Zobacz wątek - czy to dobry pomysł ?
NAS Analytics TAG

czy to dobry pomysł ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Lukas666 » 22/12/2010, 11:35

Miałem Yamahe i regulacje robiłem co 6-10tyś, jakie 42000, po za tym kupując motocykl używany wypadałoby sprawdzić luzy bo może się okazać że sprzęt już kręci 20tyś km bez regulacji. Druga sprawa to styl jazdy, jeżeli sprzęt jeździ na torze to też robimy co 42tyś?? - podejrzewam że na typowym torze ten silnik nie dożyje 42tyś, , ale nie podejrzewam żeby r1 tak była użytkowana, więc im większy kat tym szybciej sprawdzasz i regulujesz luz - droga zabawa i tyle.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56


Postprzez RUTRA.RD » 22/12/2010, 12:30

fazer ma co 42 i chyba r1 i r6 tez fz 750 tez tak miała taka polityka yamahy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez Lukas666 » 22/12/2010, 13:01

Polityka Yamahy jak i każdego innego producenta jest taka żebyś kupował nowe motocykle. Były nawet takie kampanie reklamowe: rozsypująca się używka i nowy sprzęt, hasło: Nie kupuj używek. R1 jest po prostu droga w zakupie i serwisie bo za 6/7 letni motocykl trzeba dać ok 20tyś, a rozwiązania tam zastosowane skutecznie potwierdzają to co napisałem wcześniej(np. kosz sprzęgłowy w którym nie można wymienić łożyska tylko odrazu cały kosz o wartosci ok 2000-2500zł).
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez RUTRA.RD » 22/12/2010, 13:10

dlatego ja sceptycznie podchodzę do kupowania nowszych motocykli lepiej poczekać trochę
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mrówa » 22/12/2010, 13:33

Ja przesiadłem się F3 na F4i i koszty x2, pali więcej więc chyba się przesiądę na V2 trzeba spróbować czego innego :roll:
Ostatnio edytowano 22/12/2010, 14:28 przez mrówa, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Lukas666 » 22/12/2010, 14:00

Tylko że ludzie w polsce są jeszcze na innym etapie i dla nich koszty nie istnieją. Liczy się sztuka ma być R1 i koniec a to jakich nakładów wymaga często trup za którego płacimy jeszcze po 20tyś nieważne R1 musi być. Tak samo jest z samochodami nieważne że 700tyś najechane ale wystarczy znaczek Audi i wszystko jasne. Żeby nie gadać na około tematu Autorowi radzę patrzeć na stan i możliwości swojego budżetu, nie na jeden model, który jest bardzo ciężkim tematem niemal jak szukanie igły w stogu siana, dresjedyna najczęściej jest przedmiotem handlu, składania powypadków itd.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez falconiforme » 22/12/2010, 14:25

mrówa napisał(a):Ja przesiadłem się F3 na F4i i koszty x2 pali więcej więc chyba się przesiądę na V2 trzeba spróbować czego innego :roll:

2x więcej pali F4i?

W Aprilii SL 1000 V2 mam odetkany kolektor wlotowy przed filtrem, filtr K&N, zmieniony chip, wyciągnięte db-kilery z wydechów. Spalanie na trasie zawsze około 6,3L. W mieście nie wiem ale pewnie coś koło 7L.

Nie przesadzajcie z tymi różnicami w kosztach. Zawsze jest drogo jak się coś spieprzy. A jak się żydzi każdą złotówkę, to motocykl staje się utrapieniem. Zrąbał się kosz sprzęgłowy za 2500zł to trzeba go wymienić a nie płakać.
Ostatnio edytowano 22/12/2010, 14:42 przez falconiforme, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Lukas666 » 22/12/2010, 14:30

Utrapienie jest dopiero wtedy kiedy od takiego żyda kupimy taką r1 jescze z padniętym koszem, sensorami które lubią się psuć wychodzą niezłe sumy.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez mrówa » 22/12/2010, 14:42

Poprawiłem post chodziło mi o koszty gratów pali 2 litry więcej od f3 a jak się dobrze ją kręci to 8-10 L spali F4i poczytaj sobie o f4i ile kosztują świecę,filtr powietrza więc niemów jak nie wiesz.Po za tym mam porównanie bo miałem F3 2lata i F4I też 2lata
A co do tego ile pali twój to chyba jeździsz już trochę i wiesz że litry palą nieraz mniej niż 600 bo nie trzeba ich tak kręcić i ty masz jeszcze v więc w innym zakresie obrotów pełną moc, pisałem już w którymś poście że honda xx 1100 pali mniej.
Więc na wiosnę chyba będzie miała nowego pana-panią ale jeszcze muszę się nad tym zastanowić niestety przywiązuje się do moto i szkoda :D
Załączniki
DSCF1947.JPG
(247.93 KiB) Pobrane 260 razy
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez fz6 » 22/12/2010, 15:19

wracajac do tematu:czy warto brac litra w sporcie?jak ci sie podoba to bierz tylko pytanie czy np.r6,albo cbr600rr nie starczy?
zawsze 1-2 lata mlodszy,mniejszy przebieg i duze prawdopodobienstwo na trafienie z polskiego salonu bezwypadkowego.
np.stoi teraz rr w hondzie na prymasa w wawie z 08(kodowana i malowana na 09) za 28 klockow.lalunia.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez AmadiVR » 22/12/2010, 15:31

jeżeli mówicie że aż taki kosmos z ceną serwisów i utrzymaniem to chyba jednak postawie na GSX-r 750 k6

a i oprócz tego to według mnie takie motocykle są stworzone do zapierdalan** i myślę że producent to przewidział i przystosował do tego motocykl by się nie sypnoł jak dajesz po pizdzie
A.M.A.D.I
AmadiVR
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/12/2010, 20:16
Lokalizacja: Biecz

Postprzez RUTRA.RD » 22/12/2010, 16:18

mi tl tez malo pali a go kręcę ostro

Lukas666 a ty widziałeś w pl samochód z 700tys przebiegu :) ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez SzpiceR » 22/12/2010, 17:46

AmadiVR napisał(a):jeżeli mówicie że aż taki kosmos z ceną serwisów i utrzymaniem to chyba jednak postawie na GSX-r 750 k6

a i oprócz tego to według mnie takie motocykle są stworzone do zapierdalan** i myślę że producent to przewidział i przystosował do tego motocykl by się nie sypnoł jak dajesz po pizdzie



widze nie cyztasz co sie do ciebie pisze kolezko...

swoja drogÄ… po 600tce to sie niema co czaic bierz co Ci sie podoba :)
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: SÅ‚upsk

Postprzez falconiforme » 22/12/2010, 20:03

mrówa napisał(a):Poprawiłem post chodziło mi o koszty gratów pali 2 litry więcej od f3 a jak się dobrze ją kręci to 8-10 L spali F4i poczytaj sobie o f4i ile kosztują świecę,filtr powietrza więc niemów jak nie wiesz.Po za tym mam porównanie bo miałem F3 2lata i F4I też 2lata
A co do tego ile pali twój to chyba jeździsz już trochę i wiesz że litry palą nieraz mniej niż 600 bo nie trzeba ich tak kręcić i ty masz jeszcze v więc w innym zakresie obrotów pełną moc, pisałem już w którymś poście że honda xx 1100 pali mniej.
Więc na wiosnę chyba będzie miała nowego pana-panią ale jeszcze muszę się nad tym zastanowić niestety przywiązuje się do moto i szkoda :D


Honda F4i:
- świece DENSO IRIDIUM POWER IUH27 60 zł na ALLEGRO normalnie pewnie około 100zł // wymiana co 25 tys km ?
-Filtr powietrza, H17210-MBW-000 - 1 szt.114zł //NORMA
-Filtr powietrza, HA-6099 - 1 szt. 238 //NORMA przy K&N

