ogar 900 88cm3 - przerywa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
ogar 900 88cm3 - przerywa
witam. mam ogara 900 racing ktorego niedługo sprezdam bo zmieniam na cbr
ale nie w tym rzecz. kupiłem do niego cylinder 110cc splanowany na 88cc zeby podszedł pod seryjny wał. do tego glowica ze 110cc i łancuszek rozrzadu 84 ogniwa. przez pierwsze 1500km ogar chodził jak marzenie - kupa mocy w porownaniu do 50cc. ale teraz jak go odpalam to on troche chodiz, zagrzeje sie i dupa, daje gazu a on nei wchodiz na obroty, przerywa, strzela ogniem czasem z wydechu. mysle sobie - swieca. seryjna jest ngk cr7hsa ale mysle ze skoro cylek tak jakby 110cc to w 110cc sa swiece cr6hsa. kupiłem tą swiece, nóweczka. zakładam, to samo. dodam, ze normalnie ogar ma basowy dzwiek. kiedy to sie stao zaczął bardziej pierdzieć, juz nie ma basu. gdy założyłem nową swiece, przez chwile był bas, ale zaraz znow zaczął pierdziec. gdzie leży wina? moduł, cewka zapłonowa, zawór wypalony? moze co innego? pomocy 


Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 

-
norecqi - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
- Lokalizacja: Okolice Wawy.
A zawory sprawdzałeś, może coś jest nie halo z łańcuchem? Skoro idą "marchewki" z wydechu to chyba prędzej to, niż zbyt bogata mieszanka - w singlu i to tak małym by go raczej muliło i by dymił na czarno przy za dużej ilości paliwa.
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Dr_Acula - łańcuch rozrzadu mam japoński za 100 zł :O co si emoglo z nim stac? zawory regulowane ale moze sie wypalił, niewiem. dzis na dodatek wyczyscilem gaznik i teraz nie moge ustawic komory pływakowej i ciagle paliwo ucieka z gaznika...
filtry czyszczone.
filtry czyszczone.
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 

-
norecqi - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
- Lokalizacja: Okolice Wawy.
Co do komory to jeżeli na dnie gaźnika masz "zaworek" do zalewania komory pływakowej i miejsce na wężyk, to podłączasz tam przeźroczystą rurkę, unosisz ją w górę i poluzowujesz śrubkę. Dzięki zasadzie naczyń połączonych zobaczysz na rurce do jakiego poziomu zalewa się gaźnik
.
A odnośnie rozrządu - sprawdź jeszcze raz jaki masz luz na zaworach i czy timing rozrządu jest dobrze ustawiony. Ogień w wydechu świadczy, że zawór wydechowy Ci się otwiera za wcześnie lub ma jakiś masakryczny luz. A skoro moto nie wchodzi na obroty jak powinno to pewnie coś jest też nie halo ze ssącym. Z tego co widzę w googlach to oryginalny cylinder ma łańcuch 82 ogniwa, więc może tu jest jakiś problem? Sprawdź to. Jeżeli to jest ok to jako następne sprawdź zapłon, może jest za późny i zapala mieszankę gdy już jest wydechowy otwarty. Na moje jedno z tych trzech rzeczy jest źle
.

A odnośnie rozrządu - sprawdź jeszcze raz jaki masz luz na zaworach i czy timing rozrządu jest dobrze ustawiony. Ogień w wydechu świadczy, że zawór wydechowy Ci się otwiera za wcześnie lub ma jakiś masakryczny luz. A skoro moto nie wchodzi na obroty jak powinno to pewnie coś jest też nie halo ze ssącym. Z tego co widzę w googlach to oryginalny cylinder ma łańcuch 82 ogniwa, więc może tu jest jakiś problem? Sprawdź to. Jeżeli to jest ok to jako następne sprawdź zapłon, może jest za późny i zapala mieszankę gdy już jest wydechowy otwarty. Na moje jedno z tych trzech rzeczy jest źle

Ostatnio edytowano 5/2/2011, 20:10 przez Dr_Acula, łącznie edytowano 2 razy
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
- marciniaczek
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2011, 17:03
- Lokalizacja: łódź
dzieki za pomoc. narazie zaczne od drobnostek - za pare dni moze wreszcie zdobede cewke zaplonowa z calym przewodem. jak to nei to to juz glowice sciagne. regulacja gaznika nei pomaga bo bawilem si enim długo, zadna konfiguracja nie jest dobra. co do plywaka to juz ustawiłem ( za 4 razem...)
co do zaworow/rozrzadu. lancuch musze miec 84 ogniwa bo cylinder jest planowany i 82ogniwa nie chcialy wskoczyc za cholere. rozrzad jest ustawiony bdb bo juz sprawdzałem to, minimalnie iskra wyprzedza zapłon ale to minimalnie, inaczej sie nie da bo juz bedzie sie spozniac, ale jak ciut wczesniej to nie przeszkadza. zaworki tez regulowane juz 3krotnie. jasli cewk anie pomoze to juz sciagne glowice, moze faktycznie jakis nagar czy coś.
dzieki wielkie

dzieki wielkie

Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 

-
norecqi - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
- Lokalizacja: Okolice Wawy.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 27 gości