Jincheng Knight !Problem!
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jincheng Knight !Problem!
Witam wszystkich. Mam problem Z Motorkiem Jincheng Knight, (silnik jest ten sam co w chińskim Kingway Łoś 50 ), Mianowicie, Ma iskre, Jednak czasami ma problem z odpalaniem, A jak już odpali, to zawsze jak się rozpędze, i zwalniam (mam wciśniete sprzęgło, a on jest na trzecim biegu), to nagle jak by przestawało dopływać paliwo po prostu, gaśnie, nie zaleznie od tego ile bym dodawał gazu... i po takiej akcji, można go odpalić, dopiero następnego dnia, Nie wiem co się dzieje, Prosze o pomoc !, czy jest ton wina gażnika, może jest brudny, albo żle wyregulowany, Prosze o pomoc! 

- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
aa, No, Mój co prawda nie gasł, jak jeszcze chodził normalnie,
, ale jak stoi prosto to też nie moge go odpalić..
KTOŚ POMOŻE ?
Nie piszemy dużymi literami ponieważ to traktowane na forum jest jako krzyk.
Przeczytaj proszę regulamin.
Nie chce Ci dawać ostrzeżeń ale trzymaj się zasad.
senekkorzenna



Nie piszemy dużymi literami ponieważ to traktowane na forum jest jako krzyk.
Przeczytaj proszę regulamin.
Nie chce Ci dawać ostrzeżeń ale trzymaj się zasad.
senekkorzenna
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
Jak na mój gust to mieszanka, jak miałem złą mieszanke to musiałem go dokręcać do końca na każdym biegu, żeby przyspieszyl a ne przymulił.
Podnieś iglice o jeden ząbek, możliwe, że wystarczy:)
Senek, Ty mi się dopisałeś? Sorry, że napisałem to samo, ale pisałem na telefonie i speed nie ten co na pc, a to tylko 2min:)
Podnieś iglice o jeden ząbek, możliwe, że wystarczy:)
Senek, Ty mi się dopisałeś? Sorry, że napisałem to samo, ale pisałem na telefonie i speed nie ten co na pc, a to tylko 2min:)
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Wyczyściłem, dokładnie gaźnik jak i wszystko co może mieć związek z paliwem, I zdązyłem wszystko złożyć do takiego stanu że powinienn odpalić, a on nagle stracił iskre .. : ( a jeszcze przed rozłożeniem ją miał.. Co mam sprawdzic ? Bo kompletnie nie wiem, co sie stało z ta iskrą .. : (
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
Znalazłem przyczynę braku iskry, którą był, kabelek w manetce, który przyciołem, kdy manetkę zkręcałem, no ale niestety.. zapalił z pierwszego kopa, ale od razu dostał takich obrotów, że same się zaczeły odkręcać podnóżki.... Myślę że jak czyśćiłem gaźnik to go rozregulowałem, wiem jak się go reguluje, tak mniej więcej, ale do tej pory nie robiłem tego na takim motorze.. Czy można go wyregulować podczas gdy motor jest zgaszony ?
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
alan481 najpierw sprawa formalna! usunąłem Ci post ponieważ nie piszemy jeden pod drugim tylko korzystamy z edycji i dopisujemy do istniejącego [color=red]ostatniej swojej wypowiedzi.
Nie jestem w stanie zrozumieć jaki to kabel przeciąłeś w manetce gazu który odłącza iskrę?
Co do wchodzenie od razu na wysokie obroty to pewnie źle włożyłeś przepustnicę lub źle ułożyłeś linkę gazu jak mogłeś za głęboko wkręcić śrubę regulacji położenia przepustnicy czyli śrubę od obrotów.
Nie jestem w stanie zrozumieć jaki to kabel przeciąłeś w manetce gazu który odłącza iskrę?
Co do wchodzenie od razu na wysokie obroty to pewnie źle włożyłeś przepustnicę lub źle ułożyłeś linkę gazu jak mogłeś za głęboko wkręcić śrubę regulacji położenia przepustnicy czyli śrubę od obrotów.
- senekkorzenna
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości