Zobacz wÄ…tek - ogar 900 88cm3 - przerywa
NAS Analytics TAG

ogar 900 88cm3 - przerywa

i inne małe pojemności
_________

ogar 900 88cm3 - przerywa

Postprzez norecqi » 4/2/2011, 20:47

witam. mam ogara 900 racing ktorego niedługo sprezdam bo zmieniam na cbr ;) ale nie w tym rzecz. kupiłem do niego cylinder 110cc splanowany na 88cc zeby podszedł pod seryjny wał. do tego glowica ze 110cc i łancuszek rozrzadu 84 ogniwa. przez pierwsze 1500km ogar chodził jak marzenie - kupa mocy w porownaniu do 50cc. ale teraz jak go odpalam to on troche chodiz, zagrzeje sie i dupa, daje gazu a on nei wchodiz na obroty, przerywa, strzela ogniem czasem z wydechu. mysle sobie - swieca. seryjna jest ngk cr7hsa ale mysle ze skoro cylek tak jakby 110cc to w 110cc sa swiece cr6hsa. kupiłem tą swiece, nóweczka. zakładam, to samo. dodam, ze normalnie ogar ma basowy dzwiek. kiedy to sie stao zaczął bardziej pierdzieć, juz nie ma basu. gdy założyłem nową swiece, przez chwile był bas, ale zaraz znow zaczął pierdziec. gdzie leży wina? moduł, cewka zapłonowa, zawór wypalony? moze co innego? pomocy :)
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)
Avatar użytkownika
norecqi
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
Lokalizacja: Okolice Wawy.


Postprzez Endrju. » 4/2/2011, 21:34

Regulacja. Za bogata mieszanka. Najprawdopodobniej zapchał się dostęp powietrza (skoro wcześniej działało dobrze).
Endrju.
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 27/6/2010, 08:08


Postprzez Dr_Acula » 5/2/2011, 00:08

A zawory sprawdzałeś, może coś jest nie halo z łańcuchem? Skoro idą "marchewki" z wydechu to chyba prędzej to, niż zbyt bogata mieszanka - w singlu i to tak małym by go raczej muliło i by dymił na czarno przy za dużej ilości paliwa.
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez shiver » 5/2/2011, 13:08

Sprawdz filtr powietrza, paliwa
Obrazek
Avatar użytkownika
shiver
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 31/1/2011, 14:20
Lokalizacja: sie biorÄ… TROLLE?!?!?!?!

Postprzez norecqi » 5/2/2011, 16:30

Dr_Acula - łańcuch rozrzadu mam japoński za 100 zł :O co si emoglo z nim stac? zawory regulowane ale moze sie wypalił, niewiem. dzis na dodatek wyczyscilem gaznik i teraz nie moge ustawic komory pływakowej i ciagle paliwo ucieka z gaznika...
filtry czyszczone.
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)
Avatar użytkownika
norecqi
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
Lokalizacja: Okolice Wawy.

Postprzez Dr_Acula » 5/2/2011, 19:56

Co do komory to jeżeli na dnie gaźnika masz "zaworek" do zalewania komory pływakowej i miejsce na wężyk, to podłączasz tam przeźroczystą rurkę, unosisz ją w górę i poluzowujesz śrubkę. Dzięki zasadzie naczyń połączonych zobaczysz na rurce do jakiego poziomu zalewa się gaźnik :).

A odnośnie rozrządu - sprawdź jeszcze raz jaki masz luz na zaworach i czy timing rozrządu jest dobrze ustawiony. Ogień w wydechu świadczy, że zawór wydechowy Ci się otwiera za wcześnie lub ma jakiś masakryczny luz. A skoro moto nie wchodzi na obroty jak powinno to pewnie coś jest też nie halo ze ssącym. Z tego co widzę w googlach to oryginalny cylinder ma łańcuch 82 ogniwa, więc może tu jest jakiś problem? Sprawdź to. Jeżeli to jest ok to jako następne sprawdź zapłon, może jest za późny i zapala mieszankę gdy już jest wydechowy otwarty. Na moje jedno z tych trzech rzeczy jest źle ;).
Ostatnio edytowano 5/2/2011, 20:10 przez Dr_Acula, łącznie edytowano 2 razy
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez marciniaczek » 5/2/2011, 20:02

wyczyść filtr powietrza :) i wyreguluj dopływ mieszanki bo może go zalewa i sie dusi :D
marciniaczek
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2011, 17:03
Lokalizacja: łódź

Postprzez norecqi » 7/2/2011, 23:03

dzieki za pomoc. narazie zaczne od drobnostek - za pare dni moze wreszcie zdobede cewke zaplonowa z calym przewodem. jak to nei to to juz glowice sciagne. regulacja gaznika nei pomaga bo bawilem si enim długo, zadna konfiguracja nie jest dobra. co do plywaka to juz ustawiłem ( za 4 razem...) :D co do zaworow/rozrzadu. lancuch musze miec 84 ogniwa bo cylinder jest planowany i 82ogniwa nie chcialy wskoczyc za cholere. rozrzad jest ustawiony bdb bo juz sprawdzałem to, minimalnie iskra wyprzedza zapłon ale to minimalnie, inaczej sie nie da bo juz bedzie sie spozniac, ale jak ciut wczesniej to nie przeszkadza. zaworki tez regulowane juz 3krotnie. jasli cewk anie pomoze to juz sciagne glowice, moze faktycznie jakis nagar czy coś.
dzieki wielkie ;)
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)
Avatar użytkownika
norecqi
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
Lokalizacja: Okolice Wawy.



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 27 gości




na górê