Zobacz wÄ…tek - HONDA CBR 929 Dziwne zachowanie przy zimnym silniku.
NAS Analytics TAG

HONDA CBR 929 Dziwne zachowanie przy zimnym silniku.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez cycu_rsko » 19/1/2011, 14:31

Do 35 stopni nie pokazuje nic.
Nie zaglebiam sie w to bo silnik pracowal dobrze, zero bledow itp. A jak wiadomo lepsze jest wrogiem dobrego :D Dodam ze nigdy nie ma problemu z odpaleniem zimnego silnika, ssanie sie wlacza nagrzeje sie, wylaczy sie ssanie i silniczek pracuje elegancko. Tyle ze u mnie moze byc troche inaczej przez, odlaczony exup i przelot. No i ja mam wersje z sonda.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez adamRS » 19/1/2011, 15:39

A po czym poznać która 929 ma sondę a która nie?
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań


Postprzez Przemo_rene » 19/1/2011, 15:41

exhup a konkretnie jego brak tez może robić swoje. Temperatura spalin na sondzie może być niższa i może być mniejsze skondensowanie przy zamknietej przepustnicy exhupa i de facto gdy silnik już nie potrzebuje wzbogaconej mieszanki to sonda jeszcze o tym nie wie bo ma nie tak podane spaliny jak przy exhupie by miała. Przelot też pomaga w szybszym wywalaniu spalin i ich ciśnienie a co za tym idzie steżenie chwilowe jest mniejsze i tez może przekłamywać faktyczny skład. Myślę, że ustawienie poprawnie TPS, lekkie poza synchrem ustawienie przepustnic wtrysków i do tego brak exhupa dadzą razem to co jest teraz.
Daje sobie rękę odrąbać, że ze sprawnym i wyregulowanym exhupem, sprawną sondą, dobrymi luzami zaworowymi i po synchro wtrysków na ori tłumiku będzie łaziło jak z salonu :D Tak już jest jak sie coś przerabia to później różne rzeczy wychodzą. Jeżeli to jedyne co "niepokoi"... to obyście mieli takie problemy tylko z moto :D Widać, że zimowa deprecha dopada bo już tematów brakuje :P Pozdro!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez cycu_rsko » 19/1/2011, 15:52

cos pomieszalem...
post do wywalenia...
Ostatnio edytowano 19/1/2011, 15:55 przez cycu_rsko, łącznie edytowano 1 raz
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez cycu_rsko » 19/1/2011, 15:54

Sonda ma grzalke :)
Stary typ sond ma tylko odczyt skladu, kazda nowa sonda ma 4 przewody w tym 2 do podgrzewania.
Brak egcv bo tak to sie w chomdach nazywa, powoduje lekkie falowanie obrotow na cieplym silniku. Nie wiem jaki ma wplywa na zimnym, ale poki jeszcze mialem nie zablokowany zawor i sam sie zamykal to na zimnym silniku moto pracowalo tak samo, zawor otwiera sie o 90stopni powyzej 3tys obr, pozniej o 180 przy 8 tys.

Pytanie jak bylo w nowym moto :D Moze tak ma byc :P

poznac mozna po sondzie ktora wystaje zza prawego seta kierowcy. I jest montowana tylko w
"california type"
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Guz929 » 19/1/2011, 20:42

Kvba napisał(a):
Guz929 napisał(a):PS Kvba znasz jakąś mądrą głowę we Wrocku która rozwiązała by ten problem?


Jak szukasz dobrych mechaników to polecam serwis Brados we Wrocławiu ( http://motobrados.pl/ ) ja u nich zawsze robię swoje motocykle i naprawdę, złego słowa powiedzieć nie mogę. Przykładają się do roboty i widać, że znają się na rzeczy, a co ważnie nie naciągają na niepotrzebne koszta. Co prawda nie są najtańsi w okolicy ale przynajmniej można u nich spokojnie zostawić motocykl i nie martwić się, że coś mogą spartolić przy okazji.

Może na dniach jak będzie okazja do pośmigania to nagram moją 929 przy odpalaniu na zimnym silniku.


Dzięki kolego! Kontakowałem się z Czikenem w tej sprawie i trochę naświetlił temat. Ogólnie tak nie powinno być z tymi obrotami. Tam jest taka sruba przy wtryskach ktora odpowiada za wolne obroty na zimnym silniku i ja trzeba ustawic, Ta sruba jest podlaczona w panelu ktora laczy wszystkie wtryski. Prawdopodobnie skorzystam z twoich mechaników bo nigdy tego nie robiłem a nie chcę nic namieszać. Dzięki Pozdrawiam!
Guz929
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez cycu_rsko » 19/1/2011, 22:08

Faktycznie sa tam srubki do regulacji obrotow na zimnym silniku... W serwisowce jest to opisane. Dobrze wiedziec, w koncu moto rozebrane to sie przy okazji bedzie regulowac :)
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Guz929 » 20/1/2011, 17:56

cycu_rsko napisał(a):Faktycznie sa tam srubki do regulacji obrotow na zimnym silniku... W serwisowce jest to opisane. Dobrze wiedziec, w koncu moto rozebrane to sie przy okazji bedzie regulowac :)


Widzisz kolego każdy przy okazji takiego tematu dowie się czegoś nowego i poprawi pewne kwestie o któch myślał że są poprawne. Dosyć dużo egzemplarzy ma tą przypadłość z tymi obrotami i większość myśli że tak ma być. :D Pozdrawiam!
Guz929
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez cycu_rsko » 20/1/2011, 18:05

Dlatego ze moto pracowalo normalnie to sie tym nie przejmowalem :D ale skoro jest inaczej to sobie przereguluje przy okazji serwisu :)
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê