Zobacz wątek - Prośba o pomoc
NAS Analytics TAG

Prośba o pomoc

Przepisy, prawo
_________

Prośba o pomoc

Postprzez bikeman » 30/1/2011, 09:07

Witam,

Chcę kupić motor używany (2006r.) motor kupuje od człowieka który kupił go od osoby zajmującej się ściąganiem motocykli z Francji. Pytanie mam jedno, gdyż motor NIE ma historii zakupu we Francji... co to może oznaczać? Jestem laikiem jak pewnie można wyczytać z powyższego maila, i nie mam doświadczenia z kupnem.

Proszę o pomoc, wskazówki dobre rady.

Dodam jeszcze że jest to maszyna z profesjonalnie przystosowanym wózkiem bocznym i nie mam możliwości ( na ten moment ) kupna drugiego takiego samego sprzętu, więc opcja idź i kup od kogoś innego odpada w tym momencie.

Dziękuję :)

nie ponawiaj postów, tylko cierpliwie czekaj
przenoszę do działu prawo, ponieważ takiej pomocy oczekujesz
madcap
bikeman
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/1/2011, 07:28


Postprzez madcap » 30/1/2011, 17:42

nie ma sensu dywagować co może oznaczać brak historii

lepiej spisz numer VIN i wybierz się na policję aby sprawdzili w bazie czy moto nie jest trefne
jak prawnie będzie si, to jeśli stan techniczny też będzie w miarę ok, wówczas kup
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?


Postprzez bikeman » 2/2/2011, 21:16

Dziękuję :) czy stan techniczny sprawdzić, w serwisie BMW? ( w mieście sprzedającego nie ma takowego), czy w obojętnie jakim?
bikeman
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/1/2011, 07:28

Postprzez Przemo_rene » 3/2/2011, 14:53