki tego do czego jest stworzona, a żeby się tego nauczyć chcę mniejszy motor.
Tak więc proszę o wasze rady i opinie.
Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie)
Doświadczenia praktycznie nie mam (niedawno zdane prawko -> listopad)
Wcześniej jazda na skuterze i parę/paręnaście razy na Hondzie NSR125
Wiek, waga, wzrost,
18 lat, ok. 100kg, 185cm
Do jakich celów chcesz używać motocykla?
Przede wszystkim do nauki i praktyki samej jazdy.
Jazda na co dzień i czasem weekendowe wypady z kumplami.
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Otóż to jest ciekawe pytanie... ok 2-3 tys. km.
Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na sam motocykl mam ok 7-8 tys. na ciuchy 2-3 tys.
Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Tyle ile będzie potrzebne (mam nadzieję)
Jakie motocykle Ci się podobają?
Głównie sportowe.
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Kawasaki 250r
Honda CBR 250rr
Yamaha YZF r250
Yamaha YZF 250r4
tytułuj odpowiednio tematy..
Leg1oN
Chciałem się spytać starszych doświadczonych kolegów/koleżanek co polecilibyście młodemu, ambitnemu motocykliście na pierwszą maszynę.
Jak niżej napisałem motocykl głównie do nauki i praktyki jazdy.
Pomimo wielu komentarzy moich znajomych typu: "Po co ci 250'tka?", "Kup od razu 600'tkę... 250'tka to nie motor", "Na 250'tkę żal kasy" itp.
Ja zdecydowałem się na 250'tkę bo chcę się nauczyć porządnej, technicznej jazdy od podstaw. Poza tym wiele osób w moim wieku mówi sobie -> ,,Przecież mam głowę - nie będę kręcił po 8-10 tys." - jak pewnie sami wiecie, tak szybko jak szybki jest motocykl postanowienie znika; z różnymi skutkami.
Ostatnim argumentem jest fakt, że i tak nie umiem na tyle jeździć aby "wyciągnąć" z 600'tki tego do czego jest stworzona, a żeby się tego nauczyć chcę mniejszy motor.
Tak więc proszę o wasze rady i opinie.
Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie)
Doświadczenia praktycznie nie mam (niedawno zdane prawko -> listopad)
Wcześniej jazda na skuterze i parę/paręnaście razy na Hondzie NSR125
Wiek, waga, wzrost,
18 lat, ok. 100kg, 185cm
Do jakich celów chcesz używać motocykla?
Przede wszystkim do nauki i praktyki samej jazdy.
Jazda na co dzień i czasem weekendowe wypady z kumplami.
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Otóż to jest ciekawe pytanie... ok 2-3 tys. km.
Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na sam motocykl mam ok 7-8 tys. na ciuchy 2-3 tys.
Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Tyle ile będzie potrzebne (mam nadzieję)
Jakie motocykle Ci się podobają?
Głównie sportowe.
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Kawasaki 250r
Honda CBR 250rr
Yamaha YZF r250
Yamaha YZF 250r4
tytułuj odpowiednio tematy..
Leg1oN
- Tithiel
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2011, 05:20
- Lokalizacja: Kraków
Chyba najpierw powinienes znalezc taki sprzet i na nim usiasc, jestes dosc "duzy" , i moze być Ci ciasnawo, ja jestem troche wyzszy , chcialem na poczatku 250 ale byly za male ;( , mam 400
Do Twojej listy dodałbym jeszcze
Suzuki RGV 250
Aprilia RS 250
to są 2T , ale skoro chcesz przejechać 2-3 kkm rocznie wiec roznicy w koszcie utrzymania nie bedzie, a jest troche wiecej mocy i pojawia sie przy troche nizszych obrotach
Do Twojej listy dodałbym jeszcze
Suzuki RGV 250
Aprilia RS 250
to są 2T , ale skoro chcesz przejechać 2-3 kkm rocznie wiec roznicy w koszcie utrzymania nie bedzie, a jest troche wiecej mocy i pojawia sie przy troche nizszych obrotach
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
oj, żeby wszystkie tematy o kupnie motocykla wyglądały tak jak ten
Faktycznie, musisz się przysiąść do danego motocykla...z Twoimi gabarytami może być Ci niewygodnie na niektórych maszynkach...
Do tego jak to będzie pierwszy motocykl to lepiej by był naked, będziesz miał jakąś glebę choćby parkingówkę z uwagi na nie wyczucie maszyny - szkoda plastików :/
Już od razu wyprzedzam ewentualne uwagi, że 250tki będą za słabe z uwagi na Twoją wagę - nie będą

Faktycznie, musisz się przysiąść do danego motocykla...z Twoimi gabarytami może być Ci niewygodnie na niektórych maszynkach...
Do tego jak to będzie pierwszy motocykl to lepiej by był naked, będziesz miał jakąś glebę choćby parkingówkę z uwagi na nie wyczucie maszyny - szkoda plastików :/
Już od razu wyprzedzam ewentualne uwagi, że 250tki będą za słabe z uwagi na Twoją wagę - nie będą

Honda cb 450s -> FZS600
- mianps
- Świeżak
- Posty: 490
- Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
- Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.
mianps napisał(a):
Już od razu wyprzedzam ewentualne uwagi, że 250tki będą za słabe z uwagi na Twoją wagę - nie będą
jedyna uwaga może byc to, że te mocne 250 4T dla poczatkujacych wydaja sie słabe, bo prawa reka musi dorzucac ostro do pieca trzeba sie przyzwyczaic do mieszania biegami , moc pojawia sie przy obrotach na ktorych wiekszosc motocykli ma odcinke. W 2T mocy jest troche wiecej i przy troche niższych obrotach, ale też trzeba kręcić
Ale skoro kolega jezdzil NSR to wie o co chodzi
Jeżeli chodzi o wybór, to niestety tych motocykli jest mało w PL i nie ma w czym wybierać ;( , przedewszystkim trzeba sie kierowac stanem technicznym, zwlaszcza elementów które sa dostępne tylko w ASO
z olejem, filtrami, klockami , regulacja zaworów, napędem, regulatorem napięcia, tarcze sprzegła, raczej nie ma wiekszych problemów, bo te elementy są standardowe i zazwyczaj występują też w modelach popularniejszych
ale jeżeli sie okaze ze trzeba by wymienic set podnóżków, którys tryb w skrzyni biegów, kolektor wydechowy, plastiki ;/ to o uzywki jest cieżko, a nowe czesci dostepne tylko w aso moga przekroczyć cene zakupu
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
oj, żeby wszystkie tematy o kupnie motocykla wyglądały tak jak ten
Ach, dziękuję. Przeczytałem instrukcję :>
Co do:
Faktycznie, musisz się przysiąść do danego motocykla
to chyba pozostaje mi salon, bo w Krakowie (gdzie mieszkam) nikt nie sprzedaje takowego (250'tki).
Jeszcze:
Jeżeli chodzi o wybór, to niestety tych motocykli jest mało w PL i nie ma w czym wybierać ;(
Co inni sądzą o tym problemie -> bo chyba rzeczywiście będzie problem z kupieniem takiego egzemplarza -> allegro i otomoto świecą pustkami w ich przypadku
Ok. To teraz 2 wersje:
I - Dobrze czuję się na ww. motocyklach i mi pasują -> który wybrać
II - Źle się czuję na ww. motocyklach i mi nie pasują -> jaki wybrać (oczywiście odpowiedni do mojego opisu).
Jeszcze przy okazji żeby nie robić 100 postów - jeśli wybierzecie wersję numer II, to proszę o jakieś podpowiedzi jak przekonać rodziców do większej pojemności (oprócz własnej wygody)... Dodam że tata też ma prawko tylko nie jeździ od 15 lat ale ma ogólne pojęcie, i teksty typu
"250'tka i 400'tka to to samo" nie przechodzą -> nie mówiąc o ilości KM itd.
- Tithiel
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2011, 05:20
- Lokalizacja: Kraków
Regis440 - nie jeździłem 250 w 2T ale jestem pewny, że mają słabszy dół od 4T... Aprilla RS 250 spytaj ludzi z forum, ktoś pisał że potrafiła spalić 18L na 100km!! więc 3 tyś km to wcale nie tak mało.
Tithiel - za 7k chyba małej ninji nie kupisz, ale ja zakładam odrazu tą opcję II, uwierz mi, ja mam 174 wzrostu, dzisiaj po zimie wyciągnąłem moją cb500 i pierwsza myśl ,,ku*** jakie to małe"
więc Ty o 10cm wyższy, na 250?? Jakoś sobie tego nie wyobrażam. Ja bym Ci polecił właśnie cb500 w owiewce choć pewnie Ci się nie spodoba, może też GS500F ale to też małe jest, tyle że ładniejsze, jak masz przekonać rodziców - wytłumacz, że powiedzmy 250 ma 30 koni ale waży 30kg mniej od GSA, który ma 46 koni.
Tithiel - za 7k chyba małej ninji nie kupisz, ale ja zakładam odrazu tą opcję II, uwierz mi, ja mam 174 wzrostu, dzisiaj po zimie wyciągnąłem moją cb500 i pierwsza myśl ,,ku*** jakie to małe"

Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Re: Jaka sportowa 250tka dla mnie?
Tithiel napisał(a):Yamaha YZF r250
Yamaha YZF 250r4
Takich motocykli przeciez nie ma? poprawcie mnie jak sie myle? znalazlem cos o tym na necie, ale to chyba fake jest
Ewentualnie planuja je dopiero zrobic?
R6
-
CubaLibree - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 19/1/2011, 21:17
- Lokalizacja: Szczecin
regis440 napisał(a):Do Twojej listy dodałbym jeszcze
Suzuki RGV 250
Aprilia RS 250
to są 2T , ale skoro chcesz przejechać 2-3 kkm rocznie wiec roznicy w koszcie utrzymania nie bedzie, a jest troche wiecej mocy i pojawia sie przy troche nizszych obrotach
Nooo kolego jak nie odczuje różnicy w kosztach jak taka 250 przy ciężkiej ręce weźmie 15 litrów wachy na 100 km i zasięg to 80 - 100 km ?? (teraz oczywiście wszyscy powiedzą że się nie znam że jak to może wziąć 15



rico63
Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
-
rico63 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
- Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle
do cubalibree:
Yamaha YZF r250 -> to jest moja pomyłka ... nie ważne
Yamaha YZF 250r4 -> taka maszyna była w planach już w 2008 ale co się dalej z nią stało to się nie doczytałem więc być może faktycznie zrezygnowali
do kamusial:
supermoto to chyba nie jest moja bajka
do tematu:
Widzę, że się już na 500'tki rozpędzacie... (np. motoftw) zaraz wylecimy na 600 i będzie po problemie :-/ cała gama motocykli... żaden "teoretycznie" nie nadaje się na pierwszy.
Yamaha YZF r250 -> to jest moja pomyłka ... nie ważne
Yamaha YZF 250r4 -> taka maszyna była w planach już w 2008 ale co się dalej z nią stało to się nie doczytałem więc być może faktycznie zrezygnowali
do kamusial:
supermoto to chyba nie jest moja bajka
do tematu:
Widzę, że się już na 500'tki rozpędzacie... (np. motoftw) zaraz wylecimy na 600 i będzie po problemie :-/ cała gama motocykli... żaden "teoretycznie" nie nadaje się na pierwszy.
- Tithiel
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2011, 05:20
- Lokalizacja: Kraków
500ccm vs 600ccm to przepaść. Niektóre 250 latają jak 500 praktycznie
IMO przy twoich gabarytach 500 będzie w sam raz. Dodatkowo sprzęt kupisz tanio, po roku sprzedasz za tą samą cenę (chyba, że 'stuningujesz' moto z którejś strony
) i kupisz coś innego.


-
inmate - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 25/5/2010, 21:28
"500" w szosowych modelach nie jest zbrojony "na bogato" tutaj do 50 koni to taki standard.
Motocykl taki jak "GS500" spełni zadanie świetnie. Przy twoim wzroscie na "mini-scigaczu" bedziesz wyglądał jak diabeł na obcęgach
Motocykl taki jak "GS500" spełni zadanie świetnie. Przy twoim wzroscie na "mini-scigaczu" bedziesz wyglądał jak diabeł na obcęgach
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
hm...
sama pojemność i moc wyrażona w km to nie wszystko
istotny jest bardzo sposób oddawania mocy obrazowany na tzw. krzywej mocy - właśnie to tobie pisano mówiąc słaby doł, mocna góra
przy twoich parametrach fatycznie nie warto pakować się w 250-ki, zdecydowanie lepiej poszukać gs-a w wersji f, ewentualnie starą dobą gpz-kę
sama pojemność i moc wyrażona w km to nie wszystko
istotny jest bardzo sposób oddawania mocy obrazowany na tzw. krzywej mocy - właśnie to tobie pisano mówiąc słaby doł, mocna góra
przy twoich parametrach fatycznie nie warto pakować się w 250-ki, zdecydowanie lepiej poszukać gs-a w wersji f, ewentualnie starą dobą gpz-kę
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
rico63 napisał(a):regis440 napisał(a):Do Twojej listy dodałbym jeszcze
Suzuki RGV 250
Aprilia RS 250
to są 2T , ale skoro chcesz przejechać 2-3 kkm rocznie wiec roznicy w koszcie utrzymania nie bedzie, a jest troche wiecej mocy i pojawia sie przy troche nizszych obrotach
Nooo kolego jak nie odczuje różnicy w kosztach jak taka 250 przy ciężkiej ręce weźmie 15 litrów wachy na 100 km i zasięg to 80 - 100 km ?? (teraz oczywiście wszyscy powiedzą że się nie znam że jak to może wziąć 15otóż może bo skoro moja mito bierze 8-9 litrów i ma połowe mniejszą moc połowe mniej gaźników o połowe mniejszej średnicy to ja się boję myśleć co będzie z taką Aprilią RS 250 której już nie produkują (pewnie ze względu na małą sprzedaż w związku z kosztami eksploatacji)
) Poza tym 2T ma moc na wyższych obrotach
2-3 kkm rocznie to jest niewielki przebieg, wielu tyle przejezdza miesiecznie, niektorzy tygodniowo ( wypad na wakacje ), jezeli ma byc fun z jazdy to spalanie jest drugorzedne, taka 250 przy katowaniu tez swoje wezmie ( przy 16krpm musi wziasc

wiem ile wachy wsysa 400 4T, 4 cylindry , Honda CB 400 SF , jak sie jedzie spokojnie 90-100 to 5l, po miescie 8l, jak sie upala to ... wiecej, jest fun wiec warto , a red line ma na 13k rpm, 250 kreci sie nawet do 17-18 krpm, czyms to trzeba karmić
moc z dolu to ... nie jezdzilem 250 sportowa, wysokoobrotowa 4t ( mz, czy sprzety w stylu cbf 250 wogole nie porownuje, bo sie nie da ), ale mam porownanie rgv 250 vs cb 400 vs bandit 400
CB400sf ma jakistaam dół, elastyczność, ciagnie juz od 4-5 krpm, ale bez rewelacji, przy 8k jest kop i sie robi fajnie, idzie jak zly im wyzsze obroty tym coraz fajniej i mocniej ale nie za dlugo bo pojawia sie odcinka, nastepny bieg ...
RGV 250 do 5k rpm nie dzieje sie zawiele, jak by jechac na wsk, dochodzac do 6, costam sie pojawia i przy 7 nagle jest kopniak, otoczenie zaczyna sie rozmywac i jedziemy.... do 11krpm gdzie jest odcinka
bandit 400 do 5-6 krpm nie jedzie wcale ( w porownaniu do hondy nie ma dołu ), do 10 bez rewelacji (oprocz dzwieku silnika ktory zaczyna dawac znac o sobie

osobiscie uwazam ze taka sportowa 250 nie jest specjalnie dobra dla poczatkujacych, bardzo toto narowiste, nerwowe i trzeba sie przywyczaic do odkrecania gazu, bo tak sie wydaje ze nie ma mocy
z drugiej strony sprzet jest swietny, niepowtarzalny, wzbudzaja zainteresowanie innych ,motocyklistów ( hmmm... co to za sprzet? przeciez nie ma takich ) i fajnie jest miec cos unikatowego a nie kolejnego motocyklowego golfa czy passata
jezeli chodzi o pooularnosc to chyba najwiecej jest kawasaki ninja 250 , tyle że ten jest 2 cylindrowy
fajniejsze technologicznie sa honda cbr 250 i suzuki gsx-r 250 , maja silniki 4 cylindrowe 16 zaworowe, jak w 600

Suzuki rgv 250 też jest mało
Aprilia RS 250 zazwyczaj sa 2-3 na allegro, czasem wiecej , sprzet ze wszystkich najmocniejszy ( niektore wersje maja pod 70 koni ) i najnowoczesniejszy, praktycznie zdjety z toru, na takiej Rossi wywalczyl mistrza swiata w 250

No i są młode rocznikiem i atrakcyjne cenowo koreańskie i chińskie (niektóre nawet składane w PL) obudowane plastikami wozidełka, których raczej nikt nie poleca, przy nich raczej nie byłoby problemu z ewentualnymi cześciami , ale one IMHO nie maja ani charakteru ani mocy
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Się regis rozpisałeś
No dobra, jako że bardziej doświadczeni doradzają mi 500'tkę, to na nie przejdźmy z tych 250'tek. Nowego tematu zakładał nie będę, pociągnę to w tym (postaram się)
Dane na górze strony nadal aktualne, pomijając pojemność i "wypatrzone" motocykle.

No dobra, jako że bardziej doświadczeni doradzają mi 500'tkę, to na nie przejdźmy z tych 250'tek. Nowego tematu zakładał nie będę, pociągnę to w tym (postaram się)
Dane na górze strony nadal aktualne, pomijając pojemność i "wypatrzone" motocykle.
- Tithiel
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2011, 05:20
- Lokalizacja: Kraków
Tithiel napisał(a):No dobra, jako że bardziej doświadczeni doradzają mi 500'tkę, to na nie przejdźmy z tych 250'tek.
zapowiadał sie ciekawy temat

ja chcialem sobie kupić ćwiartke, tylko gołą i nieprzeciętną, a że tych to prawie wogole nie ma ( mial nie być jednocylindrowy ) to poległem, ale nie ugialem sie 500 i mam 400, które jest szybsze, mocniejsze, ma lepsze hamulce, zawieszenie

zreszta z autem mialem podobnie, wszyscy mowili kup sobie golfa, ja na to że nie che być 5 000 0000 posiadaczem takiego samego auta, trzeba łamać schematy
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Wiesz, jest to jakiś fakt... sam nie lubię płynąć z prądem - (z prądem płyną śmieci), ale wszystko ma dwie strony medalu. Nie wyłożę kilkunastu tysięcy na nową 250'tkę, bo używanych nie ma (przynajmniej w Małopolsce, a w Polsce kilka). Na kasie nie leże i nikt z mojej rodziny też nie więc ten pomysł odpada. Za oryginalność niestety trzeba płacić chociaż mówią, że piękno nie ma swojej ceny, to czasami ma i to z kilkoma zerami na końcu.
Pozostaje mi więc udać się śladem innych motomaniaków i kupić 500'kę, chyba że ktoś ma jakiś ambitniejszy pomysł ... oczywiście trzymając się tych ok. 7-8 tys.
Pozostaje mi więc udać się śladem innych motomaniaków i kupić 500'kę, chyba że ktoś ma jakiś ambitniejszy pomysł ... oczywiście trzymając się tych ok. 7-8 tys.
- Tithiel
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2011, 05:20
- Lokalizacja: Kraków
regis440 - co Ty gadasz, wiesz kiedyś też tak myślałem, że niby fajnie mieć oryginalne moto czy auto, a nie takie co wszyscy, ale tak naprawdę co Cię inni obchodzą? Ty jeździsz moto po mieście, patrzysz na ludzi i myślisz sobie co oni sobie o Tobie pomyślą?? Albo inni motocykliści?? Każdy motocyklista będzie Cię szanował, czy jedziesz cbr 600f jakich jest naprawdę dużo, czy aprillą rsv, czy nawet małą tzr. Dlatego autorowi tematu nie polecam bawić się w jakieś moto których jeździ 20 w polsce, znajdziesz dobrego bandita 400?? Super, kupuj, ale ja oglądałem dwa, a po następne nawet nie chciało mi się jechać i patrzeć :/ Jak masz mało kasy lepiej kupić coś, czego jest więcej bo masz duży wybór, a i potem łatwiej sprzedać jak kupujesz moto na krótki czas. Dlatego podtrzymuje - cb500s, gs500f, gpz500. Wszystko w owiewkach do 8 tyś dostaniesz choć z gsem może być ciężej ale tylko dlatego, że wyszły dopiero w 2004 roku. Pozdrawiam:)
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Jeżeli chodzi o mnie (nie wiem jak regis) to nie tyle przejmuję się opinią innych (bo kogo to obchodzi O.o), co po prostu jestem kreatywny i lubię mieć oryginalne rzeczy.
Co do szacunku to się zgodzę motoftw. Motocykliści to w pewien sposób "rodzina" nie ważne czy na litrze czy na ćwiartce.
Zakręcę się chyba koło gs500f -> chociaż ceny niestety przekraczają moje 7-8 tys. (przynajmniej te w Małopolsce). No i poszukam tematu w "szukaj" bo pewnie jakiś jest, a jak nie to się założy
I tak wszystkim dziękuję za opinie, są dla mnie ważne.
Dowiedziałem się tego czego chciałem
Jak dla mnie temat może zostać zamknięty.
Co do szacunku to się zgodzę motoftw. Motocykliści to w pewien sposób "rodzina" nie ważne czy na litrze czy na ćwiartce.
Zakręcę się chyba koło gs500f -> chociaż ceny niestety przekraczają moje 7-8 tys. (przynajmniej te w Małopolsce). No i poszukam tematu w "szukaj" bo pewnie jakiś jest, a jak nie to się założy

I tak wszystkim dziękuję za opinie, są dla mnie ważne.
Dowiedziałem się tego czego chciałem

Jak dla mnie temat może zostać zamknięty.
- Tithiel
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2011, 05:20
- Lokalizacja: Kraków
Sory ale nie chce mi się czytać wszystkich wypocin :]
Ktoś polecał 250 w 2T, panowie przecież to jest większy hardkor niż przy niektórych 600 tym bardziej do nauki.
I druga kwestia, 400 w 4t sam takie posiadam i w mieście nigdy nie przekroczył 6 litrów. Średnio trzyma się przy 5-5,5.
Szukasz sportowej 250 , pooglądaj (to nic nie kosztuje
) bandity 400. Na początek cię nie zabije , nie będziesz narzekał że jest za słaby a do nauki się nadaje.
Ktoś polecał 250 w 2T, panowie przecież to jest większy hardkor niż przy niektórych 600 tym bardziej do nauki.
I druga kwestia, 400 w 4t sam takie posiadam i w mieście nigdy nie przekroczył 6 litrów. Średnio trzyma się przy 5-5,5.
Szukasz sportowej 250 , pooglądaj (to nic nie kosztuje

Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości