Suzuki rm 125 problem
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Suzuki rm 125 problem
Witam wiem że wcześniej już pisałem ale moto udało mi się uruchomić żeby nie przerywał (przyblokowałem mu troche ruchu manetki) czyli iglica nie podnosi się do końca. czy jest możliwe że uchwyt iglicy i gaźnik są od innego kompletu(uchwyt iglicy krótszy niż oryginał) teraz max gazu to jakieś 3/4 poprzedniego ruchu manetką. moto teraz kręci się tak samo wysoko jak wcześniej lecz nie mana wysokich tego przerywania i gaśnięcia moto. regulowałem już iglicę chyba na wszystkie możliwe sposoby lecz nic mi to nie dawało. Uchwyt iglicy jest ciężki i czymś pokryty (chyba chromem) czy taki jest oryginalny?? Mogę zostawić tak jak jest moto?? Czy nic się nie stanie że jest 3/4 gazu a nie full?? Utraty mocy nie czuje jeżdżąc na 3/4 gazu a nie na full jest ot możliwe??
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
o ile dobrze pamietam to ustawienie iglicy wplywa na mieszanke w zakresie od 2/3 do max otwarcia, wiec wiec jezeli nie mozesz dodac gazu mocniej niz 3/4 to ustawienie iglicy prawie nie ma wplywu
jezeli nie czujesz roznicy, jezeli przepustnica nie otwiera sie na max to cos jest nie tak, jezeli przerywa Ci na wysokich to najprawdopodobniej gaznik nadaje sie do czyszczenia, z czasem bedzie coraz gorzej
czy cos sie moze stać od takiej jazdy ? jeżeli mieszanka jest zbyt uboga, to temp spalania jest wyzsza,moze nic sie nie stac, mozna przegrzac silnik, w extremalnym przypadku spalanie stukowe, wydmuchniecie uszczelki spod glowicy, wypalenie dziury w tloku
jezeli nie czujesz roznicy, jezeli przepustnica nie otwiera sie na max to cos jest nie tak, jezeli przerywa Ci na wysokich to najprawdopodobniej gaznik nadaje sie do czyszczenia, z czasem bedzie coraz gorzej
czy cos sie moze stać od takiej jazdy ? jeżeli mieszanka jest zbyt uboga, to temp spalania jest wyzsza,moze nic sie nie stac, mozna przegrzac silnik, w extremalnym przypadku spalanie stukowe, wydmuchniecie uszczelki spod glowicy, wypalenie dziury w tloku
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
albo tłok sie roztopi
powiem ci tak - oddaj do doswiadczonych mechaników. oni w mig ci powiedza czy iglica jest z tego moto czy nie i czy dobrze sie otwiera. jak tego nie widzimy to ciezko określic czy tak ma byc czy nie

powiem ci tak - oddaj do doswiadczonych mechaników. oni w mig ci powiedza czy iglica jest z tego moto czy nie i czy dobrze sie otwiera. jak tego nie widzimy to ciezko określic czy tak ma byc czy nie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
piszę dalej bo możliwe że się nie zrozumieliśmy do końca http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?gclid=CNi8yd7YqIkCFSE8ZwodGy1Ojg (otwórz link)jest to link do schematu gaźnika wydaje mi się że 12 na tym schemacie jest u mnie nie oryginalna sama iglica( 11 na schemacie) jest do tego moto ponieważ zczytałem nr iglicy i po wpisaniu w google wyskoczyło mi że ta iglica jest do suzuki rm 125. jak można sprawdzić wielkość dysz??(posiadam serwisówkę i wiem że w stanach były inne dysze niż w europie)(moto jest ze stanów) gaźnik już przedmuchałem przed waszymi postami(trochę żle ująłem w słowa to przerywanie na wysokich. na wysokich(manetka przekręcona na maxa a nie na 3/4 nie przerywa tylko jak mu się zdarzy przerwać to mówi buuuuuu i jak się nie puści manetki to moto zgaśnie a potem odpala z 1
1 jak można sprawdzić wielkość dysz??
2 jak można sprawdzić mieszankę czy nie jest zbyt uboga
3 Jaki powinien być mniej więcej kąt odchylenia manetki gazu(od 0 do maxa)Przed moją blokadą manetka szła więcej niż 90 stopni po regulacji idzie mniej niż 90 stopni (niewiem jak jest w innych rmkach) Bo w cr 125 z 1997r jest mniej niż 90 stopni tak samo jak w ktm 125 z 2000r
1 jak można sprawdzić wielkość dysz??
2 jak można sprawdzić mieszankę czy nie jest zbyt uboga
3 Jaki powinien być mniej więcej kąt odchylenia manetki gazu(od 0 do maxa)Przed moją blokadą manetka szła więcej niż 90 stopni po regulacji idzie mniej niż 90 stopni (niewiem jak jest w innych rmkach) Bo w cr 125 z 1997r jest mniej niż 90 stopni tak samo jak w ktm 125 z 2000r
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
na dyszy pisze z reguły wielkosc a jak nie pisze to są specjalne druciki które odpowiadaja rozmiarom.
zły skład mieszanki mozna poznac po swiecy. normalnie powinna byc kawa z mlekiem
to zalezy od manetki ale w full crossach to jest odrobina gazu niestety nie pamietam w jakich stopniach sie otwierała
zły skład mieszanki mozna poznac po swiecy. normalnie powinna byc kawa z mlekiem
to zalezy od manetki ale w full crossach to jest odrobina gazu niestety nie pamietam w jakich stopniach sie otwierała

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
NA dyszach nic nie pisze druciku do pomiaru dysz nie posiadam świecę zobaczę jutro i wstawie fote żeby nie było a gaz w crossie jakbyś mógł to sprawdź
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ja mam enduro wiec tam pewnie inna przełozenie jest ;/ a crossówki juz dawno nie posiadam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
exc 125 z 2000 r ma mniej niż 90 stopni a to przecierz enduro tylko tyle że z zaworami jak w full crossie jeśli możesz to sprawdź
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
rozebrałem dzisiaj gaźnik i przyjrzałem się dyszą:
Dysza główna 120
dysza wolnych obrotów 27,5
iglica 6bg23-75
z tego co patrze to ktoś coś namieszał i jakie dysze dokupić
Dysza główna 120
dysza wolnych obrotów 27,5
iglica 6bg23-75
z tego co patrze to ktoś coś namieszał i jakie dysze dokupić
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
patrz w serwisówce jakie powinny byc i takie kup. ja nie mam jak sprawdzic bo mam moto rozebrane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://img1.aukcjoner.pl/gallery/004631 ... bnails.jpg jest to link do zdięcia według tego co tam piszą mam chyba do wymiany tylko 1 dyszę dobrze to rozumiem??(ze 120 na 460)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości