Punkty karne A.D.2011
• Strona 1 z 1
Punkty karne A.D.2011
Witam,
Wiem, że było już sporo tematów o zmianach w PoRD od stycznia b.r. ale nigdzie nie znalazłem konkretnych informacji na temat. Zgodnie z doniesieniami medialnymi
Moje pytanie brzmi. Czy zmienia się zasada zerowania punktów karnych za wykroczenia. Dotychczas sprawa byla jasna - punkty ulegają zerowaniu po upływie roku od daty popełnienia wykroczenia. Nie wiem natomiast jak to się ma do
Czy gdy uzbieram 24 punkty, to po kursie reedukacyjnym kolejne punkty nie będą "zerowane" przez okres 5 lat? Czy będą zerowane co roku, a jedynie jeśli w ciągu okresu następnych 5 lat przekroczę 24 punkty w danym roku to prawko zostanie zatrzymane?
Nie wiem czy nie zagmatwałem więc wyjaśnię na przykładzie. Załóżmy że jestem po kursie reedukacyjnym odbytym w 2011.
1. W IX 2011 złapię 5pkt.
2. W V 2012 złapię 10pkt
3. W XI 2013 złapię 10 pkt.
Utracę wtedy prawko?
Nigdzie nie mogę znaleźć takich informacji :/
PS: Aby uniknąć porad w stylu "Trza było nie zap**lać" informuję, że nie uzbierałem do tej pory 24 pkt
Wiem, że było już sporo tematów o zmianach w PoRD od stycznia b.r. ale nigdzie nie znalazłem konkretnych informacji na temat. Zgodnie z doniesieniami medialnymi
...Jednocześnie zlikwidowane zostaną kursy redukujące ilość posiadanych punktów karnych. Jeżeli uzbieramy ich w ciągu roku 24, zostaniemy skierowani na kurs reedukacyjny.
Gdy przez kolejne 5 lat ponownie uzbieramy 24 punkty, utracimy prawo jazdy. Chcąc je odzyskać będziemy musieli przejść szkolenie i zdać egzamin tak samo, jak osoby robiące to po raz pierwszy...
Moje pytanie brzmi. Czy zmienia się zasada zerowania punktów karnych za wykroczenia. Dotychczas sprawa byla jasna - punkty ulegają zerowaniu po upływie roku od daty popełnienia wykroczenia. Nie wiem natomiast jak to się ma do
Gdy przez kolejne 5 lat ponownie uzbieramy 24 punkty, utracimy prawo jazdy.