Zobacz wątek - PW80 - Modyfikacje do stuntu
NAS Analytics TAG

PW80 - Modyfikacje do stuntu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

PW80 - Modyfikacje do stuntu

Postprzez Norton » 4/1/2011, 19:24

Witam. Na początek serdeczne pozdro dla wszystkich, bo to mój pierwszy post. Wiem, maszyna mała, ale jak cr'ki 100 troche stanieją, to namówię tatę na niego. Ale nie w tym temat. Chcę robić różne stunty, np. wheelie, moje marzenie czyli (powiedzcie jak nazywa się ten trick) wstanie na kanape, i stanie na niej podczas jazdy, ale także endo, itp. Co mozna zmodyfikować? Zamierzam wywalić tylny chlapacz/błotnik, i wstawić tam 3 pręty metalowe, połączone o tak |_|, żeby dało się robić wheelie do oporu. Lecz, co jeszcze można w nim zrobić? A tak z ciekawosci, robi się do niego kute tłoki? Można jakoś zwiekszyć moc? Dziękuję za odpowiedzi. PS: Mam powyżej 13 lat, mam prawie 14, a motor taki, bo:Dostałem ten mototr jak miałem 10 lat, potem mój tata zabrał mi go i dał go synowi mojej siostry, a teraz ja mu go zabieram. No, taki off-topic. Pozdrawiam :)
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź


Re: PW80 - Modyfikacje do stuntu

Postprzez enek » 4/1/2011, 20:28

Norton napisał(a):Chcę robić różne stunty, np. wheelie, moje marzenie czyli (powiedzcie jak nazywa się ten trick) wstanie na kanape, i stanie na niej podczas jazdy, ale także endo, itp.
Otóż pojęcie "STUNT" to ogólne pojęcie akrobacji wykonywanych na motocyklach najcześciej sportowych bo wiadomo ze sa jeszcze akrobacje na motocyklach crossowych itd... Nie myl pojęcia Stunt z trikami które wykonuje się na moto. Tutaj masz link który znalazlem na necie TY też mozesz wpisac sobie w google "Nazwy Trikow Na Moto" lub coś podobnego wyszukanie tej stronki zajęlo mi z 5 sekund. :twisted: http://www.uliczni_wojownicy.republika. ... rikow.html

Norton napisał(a): Co mozna zmodyfikować? Zamierzam wywalić tylny chlapacz/błotnik, i wstawić tam 3 pręty metalowe, połączone o tak |_|, żeby dało się robić wheelie do oporu.
To o czym mówisz to stelarz do tzw. "dwunastki" . Narazie wywal to co Ci nie potrzebne jakies plastiki lub coś co możesz zlamać przy wywrotce która na pewno zaliczysz :D Takie uroki stuntu. Nie wiem czy jest sens ale możesz zalożyć klatke na silnik bo bedzie mocno obrywał przy upadkach.Poza tym w przyszlości jak ogarniesz podstawowe triki na szpeju zainwestuj sobie w HB bo się przyda :) No i oczywiście patelnia na tył (wieksza zębatka)

Norton napisał(a): Lecz, co jeszcze można w nim zrobić?A tak z ciekawosci, robi się do niego kute tłoki? Można jakoś zwiekszyć moc?


Nie wiem czy się robi z reszta koszta kutych tłoków z pewnościa zniechęciły by Cię do ich zakupów, z reszta po co kute tłotki do szpeja na poczatki chyba ze jestes milioner :D Mocy narazie nie potrzeba Ci zwiekszać ogarnij dobrze to co masz potem mysl o mocy itd. Zalej wiecej oleju żeby nie zatrzeć szpeja. No i trenuj trenuj trenuj no i moze jeszcze trenuj ;)

Pozdro
enek
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 28/2/2010, 17:38
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez Norton » 4/1/2011, 22:07

Ok, rozumiem, dzięki bardzo za odpowiedz. Ale mam pytania:
1. Co to HB?
2. Co to szpeja?
Bo google nie daje nic sensownego. Jest jakiś słownik slangu motocyklistów? Bo ja to interesowałem się nim, pod wzgl. jeżdżenia, ale jak zobaczyłem co można zrobić na bylejakim motorze, to będę to robił. Jazde już mam opanowaną, no, może nie do perfekcji, ale spokojnie mogę jeździć. A tak z ciekawości, a tym czym jeździsz :)? Pozdrawiam :)

EDIT:
A co byś powiedział nt. zmiany kierownicy na lżejszą? Bo tak mi przez mśl przebiegło żeby walnąć tłumik lepszy, ale co to da? Co Ty na to?

EDIT2:
A jak sądzisz, może by opony na supermoto zmienić?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez enek » 4/1/2011, 22:16

Norton napisał(a):1. Co to HB?


Hand Breake czyli tylni hamulec do którego klamkę masz po lewej stronie kierownicy używasz go gdy np. wykonujesz wheelie z nogami przez kiere tak zeby nie wyglebić na plecy. :D

Norton napisał(a):
2. Co to szpeja?


Czasami tak sie mowi na motocykl ;) Np. kręciłem szpeja do czerwonego :twisted:

Norton napisał(a):Bo google nie daje nic sensownego. Jest jakiś słownik slangu motocyklistów? Bo ja to interesowałem się nim, pod wzgl. jeżdżenia, ale jak zobaczyłem co można zrobić na bylejakim motorze, to będę to robił. Jazde już mam opanowaną, no, może nie do perfekcji, ale spokojnie mogę jeździć. A tak z ciekawości, a tym czym jeździsz :)? Pozdrawiam :)


Choćby na scigacz.pl jest słownik motocyklowy :D Znajdziesz tam dużo haseł zwiazanych z motocyklami zapodaje link : http://www.scigacz.pl/Slownik,motocyklo ... 12573.html

Ja smigam CBR 600 F3.

Pozdro :D
enek
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 28/2/2010, 17:38
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Norton » 4/1/2011, 22:22

Nie no Tym "klamkę masz po lewej stronie " mnie rozwaliłeś :D. Ale dzięki za odpowiedz :D. A motoru to ja zazdroszcze... No to na razie Ci dziękuję, a jak bedę miał pytania to napiszę tutaj, więc proszę o nie zamykanie wątku :). Pozdrawiam :)
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Norton » 21/11/2011, 22:36

Witam znowu potrzebuję pomocy, mianowicie jak można zabezpieczyć silnik prowizorycznie przed glebami przy małych prędkościach? Bo troche czasu minęło, i dopiero teraz zdejmuje owieki i ogólnie robie go do stuntu :twisted: (niestey nie posiadam spawarki na tą chwilę, ale np. szlifierka wiertarka brzeszczoty itp mam)?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez henio12323 » 21/11/2011, 22:42

duzo nie zrobisz, nie ma co tez wsadzac jakiś klatek bo to zbędna masa, przy tej mocy moto. powywalaj co jest zbędne - plastiki itp. jak ganiasz po asfalcie to mozesz wywalic całego airboxa i wsadzic jakis lepszy stożek. ( to moze doda troszke wigoru po odpowiedniej regulacji gaźnika) 2 sprawa to zmiana napędu bardziej na przyspieszenie moto bedzie chetniej rwał na gume i biegi nie bedą za długie by robic rózne ewolucje.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości




na gr