Yamaha R1 2006:
-świeca CR9EK - 1 szt. 35 zł // NORMA wymiana pewnie co jakieś 12 - 16 tys km
-świeca CR9EIX - 1 szt. 59 zł // NORMA
-Filtr powietrza, K&N YA-1004 - 1 szt. 290 zł //NORMA przy K&N
-Filtr olejowy, H15410-MM9-013 - 1 szt. 32 zł //NORMA

http://www.motoboy.pl/product_info.php/ ... -szt..html

Różnica 150 zł na świecach po 25 tys km różnicy nie robi. Natomiast spalanie litra czy dwóch więcej różnicę na takim dystansie zrobi.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez mrówa » 22/12/2010, 20:28

Kolego falconiforme nie zrozumiałeś mnie między F3 a F4i jest różnica a nie między F4i i R1 nie oto mi chodziło :D
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez AmadiVR » 22/12/2010, 20:29

SzpiceR oj ale co 2 post to albo koszty utrzymania
albo porównania do innych
A.M.A.D.I
AmadiVR
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/12/2010, 20:16
Lokalizacja: Biecz

Postprzez AmadiVR » 22/12/2010, 20:31

a i o 600 niemysie już miałem i to wystarczy wielkiej różnicy nie biedzie bo o 20 kucy więcej

(fazer 100 np r6 120 )
A.M.A.D.I
AmadiVR
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/12/2010, 20:16
Lokalizacja: Biecz

Postprzez mrówa » 22/12/2010, 20:50

AmadiVR napisał(a):a i o 600 niemysie już miałem i to wystarczy wielkiej różnicy nie biedzie bo o 20 kucy więcej

(fazer 100 np r6 120 )

Wiesz co weź sobie poczytaj ile do setki ma 1000 i 600 oczywiście sporty. Po drugie jak chcesz naprawdę mieć pełne gacie to kup sobie Honde cbr 1100 xx albo suzuki hayabusa chyba jedyne seryjne motocykle latające powyżej 300km/h bo chyba pisałeś że chcesz zapier.... czyż nie,jak taki jesteś odważny czy tylko pisać potrafisz bo do tego wniosku dochodzę.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Konio » 22/12/2010, 21:26

Nie rozumiem jednej opcji na tym forum... Ludzie niby smigaja po 5 lat na moto i pytaja sie czy dla nich erlan bedzie dobry (tzn. czy dadza rade). No bez jaj ludzie. Jak smigam na moto to wiem czy dam sobie rade na erlanie czy nie... Rozumiem pisac w kwestiach technicznych.

Zeby nie bylo OT to wedlug mnie erlan nie dla ciebie
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez falconiforme » 22/12/2010, 22:42

mrówa napisał(a):
AmadiVR napisał(a):a i o 600 niemysie już miałem i to wystarczy wielkiej różnicy nie biedzie bo o 20 kucy więcej

(fazer 100 np r6 120 )

Wiesz co weź sobie poczytaj ile do setki ma 1000 i 600 oczywiście sporty. Po drugie jak chcesz naprawdę mieć pełne gacie to kup sobie Honde cbr 1100 xx albo suzuki hayabusa chyba jedyne seryjne motocykle latające powyżej 300km/h bo chyba pisałeś że chcesz zapier.... czyż nie,jak taki jesteś odważny czy tylko pisać potrafisz bo do tego wniosku dochodzę.

Przyspieszenia do setki są mało obiektywne. Co za różnica czy ma 3,4s czy 3,7s. I tak poniżej 4s.
Jak sobie porównasz czasy przynajmniej do 200km/h to wtedy cokolwiek można zrozumieć w różnicy klas. I niby na papierze wszystko jasne gdyby nie to, że litrówki osiągają moc 600-tek dobre 7000 obr/min wcześniej.

BMW S1000RR
0 - 200km/h 7.0s

Aprilia RSV mille Tuono - 2003 (Serie)
0 - 100 km/h 3,1 s
0 - 200 km/h 9,5 s

FZ1
0 - 200 km/h 9,5 s

Honda CBR 600 RR PC40 - 2007 (Serie)
0 - 100 km/h 3,3 s
0 - 200 km/h 9,5 s

CBF 600
0-200km/h 29,2s

Z750
0-200km/h 12,4

Bandit 650
0-200km/h 24,7

SV650
0-200km/h 22,7

FZ6
0-200km/h 14,7 s
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê