Zobacz wątek - Co sądzicie o Triumphie Street Triple 675

Co sądzicie o Triumphie Street Triple 675

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Co sądzicie o Triumphie Street Triple 675

Postprzez pf117 » 1/1/2011, 17:33

[b]Zastanawiam się nad kupnem takiej maszyny, nie jeździłem na nim.
Jestem nowicjuszem i chciałbym poznać opinie kogoś kto się zna na motorach.
Będę wdzięczny za odpisanie.
pf117
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/1/2011, 17:25


Postprzez karamysz » 1/1/2011, 18:10

Ma ponad 100km wiec generalnie nikt na tym forum takiego motocykla na pierwszy sprzet Ci nie poleci, jezeli o to Ci chodzi. Na pierwszy sprzet kup sobie GS 500, naucz sie jezdzic, sam bedziesz zdziwiony jak mozna jezdzic taka 50 konna 500'tka. Tak poza tym watpie zeby duzo osob z forum mialoby ten motocykl. Jakby nie patrzec tryumph to u nas marka nieco egzotyczna. Tak samo jak ducati, droższe, ponoc bardziej awaryjne, a jednak milosnicy ducati i tak nigdy nie zmienia marki. Jezeli nie jezdzies na motocyklu, to chyba nie oczekujesz ze ktos z Nas powie Ci ze bedzie dla Ciebie idealny? Kazdy ma inne predyspozycje i upodobania, kazdy ma motocykl dla siebie. Jezeli chodzi Ci o strone techniczna, to jak powiedzialem najlepiej odwiedziec jakies forum tematyczne, no chyba ze znajdzie sie ktos kto cos o tym motocyklu wie.


BTW:

1: Nie rozumiem ludzi ktorzy maja kupic motocykl, i sami nie wiedza czego chca.
2: Bez przejazdzki nie kupuje sie motocykla
3: Bez doswiadczenia, i umiejetnosci generalnie nie robi sie przejazdzek, a juz napewno nie duzymi motocyklami.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 :D
Avatar użytkownika
karamysz
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?

Postprzez Lukas666 » 1/1/2011, 18:33

"Ponoć awaryjne" - pierwsze słyszę, ja nie wiem jak długo jeszcze będą powstawały takie stereotypy. Bzdura Ducati to motocykle z wyższej półki i o ile czytam i interesuję się tą marką jeszcze nie przeczytałem nic złego na temat trwałości lub usterkowości-jedynie ceny serwisu, triumph to także jakość wykonania bardzo dobry i bezawaryjny motocykl- wiadomo nagminnie katowany i zaniedbywany zepsuje się tak jak każdy japoniec. Autoryzowane punkty masz w każdym większym mieście, więc o serwis bym się nie bał, bo skoro producent wprowadza produkt na rynek to jest to oczywiste.


Ps. Znajomy ma 675, nie ma z nim absolutnie żadnego problemu

Jeżeli to twoje "pierwsze moto" odradzam bo go nie opanujesz.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez karamysz » 1/1/2011, 19:04

A ja mialem wloski motocykl, moj znajomy tez. I juz drugi raz nigdy nie bedziemy miec.

Napisalem ze "ponoc bardziej awaryjne", bo akurat wszystkie w moim srodowisku wlasnie takie sie okazaly. Nie mowiac o malych wyzylowanych cagivach. Ale z tym jest bardzo roznie, jednemu jezdzi a dwóm nie. Wszystko zalezy od stanu i sposobu uzytkowania.

PS: Lukas jezeli chcesz mi powiedziec ze wloskie motocykle sa lepsze od japonskich, to z tym sie nigdy nie zgodze. Ok sa bardziej stylowe, i maja w sobie to "coś" (co dla mnie jest wlasnie tym, ze nikt inny np. ducati nie ma). Gorzej, i drozej z czesciami, wiec nie wiem czy jest sens. Tak poza tym triumph to brytyjskie motocykle.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 :D
Avatar użytkownika
karamysz
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?

Postprzez Lukas666 » 1/1/2011, 22:27

Wiesz, na temat awaryjności opierając się na używkach faktycznie nie ma co gadać bo różnie to bywa. Nie twierdze że są lepsze, ale są wporządku. Daytona to bardzo fajna propozycja ten motocykl ma klasę.

Ps. Tak tak, miałem na myśli że jest brytyjski tylko zestawiłem go z japońcami.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez karamysz » 1/1/2011, 22:52

Wlasnie, napewno lepiej bedzie kupic triumpha od wielbiciela lub przynajmniej ulozonego goscia, niz yamahe od dresa.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 :D
Avatar użytkownika
karamysz
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?

Postprzez Lukas666 » 1/1/2011, 23:07

To tak samo jak ludzie boją się/wstydzą się kupić nowe auto ze znaczkiem KIA, ale na zajechaną 8 letnią a-czwórke po kilku dzwonach z 700tyś przebiegu chętnie wydadzą 35tyś...ja nie wiem jakimi motywami kierują się nabywcy :roll:
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez karamysz » 1/1/2011, 23:12

Uuu bracie KIA to juz niczym nie odstaje a nawet wiele modeli przewyzsza swoje japonskie/niemiekie odpowiedniki. Doszlo do tego ze nawet w Niemczech ludzie kupuja np. Hyundaia Santa Fe za 140.000zł, i w zasadzie maja i jezdza tak samo jak BMW X5 za 300.000.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 :D
Avatar użytkownika
karamysz
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?

Postprzez bochen_team » 2/1/2011, 12:15

Hyundiai i KIA to marki ktore na przestrzeni kilku lat poszły tak do przodu ze mozna je oceniac juz w innych kategoriach, nie ze wzgledu na cene tak jak kiedys ale rowniez za inwazyjny wygląd, jakos wykonania czy bezawaryjność.
ale wracając do tematu, triumph czy ducati to bardzo dobre marki z kawałem dobrej historii, lecz zdarza im sie potknąć noge. Awaryjnoscia wysiadają podług japoncow kiedy nie są odpowiednio serwisowane (a jak wiadomo my polacy kupujemy japonce wlasnie dla tego że kiedy sie go nie serwisuje to i tak jezdzi i jezdzi.) Osobicie czytając na forum duca post o tym jak w 1098r pękła tylna zębatka włosy mi dęba stanęły, zeby w sprzecie takiej klasy i takiej ceny wyszła taka owaria, szczęście tylko w tym ze wlascicielowi sie nic nie stało.
Oceniając np. trwałość silnika to triumph wypada chyba dobrze, ostatnio byl w MOTOCYKLU test triumpha tigera do przebiegu 25 tyś i wypadł dobrze, kazdej czesci duzo brakowało do limitu serwisowego więc to o czyms swiadczy. Ale to bylo tylko 25 tyś km wiec znikomy przebieg, czesto kupujemy motocykle z przebiegiem dwa razy wiekszym więc nie wiem czy mozna sie tym kierować. Gdyby go rozłozyli na częsci przy przebiegu 75 tys albo 100 i wtedy go zbadali to mozna by juz cos wywnioskować...
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez TroyaN1984 » 2/1/2011, 17:58

ale za przeproszeniem pie.....icie


Awaryjne? Gorsze?? Lepsze?

A któryś z was miał może ducati albo triumpha?

Takie głupie pie.....nie

Jest jedna prosta zasada:

"Kto dba ten ma"

Bo na forum gdzieś ktoś kiedyś coś napisał że coś gdzieś kiedyś się w ducati stało. Szkoda tylko, że na tym samym forum codziennie 1000 osób zakłada nowe tematy że to samo stało się w Hondzie, Yamaszce, Kawie czy innym Suzuki.

Karamysz stary skończ pie....ić takie głupoty bo to jak będzie się zachowywala i spisywała kupiona maszyna zalezy od tego jak była traktowana do tej pory.

Koniec i kropka
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
Avatar użytkownika
TroyaN1984
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
Lokalizacja: Elk/ Białystok

Postprzez karamysz » 2/1/2011, 20:52

TroyaN1984 napisał(a):A któryś z was miał może ducati albo triumpha?


Ja mialem aprilie, a moj kolega ducati.
Poza tym triumph ma tyle wspolnego z ducati co chleb z bidonem. Wiec nie wiem po co sie oburzasz.

TroyaN1984 napisał(a): Karamysz stary skończ pie....ić takie głupoty bo to jak będzie się zachowywala i spisywała kupiona maszyna zalezy od tego jak była traktowana do tej pory.


Sam skoncz pie....ić bo chyba masz problem z uzywaniem swojego mozgu.

karamysz napisał(a):Wlasnie, napewno lepiej bedzie kupic triumpha od wielbiciela lub przynajmniej ulozonego goscia, niz yamahe od dresa.


Nie rozumiesz tego zdania? Wlasnie napisalem ze lepiej bedzie kupic ducati ktore niby ponoc sa bardziej awaryjne i marudne od porzadnego wlasciciela niz niby niezniszczalna yamahe od dresa ktory nei ma pojecia jak sie obchodzic z motocyklem.

Nastepnym razem przeczytaj 3 razy jak mama uczyla i dopiero potem rzucaj miesem.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 :D
Avatar użytkownika
karamysz
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?

Postprzez TroyaN1984 » 2/1/2011, 21:36

karamysz napisał(a):A ja mialem wloski motocykl, moj znajomy tez. I juz drugi raz nigdy nie bedziemy miec.

Napisalem ze "ponoc bardziej awaryjne", bo akurat wszystkie w moim srodowisku wlasnie takie sie okazaly. Nie mowiac o malych wyzylowanych cagivach. Ale z tym jest bardzo roznie, jednemu jezdzi a dwóm nie. .


Widzę, że miałeś ciężkie doświadczenia odnośnie włochów, widzisz ja też mialem kiedyś Aprilie i też inwestowałem w nią kupę kasy bo cały czas coś się je....ło ale potem dowiedziałem się o przeszłości moto i nie mam urazu do włochów. Piszesz że są bardziej awaryjne więc mówię ci prosto w oczy że na forum dziennie kilkanascie osób ma problemy z różnymi motorami i jakby tak podzielić dział mechanika na marki to raczej niewiele miałbyś czytania o włochach (inna sprawa, że jest ich mniej bo są mniej popularne).
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
Avatar użytkownika
TroyaN1984
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
Lokalizacja: Elk/ Białystok

Postprzez karamysz » 2/1/2011, 21:47

Ale ja wcale nie twierdze ze to nie prawda, poprostu zarzuciles mi jakobym z gory przesadzil ze wszystkie wlochy sa do dupy. Powiedzialem jasno ze wszystkei z ktorymi mialem do czynienia ja/moji znajomi okazaly sie duzo bardziej marudne niz japonczyki. Sa generalnie drogie w utrzymaniu i m.in dlatego sa malo popularne.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 :D
Avatar użytkownika
karamysz
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?

Postprzez RUTRA.RD » 3/1/2011, 11:57

mejdz na strone gazety WMC znajdz w ktorych numerach byl opisany - wykup gazete wirtualnie i poczytaj
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr