Zobacz wątek - Czy Yamaha Fazer FZ6 to dobry wybór na pierwsze moto?
NAS Analytics TAG

Czy Yamaha Fazer FZ6 to dobry wybór na pierwsze moto?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Czy Yamaha Fazer FZ6 to dobry wybór na pierwsze moto?

Postprzez sujaone » 2/1/2011, 21:17

Witam,
jestem nowy na forum, więc zanim zadam pytanie chciałbym się serdecznie przywitać :-)

Moja sytuacja jest następująca: Zrobiłem prawo jazdy w zeszłym roku i poza nauką jazdy nie miałem przyjemności jeździć na motorze. Oczywiście jestem kierowcą już od 12 lat ale do tej pory poruszałem się na 4 kołach. Czy według bardziej doświadczonych kolegów, mam nadzieję że nikt się nie obrazi, że mimo że jestem tu nowy to tak nazywam forumowiczów, Yamaha fazer 600 jest odpowiednia na pierwsze moto. Tylko od razu wyjaśniam, że mam zamiar na niej ze 3 sezony pojeździć lub nawet dłużej. Nie jestem fanem nadmiernych prędkości, więc będę jeździł ostrożnie. W zasadzie to jeśli mi się trafi odpowiedni egzemplarz to mam nadzieję jeździć aż się zestarzeje, więc opcja z kupnem słabszego motoru na jeden sezon nie bardzo mi pasuje. Tym niemniej proszę was o radę, bo może myślę niewłaściwie i 600 to za mocny motor dla mnie. Serdecznie Dziękuję za pomocne posty!
sujaone
Świeżak

Postprzez madcap » 2/1/2011, 21:43

weź się zastosuj
viewtopic.php?t=49590
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
madcap
Administrator

Postprzez C-bool » 2/1/2011, 21:45

Fazer ma 100 KM, w samochodzie to nic nadzwyczajnego, ale w motocyklu o masie ok. 200 kg? Torpeda. Jest to motocykl dla bardziej doświadczonych jeźdźców. Wiele ludzi pisze, że ma "olej w głowie", nie będzie odkręcać, będą jeździć spokojnie... a jak przychodzi co do czego, ładna prosta droga, to o tym wszystkim zapominają. Zawsze tak jest.