Honda CR 500 nie kreci obrotow
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Honda CR 500 nie kreci obrotow
Witam!
Mam powazny problem z Honda CR 500, moto wbija sie zaledwie do 1/4 swoich maxymalnych obrotow, przy czym bardzo ladnie odpala.Posiadam Honde CR 250 z taka sama instalacja elektryczna i gaznikiem, ktora chodzi idealnie.Przelozylem z niej gaznik, cewke, regulator napiecia i dalej tak samo silnik pracuje.Rozebralem silnik sprawdzilem simeringi i sa szczelne.Zalalem kilka kropel benzyny bezposrednio do cylindra, ale i to nie pomoglo, kupilem az 4 nowe swiece bo ludzilem sie, ze moze i nowe sa wadliwe
Nie sprawdzilem jedynie iksrownika i impulsatora, ale czy to moze byc wadliwe? Jezeli motocykl dostal paliwo bezposrednio do cylindra i silnik pracowal ciagle tak jak nie powinien to moga byc uszkodzone membrany przy dolocie mieszanki?
Musze dodac jeszcze, ze tlok nie jest w rewelacyjnym stanie, ma juz lekkie luzy, sa widoczne przerwy na pierscieniach i nie mam zamiaru inwestowac w nowy tylok + szlif jezeli nie bede mial pewnosci, ze to rozwiaze problem.Nie jestem zielony w tym temacie i odpalalem wyczyny z duzo bardziej zuzytymi tlokami, ale to jest prawdziwy rebus, nigdy z takim przypadkiem sie nie spotkalem.Bardzo, ale to BARDZO prosze o pomoc, zbliza sie wiosna i pragne przetestowac mozliwosci tego potworka = ]
Serdecznie podrawiam, lewa w gore o/
@edit
mam jeszcze pytanie odnosnie dyszy glownej w gazniku, jaka powinienem zalozyc, w cr 250 mam 175, a do 500? nie mam pojecia
Mam powazny problem z Honda CR 500, moto wbija sie zaledwie do 1/4 swoich maxymalnych obrotow, przy czym bardzo ladnie odpala.Posiadam Honde CR 250 z taka sama instalacja elektryczna i gaznikiem, ktora chodzi idealnie.Przelozylem z niej gaznik, cewke, regulator napiecia i dalej tak samo silnik pracuje.Rozebralem silnik sprawdzilem simeringi i sa szczelne.Zalalem kilka kropel benzyny bezposrednio do cylindra, ale i to nie pomoglo, kupilem az 4 nowe swiece bo ludzilem sie, ze moze i nowe sa wadliwe

Musze dodac jeszcze, ze tlok nie jest w rewelacyjnym stanie, ma juz lekkie luzy, sa widoczne przerwy na pierscieniach i nie mam zamiaru inwestowac w nowy tylok + szlif jezeli nie bede mial pewnosci, ze to rozwiaze problem.Nie jestem zielony w tym temacie i odpalalem wyczyny z duzo bardziej zuzytymi tlokami, ale to jest prawdziwy rebus, nigdy z takim przypadkiem sie nie spotkalem.Bardzo, ale to BARDZO prosze o pomoc, zbliza sie wiosna i pragne przetestowac mozliwosci tego potworka = ]
Serdecznie podrawiam, lewa w gore o/
@edit
mam jeszcze pytanie odnosnie dyszy glownej w gazniku, jaka powinienem zalozyc, w cr 250 mam 175, a do 500? nie mam pojecia

-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
oki sprawdze, ale wydaje mi sie, ze po nalaniu beznzyny do cylindra motor powinien wbic sie, przynajmniej na chwile, do pelnych obrtow nawet z uszkodzona membrana.Czekam na inne propozycje rozwiazania tego problemu.Wszelka pomoc mi sie przyda 

-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
no tak teoretycznie bez membrany tez powinien pracowac
tyle ze by sie zalewał ;P i przerywal na wysokich. ale aż 1/4 obrotów to juz nieciekawie. ja na twoim miejscu zdjął bym głowice i zobaczył jak wyglada cylek. moze całkiem pierscien ci pękł. albo np wał sie zaciera. chociaz wtedy to by sie nie wkręcał tylko chodził jakby ktos paczke gwoździ do silnika wrzucił ;D a filtr powietrza masz czysty ?

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Silnik rozebralem, sprawdzilem wszystkie lozyska - nasmarowalem je.Korba jest zdrowa.Filtr mam czysty, palilem tez bez filtra i zatykalem gaznik reka, ale i to nie pomaga :/
Cylinder nie ma zadnych rys i progow, a pierscienie luzno pracowowaly w rowkach i nie byly zapieczone.Tlok zalozylem na pewno dobrze wiec nie mogly zaczepic o kanaly.Po zatym motor ciagnie z dolu odrazu, moze to przez pojemnosc i pracuje na wlasnych obrotach.Po za tym swieca jest wiecznie mokra jak ja chwile przytrzymam na tych przerywajacych obrotach
Cylinder nie ma zadnych rys i progow, a pierscienie luzno pracowowaly w rowkach i nie byly zapieczone.Tlok zalozylem na pewno dobrze wiec nie mogly zaczepic o kanaly.Po zatym motor ciagnie z dolu odrazu, moze to przez pojemnosc i pracuje na wlasnych obrotach.Po za tym swieca jest wiecznie mokra jak ja chwile przytrzymam na tych przerywajacych obrotach

-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dyfuzor w 500 ma taka pojemnosc, ze 3 dni spalinami mozna go napelniac, szczerze mowiac nie sprwadzlem jak sie kreci bez dyfuzora.To raczej nie jest problem bo mylem go myjka cisnieniowa i woda wylatywala z drugiej strony duzym strumieniem.
Honda CR 500
-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
a zawór wydechowy ? działa ? moze to przez to słabo kręci ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Bardzo mozliwe, lecz nie wiem jaka dysze glowna wkrecic.Bardzo malo pisza o 500
Pozatym mam dysze w 500 zalozana 450 przelot(nie wiem dokladnie jak to sie przelicza - ilosc ml na minute?) i jest "na oko" duzo wieksza od dyszy 175 ktora mam w 250.I na tym i na tym gazniku moto kreci sie do bani.

Honda CR 500
-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
to zadzwon do serwisu hondy to ci powiedzą ale tez w ksiazce serwisowej powinno byc info o tym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam!
nie zawsze jest problem z gaźnikiem, czy to się stało z dnia na dzień? podczas jazdy motor gwałtownie zgasł? prawdopodobnie może być to wina impulsatora miałem taki przypadek cr-ka paliła z kopa chodziła ale przy dodaniu gazu gasła i świeca była zalana.Pewnie dało by się przemienić sam impulsator od 250 trzeba by było wylutować kabelki i wlutować impulsator do cr 500 i sprawdzić.
Pozdrawiam Mathonda
nie zawsze jest problem z gaźnikiem, czy to się stało z dnia na dzień? podczas jazdy motor gwałtownie zgasł? prawdopodobnie może być to wina impulsatora miałem taki przypadek cr-ka paliła z kopa chodziła ale przy dodaniu gazu gasła i świeca była zalana.Pewnie dało by się przemienić sam impulsator od 250 trzeba by było wylutować kabelki i wlutować impulsator do cr 500 i sprawdzić.
Pozdrawiam Mathonda
- Mathonda
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 14/7/2010, 10:39
- Lokalizacja: Olszyna
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości