dylemat - fz1 czy r1?
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Dziękuję za uznanie, jednak uważam tak jak TroyaN1984.
Nie na darmo producenci stworzyli takie maszynki jak:
Speed Triple 1050
Bmw k 1300 r
Suzuki b-king
Żadna i każda z nich nadaje się do miasta. Czy producenci postradali rozumy z tymi pojemnościami? Raczej jest zapotrzebowanie na wygłupy do których 600-ki są zwyczajnie za małe.
Moment obrotowy ma zawsze większe znaczenie niż moc maksymalna.
Np dla pięknych driftów czy łatwości wheele z gazu najważniejsze jest mieć ponad 80Nm przy 4000obr. Przy takich wartościach 600-ka to pocket-bike.
A to czy wybrać FZ1 czy R1 zależy też od infrastruktury miasta w jakim się mieszka.
Nie na darmo producenci stworzyli takie maszynki jak:
Speed Triple 1050
Bmw k 1300 r
Suzuki b-king
Żadna i każda z nich nadaje się do miasta. Czy producenci postradali rozumy z tymi pojemnościami? Raczej jest zapotrzebowanie na wygłupy do których 600-ki są zwyczajnie za małe.
Moment obrotowy ma zawsze większe znaczenie niż moc maksymalna.
Np dla pięknych driftów czy łatwości wheele z gazu najważniejsze jest mieć ponad 80Nm przy 4000obr. Przy takich wartościach 600-ka to pocket-bike.
A to czy wybrać FZ1 czy R1 zależy też od infrastruktury miasta w jakim się mieszka.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
znalazłem yamaha r1 2009 (nowy) w dobrej cenie 43 tys brutto z
http://otomoto.pl/yamaha-r1-yzf-r1-1000 ... 36988.html
motor jest z USA.
U nas cena jest 54 tys brutto.
Czym to moto się różni od produkowanego w europie?
http://otomoto.pl/yamaha-r1-yzf-r1-1000 ... 36988.html
motor jest z USA.
U nas cena jest 54 tys brutto.
Czym to moto się różni od produkowanego w europie?
- bombell
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 22/10/2008, 21:27
- xede
- Świeżak
- Posty: 370
- Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
- Lokalizacja: łódź
ustawieniem wiązki światła w reflektorze (totalnie na wprost)
brakiem migających kierunkowskazów
normą emisji spalin (też xede)
brakiem podatku akcyzowego (za to do zapłaceniu po zimportowaniu)
brakiem migających kierunkowskazów
normą emisji spalin (też xede)
brakiem podatku akcyzowego (za to do zapłaceniu po zimportowaniu)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
ponoc moto na usa sa mocniejsze,ale sa rozne opinie.niektorzy twierdza,ze wieksza moc podawana przez amerykancow wiaze sie z tym,ze mierza moc bez obciazen osprzetu np.alternatora
napewno wersje na californie beda slabsze bo tam maja chore wymogi co do emisji spalin.
napewno wersja usa nie bedzia miala swiatel awaryjnych,licznik bedziesz mial ze skala w milach a temperature w fahrenhaitach.
co do goscia z gdyni,to skoro podaje,ze wystawia fakture vat to znaczy,ze moto po wszelkich oplatach,trzeba tylko zaplacic za homologacje i do rejestracji.
dowiedz sie tez u niego o gwarancje,moim zdaniem jest to gwarancje jego komisu,bo zaden autoryzowany serwis w europie napewno na gwarancji nic nie zrobi.
napewno wersje na californie beda slabsze bo tam maja chore wymogi co do emisji spalin.
napewno wersja usa nie bedzia miala swiatel awaryjnych,licznik bedziesz mial ze skala w milach a temperature w fahrenhaitach.
co do goscia z gdyni,to skoro podaje,ze wystawia fakture vat to znaczy,ze moto po wszelkich oplatach,trzeba tylko zaplacic za homologacje i do rejestracji.
dowiedz sie tez u niego o gwarancje,moim zdaniem jest to gwarancje jego komisu,bo zaden autoryzowany serwis w europie napewno na gwarancji nic nie zrobi.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
Grzesku napisał(a):TroyaN1984 napisał(a):a licznik nie będzie w MPH?
Pewnie da rady przestawić guzikiem ...
Licznik jest cyfrowy a nie analogowy.
Tak samo guzikiem przestawisz temp. w F na stopnie w Celsjuszach.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
- xede
- Świeżak
- Posty: 370
- Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
- Lokalizacja: łódź
falconiforme napisał(a):Grzesku napisał(a):TroyaN1984 napisał(a):a licznik nie będzie w MPH?
Pewnie da rady przestawić guzikiem ...
Licznik jest cyfrowy a nie analogowy.
Tak samo guzikiem przestawisz temp. w F na stopnie w Celsjuszach.
wiem, że cyfrowy tylko zapytałem, bo jeśli jest przełączanie między mph a kmh to ok gorzej jak niema
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
W serwisie jak coś to łatwo to robią. Nie jest to element do zamartwiania się. Poważniejsza przeprawa będzie z symetrycznymi światłami i przeróbkami kierunków. To może kosztować. W szczególności jeśli mówimy o takich rocznikach.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości