gsxr 600 srad kopci na biało prosze o pomoc
Posty: 20
• Strona 1 z 1
gsxr 600 srad kopci na biało prosze o pomoc
Witam mam taki problem, mianowicie oddałem moto do serwisu na wyregulowanie gaźników i teraz jak jadę rekreacyjnie to wszystko ok ale jeśli wkręcam go powyżej 6 tyś to zaczyna kopcić na biało a na dodatek przy ok 9 tys obrotów dławi go na całym gazie i nie chce się przebić i wtedy też najbardziej kopci stan oleju się nie zmienił tak samo płyn chłodniczy i odczuwam że więcej teraz pali. proszę o pomoc jak to naprawić ewentualnie wyregulować. Czy jestem w stanie sam to zrobić??
- flajszka
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 21/11/2010, 13:22
- Lokalizacja: Gilowice
jak na biało wali dymem pod obciążeniem i nie jest to niebieskawy dym to uszczelka pod głowica niestety albo poszła uszczelka pompy wody i to tak konkretnie i już dawno temu bo teraz aż wali do silnika...zdecydowanie wracaj na warsztat skąd wyjechałeś.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Hmm ciekawi mnie to że to tak z dnia na dzień się stało a z wydechu raczej czuć i widać jakby paliwo nie spalone tak jakby była za bogata mieszanka a po 20 tyś raczej nie powinno wydmuchać czy wypalić uszczelki??
- flajszka
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 21/11/2010, 13:22
- Lokalizacja: Gilowice
nigdy nie wiesz...wracaj do serwisu i pokazuj co jest a jak nie wierzą to niech sie przejadą. Jak bedą robić mega oczy że to nie ich wina itd. to mów z kierownikiem, że oddałes motocykl sprawny a jest niesprawny. Jak zdiagnozują co i jak to dawaj cynka
ps. 20tys w jakim motocyklu i roczniku? Bo 20tys to pamietaj - średnio 60 tankowań baku jedynie... kulane zazwyczaj w 3 sezony i to bez przesady...
ps. 20tys w jakim motocyklu i roczniku? Bo 20tys to pamietaj - średnio 60 tankowań baku jedynie... kulane zazwyczaj w 3 sezony i to bez przesady...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
gsxr 600 srad wiec ma z 12 lat
20 tys ta w pl w rzeczywistości pewnie ma z 80 tys
Mało ci jednego ostrzeżenia?nie spamuj!!!


Mało ci jednego ostrzeżenia?nie spamuj!!!

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
jeśli większość z Was obstaje za uszczelka pod głowice to mogło się to tak stać na raz że w jeden dzień nic nie kopci a na drugi już tak?? Bo pali normalnie obroty w normie nic nie szarpie nie odczuwam jakby go zalewało tylko przy ok 9 tyś. A z tego co wiem to świece ngk cr 9e są bardzo wrażliwe na tego typu awarie .
Dzięki wielkie odezwę się jak będzie już wszystko ok.
Dzięki wielkie odezwę się jak będzie już wszystko ok.
- flajszka
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 21/11/2010, 13:22
- Lokalizacja: Gilowice
Witam od niedawna jestem posiadaczem suzuki GSX-R1000 K3 i niby wszystko jest ok. ale pod obciazeniem jak wkrecam go na wyzsze obroty np. ide na gume na drugim biegu dosyc mocnawo zakopci na siwo. Co to moze byc?? gdzie tkwi problem. z gory dziekuje za podpowiedz.
- pablito79
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/7/2011, 18:07
- Lokalizacja: S
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
tak ogólnie: Ostatnio rozbieraliśmy silnik teścia cbr 900rr bo wyjechał z chaty, przejechał jakieś 15km, zatankował do pełna i po około następnych 6km zaczął walić z tłumika marchewy gdy mu dawałeś lekko w palnik, przestał gadać na jeden cylinder i kopcił siwym dymem. Do tego waliła ewidentnie góra silnika. I po zgaszeniu nie chciał odpalić
Rozebraliśmy górę silnika a tam zero uszkodzeń, zero przytarć, podgietych pierścieni czy zaworów czy czegoś innego... Wszystko tip-top. To może elektryka...ona też nic...wszystko gra.
Zlalismy z baku trochę paliwa i zalaliśmy do kosiarki a kosiarka ten sam objaw(!!!) Wali siwym dymem i strzela marchewami z wydechu i po zgaszeniu nie chciała odpalić!!
Po odparowaniu paliwo dało bardzol tłusty nalot i miało tęczowe bąbelki..do tego pieniło się i podczas spalania waliło podpałką do grilla...taki syf!!
Tak więc wszystkiego było winne paliwo a te stuki to było spalanie stukowe!!
Tak więc nawet tak hardocorowe objawy może dawać paliwo lewe. (stacja w grodzisku wielkopolskim - orlen jakby co)
Rozebraliśmy górę silnika a tam zero uszkodzeń, zero przytarć, podgietych pierścieni czy zaworów czy czegoś innego... Wszystko tip-top. To może elektryka...ona też nic...wszystko gra.
Zlalismy z baku trochę paliwa i zalaliśmy do kosiarki a kosiarka ten sam objaw(!!!) Wali siwym dymem i strzela marchewami z wydechu i po zgaszeniu nie chciała odpalić!!
Po odparowaniu paliwo dało bardzol tłusty nalot i miało tęczowe bąbelki..do tego pieniło się i podczas spalania waliło podpałką do grilla...taki syf!!
Tak więc wszystkiego było winne paliwo a te stuki to było spalanie stukowe!!
Tak więc nawet tak hardocorowe objawy może dawać paliwo lewe. (stacja w grodzisku wielkopolskim - orlen jakby co)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene napisał(a):
Po odparowaniu paliwo dało bardzol tłusty nalot i miało tęczowe bąbelki..do tego pieniło się i podczas spalania waliło podpałką do grilla...taki syf!!
Tak więc wszystkiego było winne paliwo a te stuki to było spalanie stukowe!!
Tak więc nawet tak hardocorowe objawy może dawać paliwo lewe. (stacja w grodzisku wielkopolskim - orlen jakby co)
jak masz rachunek i probki paliwa to bierz ich do sadu ....beda bulic za remont!!
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
właśnie paragonu brak. Paliwa cały kanister zlany teściu ma. Stąd jest właśnie jedyny problem - brak paragonu. Od teraz zawsze będzie brał paragon i trzymał go, ja z resztą też. Polecam innym je brać - tak w razie "w"
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene napisał(a):właśnie paragonu brak. Paliwa cały kanister zlany teściu ma. Stąd jest właśnie jedyny problem - brak paragonu. Od teraz zawsze będzie brał paragon i trzymał go, ja z resztą też. Polecam innym je brać - tak w razie "w"
no a kamery na stacji ? kazda chyba rejestruje numery rejestracyjne...ja bym nie odpuscil. mozna tez pojechac i nalac z tego samego dystrybutora i przy okazji wzasc rachunek.
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
znałbyś mojego teścia to byś wiedział, że nie pojedzie tam i nie naleje jeszcze raz. Taki typ. A monitoring - ja wiem i on wie, żę na nim jest. Ale znowu...jakbyś go znał to byś wiedział, że nie pójdzie i nie będzie się kłucić - ten typ tak ma
- 50tka na karku więc niereformowalny;)

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości