[Honda CBR250R] Honda CBR250R - ćwierć cebra
Posty: 66
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
16 100 !!!! kosztuje szesnaście tysięcy
a kawasaki 250r podrożało do niemal 20k... poważnie się zastanawaim nad kupnem, akurat ma prawko A od pół roku, jak znalazł
<br><hr>marcin


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kiedyś to nie było nic nadzwyczajnego z tymi gośćmi w klapkach i szelestach na R1. Na szczęście selekcja naturalna zadziałała...<br><hr>KamilKomentatorzy napisał(a):Myslę że sytuacja z kupowaniem na początek "tylko 140-konych" maszyn szybko się zmienia. Przypomnijcie sobie co działo sie jeszcze kilka lat temu. Gość w klapkach na R1 nie był nadzwyczajnym widokiem. Dzis to przypał. Myśle że i do ćwiartek nasze społeczeństwo dojrzeje. <br><hr>designer - Przemo Pstrokoński<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam pytanie z innej beczki...czy silnik ninja250 '08r jest doslownie identyczny z tym montowanym wczesniej w el250...czy jesli do tegoż silnika założyć osprzet czyli gazniki od el bedzie dzialal czy niejest to az tak proste?<br><hr>radekKomentatorzy napisał(a):Żal i nic więcej cbr'ka 250 26 to aprilia rs 125 zostawia ją jak chce i gdzie chce:/ stara CBR'ka 250 rr miała 45 km i wykręcała 20k obrotów a to coś to bez komentarza! Kawasaki to samo 33km Apka 125 go zostawia i jeszcze te kanciaste zegary! XXI wiek mamy:/<br><hr>Say Cipka<br>Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze spalanie - stary EL 250 (silnik taki sam jak w nowej Kawasaki Ninja 250R, tyle, że gaźnikowy) spala do 5 litrów przy jeździe miejskiej + krótkie trasy, w trasie pali nieco ponad 4litry (więc Ninja zasilana wtryskiem i kręcąca się niżej nie spali więcej). Po drugie żywotność - ile wytrzyma RS 125, a ile Ninja 250r czy CBR 250r? Po trzecie - w konstrukcji do użytku codziennego zegary mają drugorzędne znaczenie i chyba najlepiej sprawdza się kombinacja prędkościomierz + obrotomierz + wskaźnik temperatury (oczywiście z kontrolkami informującymi o włączonych kierunkach itd.).<br><hr>Dominik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupilem zonie nowke na zajaca i powiem szczerze ze daje frajde z jazdy i to na dotarciu
moment dostepny od samego dołu, po dotarciu zmiana wydechu na two brothers da jej jeszcze troszke dlatego ze w koncowce wydechu znajduje sie katalizator (zamulacz)
czarna cala z ladna deska rozdzielcza i niebieskim podswietlaniem na technicznym torze oblatuje bokiem 600 cm3

moment dostepny od samego dołu, po dotarciu zmiana wydechu na two brothers da jej jeszcze troszke dlatego ze w koncowce wydechu znajduje sie katalizator (zamulacz)
czarna cala z ladna deska rozdzielcza i niebieskim podswietlaniem na technicznym torze oblatuje bokiem 600 cm3

co Cie nie zabije to Cie wzmocni 

- Special
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/6/2011, 19:31
- Lokalizacja: Gdańsk-Zakoniczyn
Spalanie potwierdzam: 3,5 litra/100 km z dynamicznym przyspieszaniem pozniej spokojny commuting ok 95 km/h.
Potwierdzone przez innych : <a href="http://www.cbr250.net/forum/honda-cbr250-general-discussion/299-gas-mileage-cbr250r.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.cbr250.net/forum/honda-cbr250-general-discussion/299-gas-mileage-cbr250r.html</a>
Silnik jest super ladna charakterystyka singla, na prawde 6 tys i masz juz prawie najwyzszy moment obrotowy (single maja charakter
przeklada sie to tez na spalanie bo nie musisz go ciagnac jak Kawe do konca skali by jechala. W UK gdzie teraz jestem sprzedano tego tylko w tym rok kilkaset sztuk (ok 300)
Moto sie swietnie prowadzi na winklach, tu kazdy kto ma pojecie dostrzeze jego wartosc. Mialem wczesniej NTV i zrobilem 'krok do tylu' jesli chodzi o mase i moc, ale FUN z jazdy mam wiekszy szczegolnie na miescie i w gorach. Zejscie na kolano? nie ma problemu,. zadbaj tylko o lepsze opony. Serio ale zobaczycie jak za 3 lata beda wygladaly ceny paliw. Wiekszosc sportow pali ok 6 -7 litrow Policzcie sobie jak jezdzicie np. 10 000 km rocznie tak jak ja ile zaoszczedzicie na jezdzie CBR 250R. Kase ta mozna przeciez przeznaczyc na....dluzsze trasy, wiecej jazdy a o to chodzi. O przyjemnosc jazdy na MOTO o nic wiecej. POZDRO rodacy<br><hr>Bart UK
Potwierdzone przez innych : <a href="http://www.cbr250.net/forum/honda-cbr250-general-discussion/299-gas-mileage-cbr250r.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.cbr250.net/forum/honda-cbr250-general-discussion/299-gas-mileage-cbr250r.html</a>
Silnik jest super ladna charakterystyka singla, na prawde 6 tys i masz juz prawie najwyzszy moment obrotowy (single maja charakter

Moto sie swietnie prowadzi na winklach, tu kazdy kto ma pojecie dostrzeze jego wartosc. Mialem wczesniej NTV i zrobilem 'krok do tylu' jesli chodzi o mase i moc, ale FUN z jazdy mam wiekszy szczegolnie na miescie i w gorach. Zejscie na kolano? nie ma problemu,. zadbaj tylko o lepsze opony. Serio ale zobaczycie jak za 3 lata beda wygladaly ceny paliw. Wiekszosc sportow pali ok 6 -7 litrow Policzcie sobie jak jezdzicie np. 10 000 km rocznie tak jak ja ile zaoszczedzicie na jezdzie CBR 250R. Kase ta mozna przeciez przeznaczyc na....dluzsze trasy, wiecej jazdy a o to chodzi. O przyjemnosc jazdy na MOTO o nic wiecej. POZDRO rodacy<br><hr>Bart UK
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Podoba mi się Twoje myślenie. Świetne moto na miasto i w średniej długości trasy. Jeżdżę teraz na CBR 125R 2006r., która świetnie sprawdza się w zatłoczonym mieście i w przyszłości chętnie zamienię na CBR 250RKomentatorzy napisał(a):Spalanie potwierdzam: 3,5 litra/100 km z dynamicznym przyspieszaniem pozniej spokojny commuting ok 95 km/h.
Potwierdzone przez innych : <a href="http://www.cbr250.net/forum/honda-cbr250-general-discussion/299-gas-mileage-cbr250r.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.cbr250.net/forum/honda-cbr250-general-discussion/299-gas-mileage-cbr250r.html</a>
Silnik jest super ladna charakterystyka singla, na prawde 6 tys i masz juz prawie najwyzszy moment obrotowy (single maja charakterprzeklada sie to tez na spalanie bo nie musisz go ciagnac jak Kawe do konca skali by jechala. W UK gdzie teraz jestem sprzedano tego tylko w tym rok kilkaset sztuk (ok 300)
Moto sie swietnie prowadzi na winklach, tu kazdy kto ma pojecie dostrzeze jego wartosc. Mialem wczesniej NTV i zrobilem 'krok do tylu' jesli chodzi o mase i moc, ale FUN z jazdy mam wiekszy szczegolnie na miescie i w gorach. Zejscie na kolano? nie ma problemu,. zadbaj tylko o lepsze opony. Serio ale zobaczycie jak za 3 lata beda wygladaly ceny paliw. Wiekszosc sportow pali ok 6 -7 litrow Policzcie sobie jak jezdzicie np. 10 000 km rocznie tak jak ja ile zaoszczedzicie na jezdzie CBR 250R. Kase ta mozna przeciez przeznaczyc na....dluzsze trasy, wiecej jazdy a o to chodzi. O przyjemnosc jazdy na MOTO o nic wiecej. POZDRO rodacy<br><hr>Bart UK<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 66
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość