KAWASAKI ZX6R
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Te ramy co były wadliwe juz dawno strzelily. Taka jest prawda. Teraz jak trafiaja sie pekniete ramy to pekniecia sa spowodowane dzwonami, szlifami lub nieumiejętnym schodzeniem z gumy. Miałem ZX6R (98r) przez dwa sezony i czasami byly dni kiedy ten motocykl wiecej przelatywal na jednym kole niz na dwóch. Na ramie taka jazda nie robiła zadnego wrażenia. Kwestia to kupic dobry egzemplarz, nie bity i nie ulepiony z 10 innych i nie zabierac sie za latanie na gumie jak sie nie ma pojecia o tym.
Mity o ramie to można sobie w dupsko wsadzic Bo jak ktos jest młotem i nie umie jezdzic albo kupuje ulepa to i w kazdej innej marce trafić może na uszkodzoną ramę.
Mity o ramie to można sobie w dupsko wsadzic Bo jak ktos jest młotem i nie umie jezdzic albo kupuje ulepa to i w kazdej innej marce trafić może na uszkodzoną ramę.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Dokładnie tak jak pisze Kvba, wady fabryczne ram w kawie były z początkowych lat produkcji. W nowszych moto pękające ramy są skutkiem niewłaściwej eksploatacji motocykla czyt. nieumiejętnego opadania z gum itp. Inna gadka jeśli moto było po dzwonie czy szlifie, bo pęknięta rama może być częstym przypadkiem.
Sprzedam haykÄ™!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
balantajs napisał(a):Enek- poczytaj sobie, kawasaki swego czasu nawet wymieniała ramy (po gwarancji też) w wadliwych seriach, więc sam skończ pier*****. Polecam używać google, ale widać jak się nie ma mózgu to nawet takie strony nie pomogą...
Czy Ty jesteś nie dorozwiniety ? Wymieniali także w Suzuki i co z tego ? Wyszła akurat wadliwa seria a powstal mit wielkości wież w Kuala-Lumpur(nie wiem dokladnie jak to się pisze bo nie umiem korzystać z google ) Jestes naprawdę zaje***isty skoro wierzysz we wszystko co piszą na necie ale wkoncu musi byc jakis jeleń na tym świecie .
Kvba napisał(a): Mity o ramie to można sobie w dupsko wsadzic Bo jak ktos jest młotem i nie umie jezdzic albo kupuje ulepa to i w kazdej innej marce trafić może na uszkodzoną ramę.
Nic dodać nic ująć. Ale niektórzy i tak tego nie pojmą
- enek
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 28/2/2010, 17:38
- Lokalizacja: Zielona Góra
ha.
Miałem podobny wybór thundercat czy ZX6R 2001 po lekkim szlifie (wytarta troche prawa owiewka ale rama jak najbardziej ok) i wybrałem ZX6R.
Troche kasy włożyłem w odnowienie ale było warto A miejsca dla kierowcy i pasażera tak jak w turystykach sportowych
Miałem podobny wybór thundercat czy ZX6R 2001 po lekkim szlifie (wytarta troche prawa owiewka ale rama jak najbardziej ok) i wybrałem ZX6R.
Troche kasy włożyłem w odnowienie ale było warto A miejsca dla kierowcy i pasażera tak jak w turystykach sportowych
- Plomien
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 27/10/2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
miałem zx6r z 1999roku
ja mam 188cm i waże 105kg i latało się fajnie
to stara konstrukcja - wielka krowa i miejsca jest sporo wiadomo to super sport ale da rade tym traski walić
w porównaniu z cbr 600rr kolegi moja kawa była ogromna
ja mam 188cm i waże 105kg i latało się fajnie
to stara konstrukcja - wielka krowa i miejsca jest sporo wiadomo to super sport ale da rade tym traski walić
w porównaniu z cbr 600rr kolegi moja kawa była ogromna
-
mp1985 - Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 1/10/2009, 12:05
- Lokalizacja: warszawa
boban6 napisał(a):Czyli najlepiej było by kupić z 2002-2003 ok 10k widzę że nie ma problemu puki co szukając po ogłoszeniach ze znalezieniem ...
Nie ma problemu. U mnie nic nie stuka nic nie puka rama nie łamie sie. motor lekki szybki pozycja zbyt sportowa nie dobra na długie przejazdy przez miasto częste hamowanie i ruszanie to dyskomfort nadgarstków na trasie poza miastem jak sie jedzie w pozycji powyżej linii opływu powietrza to napór powietrza na tułów pozwala zupełnie odpocząć ramionom i nadgarstkom, bo żeby schować sie za owiewką to trzeba się pochylić baaardzo nisko. Siedzenie kierowcy jak dla mnie bardzo wygodne. Wielkim atutem jak dla mnie praca silnika, dźwięk, oddawanie mocy. Kiedy chcesz jechac spokojnie masz do dyspozycji baranka i da się wspaniale spokojnie jechac bez szarpania. Ale wystarczy zwiększyć obroty silnika i wtedy mamy naprawdę bardzo dynamiczny pojazd w zasadzie osiągi nie do wykorzystania w zwyczajnym ruchu drogowym. Nie wiem jak z awariami. Jeżdżę ponad rok modelem 2004 z przebiegiem 21000km i jestem 2właścicielem i wymieniłem na razie tylko tylnią oponę
Ze względu na wygląd osiągi i inne cechy tego motocykla nie będę się go pozbywał przez jeszcze długi czas a i innym motocyklistom mogę go polecić
- katana15
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/10/2008, 20:55
- Lokalizacja: Wisła
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości