stary olejak ze sporym przebiegiem
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
stary olejak ze sporym przebiegiem
Witam, jestem tu nowy na forum
zamierzam jeszcze przed sezonem sprawić sobie bike'a, nieco oldschoolowego, coś bardziej turystyczno- niż sportorego
myślę nad dużą pojemnością w rzędzie ok. jednego "lytra"
chcę przeznaczyć na ten cel ok 5 tysia
więc tak, biorę pod uwagę gsx1100f ok. 85-90 rocznik, oczywiście moto kupuję "na chodzie" bez większej inwestycji
proszę opinie na temat motocykla, oraz jakie to robi przebiegi, ponieważ większość tych egzemplarzy ma pod 100 tyś.
ps. podsuńcie z łaski swojej jakąś propozycje motocykla - lepszego, lub którego lepiej kupić (olejak)
zamierzam jeszcze przed sezonem sprawić sobie bike'a, nieco oldschoolowego, coś bardziej turystyczno- niż sportorego
myślę nad dużą pojemnością w rzędzie ok. jednego "lytra"
chcę przeznaczyć na ten cel ok 5 tysia
więc tak, biorę pod uwagę gsx1100f ok. 85-90 rocznik, oczywiście moto kupuję "na chodzie" bez większej inwestycji
proszę opinie na temat motocykla, oraz jakie to robi przebiegi, ponieważ większość tych egzemplarzy ma pod 100 tyś.
ps. podsuńcie z łaski swojej jakąś propozycje motocykla - lepszego, lub którego lepiej kupić (olejak)
- hardrider
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 18/1/2011, 20:16
Kawasaki zx9r
Kawasaki ZZR 1100,
Kawasaki GPZ 900,
Honda CBR 1000 F,
w każdej doceniono walory użytkowe i są wyglądem oldschoolowe. Myślę, że mimo iż to starsze modele akurat z tymi nie będzie problemu z częściami. [/u]
Kawasaki ZZR 1100,
Kawasaki GPZ 900,
Honda CBR 1000 F,
w każdej doceniono walory użytkowe i są wyglądem oldschoolowe. Myślę, że mimo iż to starsze modele akurat z tymi nie będzie problemu z częściami. [/u]
Aprilia Sl 1000 falco
- hejter
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 30/12/2010, 06:44
- Lokalizacja: z mamy
hejter... O.L.E.J.A.K.I
rozminąłeś sie w odpowiedzi o 100%
gsxr 1100 - jeżeli trafisz na sztukę katowaną mało lub chociazby katowaną ale gdzie regularnie zmieniano olej... to bedzie jeździł dłuuugo
Kupel ma silnik od niego w streecie i jest potęga...na prawdę moc. Kultura pracy - brak, ogłada - brak, frajda -100%, oddawanie mocy - jakbyś wychodzac z łazienki nocą w pustym i ciemnym mieszkaniu nagle został zaatakowany przez rozwścieczone psy - niezłe zdziwko. On ma 70tyś na piecu i około 100tys na budzie a widziałem sprzety co mają "32tyś km" z 92 roku...a chodza jakby miały jedno zero wiecej
Ogólnie...750 ale nie wodniak i 1100...dobre silniki a jeżeli bedzie w oryginalnych plastikach (nieważny kolor) to jest szansa, że nawet na gumy nie latał zbytnio
rozminąłeś sie w odpowiedzi o 100%

gsxr 1100 - jeżeli trafisz na sztukę katowaną mało lub chociazby katowaną ale gdzie regularnie zmieniano olej... to bedzie jeździł dłuuugo

Ogólnie...750 ale nie wodniak i 1100...dobre silniki a jeżeli bedzie w oryginalnych plastikach (nieważny kolor) to jest szansa, że nawet na gumy nie latał zbytnio

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene napisał(a):hejter... O.L.E.J.A.K.I
rozminąłeś sie w odpowiedzi o 100%
gsxr 1100 - jeżeli trafisz na sztukę katowaną mało lub chociazby katowaną ale gdzie regularnie zmieniano olej... to bedzie jeździł dłuuugoKupel ma silnik od niego w streecie i jest potęga...na prawdę moc. Kultura pracy - brak, ogłada - brak, frajda -100%, oddawanie mocy - jakbyś wychodzac z łazienki nocą w pustym i ciemnym mieszkaniu nagle został zaatakowany przez rozwścieczone psy - niezłe zdziwko. On ma 70tyś na piecu i około 100tys na budzie a widziałem sprzety co mają "32tyś km" z 92 roku...a chodza jakby miały jedno zero wiecej
Ogólnie...750 ale nie wodniak i 1100...dobre silniki a jeżeli bedzie w oryginalnych plastikach (nieważny kolor) to jest szansa, że nawet na gumy nie latał zbytnio
sorry, mój błąd, ale ma w razie czego chłopak alternatywę

Aprilia Sl 1000 falco
- hejter
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 30/12/2010, 06:44
- Lokalizacja: z mamy
w świecie motocykli o tym pisali
kumpel ma 750 olejaka 85 rok do sprzedania jak bys chciał stan raczej coś bardziej pod sreeta podchodzi
kumpel ma 750 olejaka 85 rok do sprzedania jak bys chciał stan raczej coś bardziej pod sreeta podchodzi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
ja mam do sprzedania olejaka, temat był juz gdzieś poruszany na forum, z tą owieweczką turystycznie do 160 śmiało lecisz, a dopięcie kufrów do tyłu to żaden problem, polecam
http://allegro.pl/suzuki-gsxr-1100-nie- ... 45316.html
http://allegro.pl/suzuki-gsxr-1100-nie- ... 45316.html
- goofy-op
- Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56
chyba 70km/h szósty bieg, samememu i broń boże jakieś zatrzymanie.. Nie znam nawet sportowej 600 która by na trasie łykneła mniej jak 6 litrów. Nowe gsxry litry łykają 6-7litrów w trasie ale bez gnojenia - stała prędkość. Duży gaźnikowiec będzie wciągał około 8 litrów w trasie.
Moja tlr w trasie (dynamicznie i średnio 130-150) łyka około 8 litrów. Po mieście około 8-9 (czy spokojnie czy pełna piz**). Podczas małych OSÓW z kumplami to i 10 litrów wchodziło - ale to przez TRE. Wniosek - jak od pełnego tankowania bym sie kulał 120km/h na trasie równo to po 190km świeci mi sie stała rezerwa. Jak łoje po mieście to po 180km świci mi sie stała rezerwa - widać nie opłaca się preclowac!
Moja tlr w trasie (dynamicznie i średnio 130-150) łyka około 8 litrów. Po mieście około 8-9 (czy spokojnie czy pełna piz**). Podczas małych OSÓW z kumplami to i 10 litrów wchodziło - ale to przez TRE. Wniosek - jak od pełnego tankowania bym sie kulał 120km/h na trasie równo to po 190km świeci mi sie stała rezerwa. Jak łoje po mieście to po 180km świci mi sie stała rezerwa - widać nie opłaca się preclowac!

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Od 4 lat mam GSXR 1100 i wiem ile mi pali
Z tym,że ważne są prawidłowe regulacje i ogólna kondycja silnika . Na trasie tzn powiedzmy ciągła jazda 130 -160 i przystanki co 100 km. Jak komuś przy takiej jeździe pali 10 , no cóż ...
Ogólnie znajomym - np Yamaha FJR1300 - 6 l na 100 km. Używam olejaka wyłącznie do turystyki , po mieście nigdy nie sprawdzałem spalania ...

Ogólnie znajomym - np Yamaha FJR1300 - 6 l na 100 km. Używam olejaka wyłącznie do turystyki , po mieście nigdy nie sprawdzałem spalania ...
-
daris666 - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/2/2011, 09:14
- Lokalizacja: Połchowo
Jeśli się to na coś przyda to mogę napisać, że latałem olejakiem GSF 400 z '92 roku i chodził jak ma być. Potrafił wpieprzyć 7L na setkę przy pałowaniu więc nie ma się co dziwić, że lytry spalą więcej.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
daris666 napisał(a):Od 4 lat mam GSXR 1100 i wiem ile mi paliZ tym,że ważne są prawidłowe regulacje i ogólna kondycja silnika . Na trasie tzn powiedzmy ciągła jazda 130 -160 i przystanki co 100 km. Jak komuś przy takiej jeździe pali 10 , no cóż ...
Ogólnie znajomym - np Yamaha FJR1300 - 6 l na 100 km. Używam olejaka wyłącznie do turystyki , po mieście nigdy nie sprawdzałem spalania ...
TLR w porównaniu do np SP1 czy SP2 i tak pali mało (te moje 8 na trasie i 10 w miescie). SP1 i SP2 potrafią łopać nawet pod 15litrów na 100km i to potiwerdzone rozmowami z właścicielami

Gaźnik ma te przewagę, ze tanim kosztem (relatywnie) można bardzo mocno pozmieniać skład mieszanki w poszczególnych zakresach obrotów (miałem gaźnikowca i zasadę działania gaźników znam na pamieć

A bajki prasowe o tym, że TLR palą na trasie 5-6litrów i w mieście 7-8 to bzdura jakich mało.
Koniec offtopa.
POdsumowując olejaki - jeżeli bedzie sie zaglądało do luzów zaworowych co 6tys km (tak jak nakazał producent) to korygowało je by były zawsze tpit top - to przy zmienianym regularnie oleju silniki te są prawie nie do zajechania. A jeżeli trasi sie sztuka turystycznie używana to przebiegi pod 200tyś km powinna wytrzymać. (z resztą ile w naszym kraju lata sprzętów co mają podobne przebiegi ale na blacie np 30tyś km...)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Zgadza się . Trafić na wartościowy motocykl z tego okresu bardzo trudno.
Jest praktycznie bezobsługowy - tak jak mówi przedmówca : systematyczny przegląd - olej , filtry . Ja co dwa lata robię gaźniki i zawory.
Usterki jakie miałem w ciągu 4 lat :
- cieknący kranik - 70 zł
- zatarty zaworek na jednym z gaźników - 30 zł
Pozdrawiam
Jest praktycznie bezobsługowy - tak jak mówi przedmówca : systematyczny przegląd - olej , filtry . Ja co dwa lata robię gaźniki i zawory.
Usterki jakie miałem w ciągu 4 lat :
- cieknący kranik - 70 zł
- zatarty zaworek na jednym z gaźników - 30 zł
Pozdrawiam
-
daris666 - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/2/2011, 09:14
- Lokalizacja: Połchowo
Kolego nigdy ci nie uwierzę że na trasie przy prędkościach o jakich mówisz pali ci poniżej siedmiu, tym bardziej że mówisz o turystyce czyli masz zapewne jakieś kufry i sakwy wiec waga również wzrasta a spalanie spada
heh dobre
tym bardzie że ktoś tak wcześniej pisał że 4 setka mu paliła 7 wiec ...
cieszę się że są tacy ludzie bo poprawia mi się humor w deszczowe dni.
obojętnie na jakim forum poczytasz sprzęt nie spada poniżej ósemki przy lekkim traktowaniu na trasie.
a może masz silnik z 600 setki a tylko rama z 1100 została
nie zobacze nie uwierze.

tym bardzie że ktoś tak wcześniej pisał że 4 setka mu paliła 7 wiec ...
cieszę się że są tacy ludzie bo poprawia mi się humor w deszczowe dni.
obojętnie na jakim forum poczytasz sprzęt nie spada poniżej ósemki przy lekkim traktowaniu na trasie.
a może masz silnik z 600 setki a tylko rama z 1100 została

nie zobacze nie uwierze.
- goofy-op
- Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56
Nie mam zamiaru Cię przekonywać.Jeżeli swoje doświadczenia opierasz na tym co wyczytałeś w internecie to gratuluję. Ja gsxr1100 przejechałem ponad 30 000 km i wiem ile mi pali.Nie mam kufrów.I pomyśl następnym razem o jednym: większa pojemność wcale nie równa się większemu spalaniu przy normalnej jeździe .Jeżeli moja wypowiedz poprawiła ci humor napisz na PW w deszczowy dzień , wymyślę coś specjalnie dla ciebie.
-
daris666 - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/2/2011, 09:14
- Lokalizacja: Połchowo
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości