Zobacz wątek - ogranicznik w nowym moto

ogranicznik w nowym moto

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

ogranicznik w nowym moto

Postprzez X » 29/1/2011, 14:54

witam

Chcialbym sobie kupic moj pierwszy motocykl, dodam ze wczesniej jezdzilem tylko na kursie prawo jazdy. Po dlugich rozmyslaniach doszedlem do wniosku ze bedzie to jednak sport. Po jeszcze dluzyszych rozmyslaniach uznalem ze bedzie to ktoras z popularnych 6-setek. Oczywiscie moim celem nie jest zabicie sie na pierwszym drzewie wiec rozwiazanie jakie przyszlo mi do glowy to zalozenie elektronicznego chipa albo czegos w tym stylu co pelnilo by role ogranicznika mocy. Redukowalo by zalozmy moc ze 120 do 70 koni mechanicznych. A np gdybym juz umial opanowac te 70 km to wizyta w warsztacie i zmiana np do 100 km.

Czemu taki wybor? Nie naleze do grupy ludzi ktorzy lubia handlowac sprzetem a tym bardziej nie maja takich umiejetnosci. Co za tym idzie jezeli nabede juz jakis sprzet to raczej uzytkuje go do zniszczenia calkowitego. pozdrawiam:)

pytanie czy jest cos takiego w ogole mozliwe?
X
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/1/2011, 14:47


Postprzez henio12323 » 29/1/2011, 15:10

tak są takie zestawy. blokują zapłon odcinajac go po przekroczeniu pewnych obrotów i prędkosci. popytaj w okolicznych serwisach czy maja taką usługe u siebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25979
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Seba_ER5 » 29/1/2011, 15:28

alpha restrictor kit ale robia do 33hp na kole nie wiem czy inne no i 1300 nowe z certyfukatem sa jaeszce odpowiedniki z nimeic. Nowe modele czesto maja inny modul ECU.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez PrimoGhost » 29/1/2011, 16:29

Takie paliatywne rozwiązanie to nic dobrego... I tak to odblokujesz po 200 kilometrach.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez rossavu » 29/1/2011, 16:43

Ktos musi robic zla opinie i jezdzic 40km/h sportem :evil:

Jak kupisz dobre moto to na 100% na nim nie stracisz - lepiej kup sobie cos starszego i naucz sie jezdzic - na poczatku jest duzo sytuacji do banalnych przewrotek... Plastika szkoda. Dozbierasz kase i kupisz cos nowszego.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez mrówa » 29/1/2011, 16:43

Rozumiem że wcześniej nie jeździłeś na motocyklach poza kursem a chcesz uparcie 600 więc blokowanie jest bez sensu bo 70 KM i tak może zrobić ci kuku i to duże.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Przekliniak » 29/1/2011, 16:58

Moim zdaniem wybierz słabszą maszynę jeśli przeraża Cię moc sportowej 600-tki , albo po prostu nie daj się ponieść, gdy już sobie takową kupisz.
Tylko bez agresji.
Przekliniak
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 29/1/2011, 14:50

Postprzez X » 29/1/2011, 17:26

Przekliniak napisał(a):Moim zdaniem wybierz słabszą maszynę jeśli przeraża Cię moc sportowej 600-tki , albo po prostu nie daj się ponieść, gdy już sobie takową kupisz.




I właśnie cały problem polega na tym, ze mnie nie przeraza moc tego motocykla , tylko opinie i atmosfera krążące po internecie.Poza tym wszystkim można sobie zrobić krzywdę no ale taką maszyną oczywiscie przychodzi to łatwiej,bo moc i czas reakcji robi swoje. Sam siebie uważam za rozważnego człowieka ale to przecież nie od rozwagi a z braku doświadczenia popełnia sie błędy. No i niestety nie mam znajomych, u których mógłbym sie przejechać "większym" motorem.
X
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/1/2011, 14:47

Postprzez C-bool » 29/1/2011, 17:36

X napisał(a):Sam siebie uważam za rozważnego człowieka

Tak pisze każdy,
X napisał(a):ale to przecież nie od rozwagi a z braku doświadczenia popełnia sie błędy.

ale nie każdy to właśnie rozumie.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez marciniaczek » 29/1/2011, 17:45

w dobrych sklepach motoryzacyjnych znajdziesz takie ograniczniki
marciniaczek
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2011, 17:03
Lokalizacja: łódź

Postprzez Przemo_rene » 1/2/2011, 14:03

to podaj mi takie w Polsce sklepy gdzie wchodzisz do niego i mają takie coś :) NIE MAJĄ. MOŻE w polandposition czy gdzieś ... reszta i tak ściąga z ebaya lub innych podobnych...tyle, że cena plus 25%

Jeżeli koniecznie chcesz mieć 600 i boisz się o ogarniecie otwartej wersji to TYLKO kit do 34km z ebaya do danego modelu. Jednak to nie pomoże w nauce jazdy bo większość ludzi na 600 nie potrafi sie nauczyć jezeli nie jeździli wcześniej i później kaleki motocyklowe jeżdzą. No ale moze jesteś w tych którzy bedą potrafili :) Mi sie kiedyś udało i za inwalide na moto sie nie uważam :D

wyjątkowo tak napisałem bo kolego ma pokorę :) Inaczej byłaby zjeba żeby lepiej brać gs500 i po roku spylic i kupić coś innego
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Seba_ER5 » 1/2/2011, 22:12

znajomy kupil cbr 1000 2008 na pierwsz i smiga do dzis.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez amahay » 1/2/2011, 22:34

ja myślałem o SS 600 na drugi moto ze względu na wagę i jakoś to do mnie nie przemówiło bo wolę nakedy i jednak oddawanie mocy jest zbyt gwałtowne . Troszkę żałuję bo 220 kg przy mojej masie jest do opanowania na styk , gdybym nie miał jakiegokolwiek doświadczenia to by było słabo .
To jest lipa właśnie że nie ma 600 60-80 konnych które ważą tak mało jak SS ... Dziwię się też że yamaha jeszcze nie zajęła się takim projektem np Yamaha LR6 (L- lame) czyli dresszóstka 72 konna np. - jest zapotrzebowanie w Polsce , co widać po tym forum :p
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez madcap » 2/2/2011, 08:31

wyczyściłem ze zbędnych nic nie wnoszących komentarzy
przypominam panowie o słownictwie
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez gix91 » 9/2/2011, 10:54

Jeżeli wybrałbyś R6, to możesz ją zdławić w każdym serwisie Yamahy. Sam na pierwsze moto wybrałem R6 z 2000roku i zdławiłem ją w serwisie. Koszt takiego zdławienia to 100-200zł. Pozdrawiam
gix91
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9/2/2011, 10:40



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr