Kawasaki KX 80-85?? Pomocy!!!!
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kawasaki KX 80-85?? Pomocy!!!!
Witam.
Prosze o pomoc mianowicie mam 12 lat i 148cm wzrostu i chcę zakupić motor FULL CROSSA najchętniej Kawasaki KX 85-80 i czy dosięgne do ziemi???
Prosze o pomoc!!!Ps.Jestem nowicjuszem na forum.A motorów miałem 3!!Pomocy
jeszcze jedno do wydania mam 2600
Prosze o pomoc mianowicie mam 12 lat i 148cm wzrostu i chcę zakupić motor FULL CROSSA najchętniej Kawasaki KX 85-80 i czy dosięgne do ziemi???
Prosze o pomoc!!!Ps.Jestem nowicjuszem na forum.A motorów miałem 3!!Pomocy

- Załączniki
-
- kx80[1].jpg (40.47 KiB) PrzeglÄ…dane 2436 razy
- kx85??
- Świeżak
z tym wzrostem powinieneś dosięgnąc. ale najlepszym sprawdzeniem było by znalezienie takiego moto i żebys sam sie przysiadł czy Ci dobrze leży. jasnowidzami nie jestesmy czy ci bedzie ok czy nie
tylko 1 rzecz co do kasy. no fajnie że ci sie takie moto podoba. ale 2600 na full crossa to troche za mało. fakt da sie kupic. ale musisz liczyc sie z tym ile takie moto wciąga kasy. same płyny eksploatacyjne kosztuja sporo a doliczyc do tego dosyc częste remonty itp itd... szkoda by było żebys kupił "wymarzone" moto i po kilku miesiącach jak cos strzeli zraził się do tego sportu. proponował bym co nieco dozbierac. a jak nie masz możliwosci to rozejrzał bym sie na twoim miejscu za jakims endurakiem starszym typu yamaha DT chociażby 125 ccm. mocą bedzie podobny co prawda sporo cięzszy ( i moze dla ciebie za cięzki) no i nie ma tego zawieszenia co KX (choc i tak na pcozątku bys go nie wykorzystywał w 50%) to moto masz bezawaryjne i długowieczne. taka moja rada
bo znałem sporo ludzi kupowali full crossy bo są dosyc tanie w zakupie i przy pierwszych komplikacjach (zatarcia albo inne awarie ) sprzedawali za pół ceny i sporo na tym tracili bo sie nie znali