Zobacz wątek - Motocyklem przez USA
NAS Analytics TAG

Motocyklem przez USA

Gdzie warto wybrać się na motocyklu. Którędy? Jakie drogi wybierać, jakie omijać. Co zabrać ze sobą, a co nie przyda się na pewno.
_________

Motocyklem przez USA

Postprzez NonStopEDEN » 26/12/2010, 01:22

Witam
chcialbym wybrac sie na wycieczke przez USA
ze wschodu na zachod
byli by jacys chetni?
moze ktos jechal i moze cos opowiedziec o takiej wyprawie
dzieki
NonStopEDEN
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2/9/2008, 14:28


Postprzez mchrol » 7/4/2011, 11:44

Piekne marzenia. Warto zabrac jedna pare majtek i skarpet. Moznaby zachaczyc jeszcze o Australie :) Tak na serio, szanuje za odwage i checi. Mam nadzieje, ze kiedys dopniesz swego. Pozdro !
Yamaha Xj6 Diversion F
mchrol
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/4/2011, 08:56
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez ferro » 7/4/2011, 12:21

ale co tu dopinac? jest sporo firm oferujacych takie atrakcje :) ew zawsze mozna na własną reke ;) gotowki wbrew pozorom tak duzo nie potrzeba
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez mchrol » 7/4/2011, 13:19

Zgadzam sie ferro ,ze jest to mozliwe. Aczkolwiek sadze, ze taki hardcore troche. Bynajmniej dla mnie. Najlepiej znalezc sie juz na terenie USA wraz ze swoja ulubiona , ukochana maszyna. Niemniej jednak naprawde popieram i wspomnienia z takiej wyprawy napewno bylyby niezapomniane!
Yamaha Xj6 Diversion F
mchrol
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/4/2011, 08:56
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez schneider » 30/5/2011, 20:04

Lecę 30 sierpnia do Cleveland, tam wypożyczam auto i jadę na zachód, Yellowstone, Vancoover, Anchorage, Edmonton, Winnipeg, Niagara i Cleveland. Łącznie ca 15 tkm w 5 tygodni. Mogę kogoś zabrać. Motocyklem nie jadę ze względu na zimno na Alasce.
rosinski.adam@yahoo.de
schneider
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/6/2009, 17:19



Powrót do Turystyka motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr