Zobacz wątek - Jincheng Knight !Problem!

Reklama

NAS Analytics TAG

Jincheng Knight !Problem!

i inne małe pojemności
_________

Jincheng Knight !Problem!

Postprzez alan481 » 7/2/2011, 21:45

Witam wszystkich. Mam problem Z Motorkiem Jincheng Knight, (silnik jest ten sam co w chińskim Kingway Łoś 50 ), Mianowicie, Ma iskre, Jednak czasami ma problem z odpalaniem, A jak już odpali, to zawsze jak się rozpędze, i zwalniam (mam wciśniete sprzęgło, a on jest na trzecim biegu), to nagle jak by przestawało dopływać paliwo po prostu, gaśnie, nie zaleznie od tego ile bym dodawał gazu... i po takiej akcji, można go odpalić, dopiero następnego dnia, Nie wiem co się dzieje, Prosze o pomoc !, czy jest ton wina gażnika, może jest brudny, albo żle wyregulowany, Prosze o pomoc! :(
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36


Postprzez senekkorzenna » 7/2/2011, 21:50

Masz blokadę na stopce bocznej?
senekkorzenna
 

Postprzez alan481 » 7/2/2011, 21:52

przepraszam, ale za bardzo nie wiem co to stopka boczna, to ta żeby go postawić ?
:)
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez senekkorzenna » 7/2/2011, 21:59

To ta na której opierasz motocykl z lewej/oczywiście/ strony- rozkładana. :lol: :lol: :lol:
sorry :oops:
Ostatnio edytowano 7/2/2011, 22:02 przez senekkorzenna, łącznie edytowano 1 raz
senekkorzenna
 

Postprzez magik2208 » 7/2/2011, 22:01

Masz dwie stopki aby sie skuter mie przewrocil. Centralna podwojna i boczna z lewej prawdopodobnie. Ot tyle filozofii ;)

dzięki magik2208 :D
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez alan481 » 7/2/2011, 22:03

no taak, ale co to ma do rzeczy.. ?:D
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez senekkorzenna » 7/2/2011, 22:06

Ma! ponieważ jak na niej oprzesz motocykl kiedy jest silnik uruchomiony w chińskich sprzętach silnik gaśnie.
W japońskich dopiero po wrzuceniu biegu.
senekkorzenna
 

Postprzez alan481 » 7/2/2011, 22:08

aa, No, Mój co prawda nie gasł, jak jeszcze chodził normalnie, :D, ale jak stoi prosto to też nie moge go odpalić.. :D KTOŚ POMOŻE ? :D

Nie piszemy dużymi literami ponieważ to traktowane na forum jest jako krzyk.
Przeczytaj proszę regulamin.
Nie chce Ci dawać ostrzeżeń ale
trzymaj się zasad.
senekkorzenna
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez senekkorzenna » 7/2/2011, 22:22

Przedmuchaj gaźnik,sprawdź iskrę jak nie chce odpalić i to na tyle .
Ostatnio edytowano 8/2/2011, 09:20 przez senekkorzenna, łącznie edytowano 1 raz
senekkorzenna
 

Postprzez alan481 » 7/2/2011, 22:24

Ok, Bardzo dziękuje, jest jeszcze pewien problem, jak chodził jeszcze normalnie, to miał problem z radzeniem sobie na 4-tym biegu, tracił prędkość itp. czego to może być wina ? :D, może cylindra i głowicy ? ;)
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez magik2208 » 7/2/2011, 23:02

Jak na mój gust to mieszanka, jak miałem złą mieszanke to musiałem go dokręcać do końca na każdym biegu, żeby przyspieszyl a ne przymulił.
Podnieś iglice o jeden ząbek, możliwe, że wystarczy:)

Senek, Ty mi się dopisałeś? Sorry, że napisałem to samo, ale pisałem na telefonie i speed nie ten co na pc, a to tylko 2min:)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez norecqi » 7/2/2011, 23:07

alan - co do utraty mocy na 4 biegu to wina zębatek, ten sam problem przerabialismy na forum o ogarach 900.
a co do glownego watku tematu to regulacj agaznioka jak nic ;)
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)
Avatar użytkownika
norecqi
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
Lokalizacja: Okolice Wawy.

Postprzez senekkorzenna » 8/2/2011, 09:23

magik2208 nie ruszamy ustawienia wysokości iglicy przepustnicy ani też pływaka, ma być fabryczne ustawienie.
senekkorzenna
 

Postprzez alan481 » 8/2/2011, 19:34

Wyczyściłem, dokładnie gaźnik jak i wszystko co może mieć związek z paliwem, I zdązyłem wszystko złożyć do takiego stanu że powinienn odpalić, a on nagle stracił iskre .. : ( a jeszcze przed rozłożeniem ją miał.. Co mam sprawdzic ? Bo kompletnie nie wiem, co sie stało z ta iskrą .. : (
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez senekkorzenna » 8/2/2011, 20:24

Szukaj na złączach .
senekkorzenna
 

Postprzez alan481 » 8/2/2011, 20:32

w którym miejscu dokładnie tego szukać ?
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez senekkorzenna » 8/2/2011, 20:41

O ile pamiętam to masz moduł z lewej strony,regulator napięcia pod siedzeniem,przewody do cewki z prawej strony.
Przewód od stopki z boku po prawej i możesz go właściwie rozłączyć.
Złącza masz też w lampie ale tamte bardziej od oświetlenia.
senekkorzenna
 

Postprzez alan481 » 9/2/2011, 08:40

Znalazłem przyczynę braku iskry, którą był, kabelek w manetce, który przyciołem, kdy manetkę zkręcałem, no ale niestety.. zapalił z pierwszego kopa, ale od razu dostał takich obrotów, że same się zaczeły odkręcać podnóżki.... Myślę że jak czyśćiłem gaźnik to go rozregulowałem, wiem jak się go reguluje, tak mniej więcej, ale do tej pory nie robiłem tego na takim motorze.. Czy można go wyregulować podczas gdy motor jest zgaszony ?
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez magik2208 » 9/2/2011, 13:20

No weż serwisówke i bedziesz miał coś w stylu 2-3 obroty, ustaw ileś i później do perfect ustawisz:D teraz jak na luzie sie kreci wysoko to na mój gust za dużo powietrza więc zakręc troche dla próby:)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez senekkorzenna » 9/2/2011, 17:09

alan481 najpierw sprawa formalna! usunąłem Ci post ponieważ nie piszemy jeden pod drugim tylko korzystamy z edycji i dopisujemy do istniejącego [color=red]ostatniej swojej wypowiedzi.
Nie jestem w stanie zrozumieć jaki to kabel przeciąłeś w manetce gazu który odłącza iskrę?
Co do wchodzenie od razu na wysokie obroty to pewnie źle włożyłeś przepustnicę lub źle ułożyłeś linkę gazu jak mogłeś za głęboko wkręcić śrubę regulacji położenia przepustnicy czyli śrubę od obrotów.
senekkorzenna
 

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr