Zobacz wątek - stary olejak ze sporym przebiegiem

stary olejak ze sporym przebiegiem

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

stary olejak ze sporym przebiegiem

Postprzez hardrider » 18/1/2011, 20:44

Witam, jestem tu nowy na forum

zamierzam jeszcze przed sezonem sprawić sobie bike'a, nieco oldschoolowego, coś bardziej turystyczno- niż sportorego
myślę nad dużą pojemnością w rzędzie ok. jednego "lytra"
chcę przeznaczyć na ten cel ok 5 tysia

więc tak, biorę pod uwagę gsx1100f ok. 85-90 rocznik, oczywiście moto kupuję "na chodzie" bez większej inwestycji
proszę opinie na temat motocykla, oraz jakie to robi przebiegi, ponieważ większość tych egzemplarzy ma pod 100 tyś.

ps. podsuńcie z łaski swojej jakąś propozycje motocykla - lepszego, lub którego lepiej kupić (olejak)
hardrider
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18/1/2011, 20:16


Postprzez hejter » 18/1/2011, 21:13

Kawasaki zx9r
Kawasaki ZZR 1100,
Kawasaki GPZ 900,
Honda CBR 1000 F,
w każdej doceniono walory użytkowe i są wyglądem oldschoolowe. Myślę, że mimo iż to starsze modele akurat z tymi nie będzie problemu z częściami. [/u]
Aprilia Sl 1000 falco
hejter
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 30/12/2010, 06:44
Lokalizacja: z mamy

Postprzez Przemo_rene » 18/1/2011, 23:18

hejter... O.L.E.J.A.K.I

rozminąłeś sie w odpowiedzi o 100% :D

gsxr 1100 - jeżeli trafisz na sztukę katowaną mało lub chociazby katowaną ale gdzie regularnie zmieniano olej... to bedzie jeździł dłuuugo :) Kupel ma silnik od niego w streecie i jest potęga...na prawdę moc. Kultura pracy - brak, ogłada - brak, frajda -100%, oddawanie mocy - jakbyś wychodzac z łazienki nocą w pustym i ciemnym mieszkaniu nagle został zaatakowany przez rozwścieczone psy - niezłe zdziwko. On ma 70tyś na piecu i około 100tys na budzie a widziałem sprzety co mają "32tyś km" z 92 roku...a chodza jakby miały jedno zero wiecej

Ogólnie...750 ale nie wodniak i 1100...dobre silniki a jeżeli bedzie w oryginalnych plastikach (nieważny kolor) to jest szansa, że nawet na gumy nie latał zbytnio :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez pan_wiewiorka » 19/1/2011, 09:01

GSX 1100 F piękny sprzęt, klasyczny, choć wersja metro bardziej mi leży. To stara szkoła olejaków zatem piec idiotoodporny, łatwy w serwisowaniu i trwały jak T-34. Sam motocykl ma kilka wad. Info zasłyszane lub zaczytane, nie miałem okazji latać. Motocykl podobno jest toporny w prowadzeniu, ciężki, mało manewrowy, sporo pali. Jak chcesz lytra do turystyki, to dołóż trochę i kup sprzęta na lata, może ZRX 1100 albo Dużą Inazumę (choć Mała Inazuma też jest duża)?
pan_wiewiorka
 

Postprzez hejter » 19/1/2011, 09:27

Przemo_rene napisał(a):hejter... O.L.E.J.A.K.I

rozminąłeś sie w odpowiedzi o 100% :D

gsxr 1100 - jeżeli trafisz na sztukę katowaną mało lub chociazby katowaną ale gdzie regularnie zmieniano olej... to bedzie jeździł dłuuugo :) Kupel ma silnik od niego w streecie i jest potęga...na prawdę moc. Kultura pracy - brak, ogłada - brak, frajda -100%, oddawanie mocy - jakbyś wychodzac z łazienki nocą w pustym i ciemnym mieszkaniu nagle został zaatakowany przez rozwścieczone psy - niezłe zdziwko. On ma 70tyś na piecu i około 100tys na budzie a widziałem sprzety co mają "32tyś km" z 92 roku...a chodza jakby miały jedno zero wiecej

Ogólnie...750 ale nie wodniak i 1100...dobre silniki a jeżeli bedzie w oryginalnych plastikach (nieważny kolor) to jest szansa, że nawet na gumy nie latał zbytnio :D


sorry, mój błąd, ale ma w razie czego chłopak alternatywę :D
Aprilia Sl 1000 falco
hejter
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 30/12/2010, 06:44
Lokalizacja: z mamy

Postprzez Invi » 19/1/2011, 10:34

Kiedyś zrobili taki test. Postawili olejaka 750 na hamowni i na 30 godzin zostawili na pełnej piź***.

I nic się nie stało... :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez RUTRA.RD » 19/1/2011, 13:57

w świecie motocykli o tym pisali

kumpel ma 750 olejaka 85 rok do sprzedania jak bys chciał stan raczej coś bardziej pod sreeta podchodzi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez goofy-op » 25/1/2011, 08:30

ja mam do sprzedania olejaka, temat był juz gdzieś poruszany na forum, z tą owieweczką turystycznie do 160 śmiało lecisz, a dopięcie kufrów do tyłu to żaden problem, polecam

http://allegro.pl/suzuki-gsxr-1100-nie- ... 45316.html
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez RUTRA.RD » 25/1/2011, 08:34

ile ci pali :)? ten 1100 bo słyszałem ze lobią :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez goofy-op » 25/1/2011, 09:01

8 - 10 za MOC się płaci
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez RUTRA.RD » 25/1/2011, 09:11

ale nie masz tam nic namieszane z gaźnikami ? czy coś takiego ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez pan_wiewiorka » 25/1/2011, 09:12

goofy-op napisał(a):8 - 10 za MOC się płaci

iiii... Niewiela :)
pan_wiewiorka
 

Postprzez goofy-op » 25/1/2011, 09:16

no cóż, nie ma co ukrywać nie jest to bmw gs 1200 do turystyki wprost idealny, ale jest to motor który ożywi każdego kto podczas długich przejazdów poczuje choć odrobinkę nudy ... :)
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez daris666 » 11/2/2011, 09:17

GSXR 1100 na trasie pali 5 do 5,5 L .
Avatar użytkownika
daris666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/2/2011, 09:14
Lokalizacja: Połchowo

Postprzez Przemo_rene » 11/2/2011, 09:33

chyba 70km/h szósty bieg, samememu i broń boże jakieś zatrzymanie.. Nie znam nawet sportowej 600 która by na trasie łykneła mniej jak 6 litrów. Nowe gsxry litry łykają 6-7litrów w trasie ale bez gnojenia - stała prędkość. Duży gaźnikowiec będzie wciągał około 8 litrów w trasie.

Moja tlr w trasie (dynamicznie i średnio 130-150) łyka około 8 litrów. Po mieście około 8-9 (czy spokojnie czy pełna piz**). Podczas małych OSÓW z kumplami to i 10 litrów wchodziło - ale to przez TRE. Wniosek - jak od pełnego tankowania bym sie kulał 120km/h na trasie równo to po 190km świeci mi sie stała rezerwa. Jak łoje po mieście to po 180km świci mi sie stała rezerwa - widać nie opłaca się preclowac! ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez daris666 » 11/2/2011, 09:54

Od 4 lat mam GSXR 1100 i wiem ile mi pali :) Z tym,że ważne są prawidłowe regulacje i ogólna kondycja silnika . Na trasie tzn powiedzmy ciągła jazda 130 -160 i przystanki co 100 km. Jak komuś przy takiej jeździe pali 10 , no cóż ...
Ogólnie znajomym - np Yamaha FJR1300 - 6 l na 100 km. Używam olejaka wyłącznie do turystyki , po mieście nigdy nie sprawdzałem spalania ...
Avatar użytkownika
daris666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/2/2011, 09:14
Lokalizacja: Połchowo

Postprzez Czester » 11/2/2011, 10:04

Jeśli się to na coś przyda to mogę napisać, że latałem olejakiem GSF 400 z '92 roku i chodził jak ma być. Potrafił wpieprzyć 7L na setkę przy pałowaniu więc nie ma się co dziwić, że lytry spalą więcej.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4650
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez daris666 » 11/2/2011, 10:09

Pewnie potrafią i więcej i mniej :) Zresztą to nie ważne, każdy ma swoje doświadczenia. Pogoda się poprawi , mam zamiar do Wilna smigać , wiec zrobimy nowe pomiary :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
daris666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/2/2011, 09:14
Lokalizacja: Połchowo

Postprzez Przemo_rene » 11/2/2011, 10:39

daris666 napisał(a):Od 4 lat mam GSXR 1100 i wiem ile mi pali :) Z tym,że ważne są prawidłowe regulacje i ogólna kondycja silnika . Na trasie tzn powiedzmy ciągła jazda 130 -160 i przystanki co 100 km. Jak komuś przy takiej jeździe pali 10 , no cóż ...
Ogólnie znajomym - np Yamaha FJR1300 - 6 l na 100 km. Używam olejaka wyłącznie do turystyki , po mieście nigdy nie sprawdzałem spalania ...


TLR w porównaniu do np SP1 czy SP2 i tak pali mało (te moje 8 na trasie i 10 w miescie). SP1 i SP2 potrafią łopać nawet pod 15litrów na 100km i to potiwerdzone rozmowami z właścicielami :) Moje moto jest wtrysku i cały serwis jest zrobiony super i na bieżąco robiony (filtr powietrza np czyszcze co około 1000km). One tyle palą po kilku przeróbkach na moc i moment i nic nie poradzisz. najniżej zszedłem w trasie wolnej 100-120 około 7litrów ale z seryjnymi kominami, bez TRE i chyba bez zatrzymania.

Gaźnik ma te przewagę, ze tanim kosztem (relatywnie) można bardzo mocno pozmieniać skład mieszanki w poszczególnych zakresach obrotów (miałem gaźnikowca i zasadę działania gaźników znam na pamieć ;) ) Wszystko zależy od tego czy stawiamy na moc czy ekonomię.
A bajki prasowe o tym, że TLR palą na trasie 5-6litrów i w mieście 7-8 to bzdura jakich mało.
Koniec offtopa.

POdsumowując olejaki - jeżeli bedzie sie zaglądało do luzów zaworowych co 6tys km (tak jak nakazał producent) to korygowało je by były zawsze tpit top - to przy zmienianym regularnie oleju silniki te są prawie nie do zajechania. A jeżeli trasi sie sztuka turystycznie używana to przebiegi pod 200tyś km powinna wytrzymać. (z resztą ile w naszym kraju lata sprzętów co mają podobne przebiegi ale na blacie np 30tyś km...)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez daris666 » 11/2/2011, 11:21

Zgadza się . Trafić na wartościowy motocykl z tego okresu bardzo trudno.
Jest praktycznie bezobsługowy - tak jak mówi przedmówca : systematyczny przegląd - olej , filtry . Ja co dwa lata robię gaźniki i zawory.

Usterki jakie miałem w ciągu 4 lat :

- cieknący kranik - 70 zł
- zatarty zaworek na jednym z gaźników - 30 zł

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
daris666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/2/2011, 09:14
Lokalizacja: Połchowo

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr