Zobacz wątek - Czy do hondy cbr f3 można założyć opone 170/60/17?
NAS Analytics TAG

Czy do hondy cbr f3 można założyć opone 170/60/17?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Czy do hondy cbr f3 można założyć opone 170/60/17?

Postprzez ucho216 » 13/12/2010, 19:29

Czy ktoś śmigał cbr-ką f3 na tylnej gumie 170/60/17? Jak się ją wówczas prowadzi? Jak wygląda moto? może ktoś podrzuci jakąś fotkę?
ucho216
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7/12/2010, 17:05


Postprzez JędrekZDW » 13/12/2010, 19:39

oryginalnie jest 160 i na takiej aktualnie smigam , ale wczesniej mialem 180 wiec jak zalozysz 170 to nic sie nie stanie lecz polecam zakladac takie rozmiary jakie przewidzial producent . A co do roznicy w jezdzie to minimlna na plus jak dla mnie .
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola


Postprzez mrówa » 13/12/2010, 19:46

Wydaje mi się że fabryki się nie poprawia 160 wystarcz,miałem F3 i na 170 źle mi się jeździło.
Teraz mam F4I i tam jest 180 seria.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez eryk79 » 9/1/2011, 10:58

wydaje mi sie ze wieksza opona z tyłu niz fabryczna daje tylko lepszy efekt wizualny i nic po za tym ale to jest tylko moje odczucie :)
GSX 750F
Avatar użytkownika
eryk79
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 6/6/2010, 17:30
Lokalizacja: szczecin police nowe warpno

Postprzez RUTRA.RD » 10/1/2011, 10:23

+ - 10 nie robi przeważnie różnicy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez rufik1988 » 15/1/2011, 12:01

2 kolegów na f2 jeździ na 180
ja mam zx6r ori 160 i też śmigam na 180 jazda bez różnicy lub leciutko na +, a i na pewno będzie wyglądała twoja f3 lepiej na 170 niż 160 a różnica żadna podejrzewam w jeździe
rufik1988
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/12/2010, 16:00
Lokalizacja: okolice Włocławka

Postprzez PrimoGhost » 15/1/2011, 12:38

Oczywiście, że można zakładając wpierw, że zwiększa to opory toczenia, i w rezultacie zużycie paliwa, i to więcej niż może się wydawać. Osobiście nie zakładałbym większej gumy, niż nakazuje producent. Telemetria motocykla została wytypowana zapewne na seryjnym ogumieniu. W praktyce, może i jest na +, ale mimo wszystko bym tego nie próbował.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez RUTRA.RD » 15/1/2011, 15:42

gdzie na jakims forum pisali ze gumy 190/50 zastepuja 190/55 i ze sie dzieki temu moto lepiej prowadzi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez CubaLibree » 29/1/2011, 13:06

+ - 10 nie robi przeważnie różnicy


Tu sie nie zgodze. Jest wyczuwalne pogorszenie "czucia sprzeta" jezeli chodzi o uslizg tylnego kola w zakrecie.

Wydaje mi się że fabryki się nie poprawia


zgodze sie w 100%

Pozdrawiam
R6
Avatar użytkownika
CubaLibree
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 19/1/2011, 21:17
Lokalizacja: Szczecin

opona

Postprzez strusiu3 » 29/1/2011, 19:44

Siema jasne ze mozna ja taka mialem na mojej f3 lepirj wyglada gorzej sie jezdzi a wiec zostan przy 160
strusiu3
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/1/2011, 16:09
Lokalizacja: bukowiec

Re: opona

Postprzez limak14 » 29/1/2011, 20:23

strusiu3 napisał(a):Siema jasne ze mozna ja taka mialem na mojej f3 lepirj wyglada gorzej sie jezdzi a wiec zostan przy 160

To chyba podsumowanie tematu... Po co poprawiać fabrykę- oni mieli więcej kasy na testy niż my...
Odpuście sobie zwiększanie współczynnika lansu poprzez wkładanie większej opony...Bez sensu,same minusy
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez RUTRA.RD » 31/1/2011, 10:05

e tam minusy jak mam na allegro dobra torowe 180 to kupuje i zakładam, tak samo banditem lepiej się lata na 160 a nie 150
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 31/1/2011, 14:03

artur ale pierdoły gadasz... 180 do TLR spoko ale to jest MNIEJSZA w i tak dużych rozmiarach. Wsadź 220 na tył i zobacz jak sie bedzie jeździło...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 31/1/2011, 14:16

pierdoły przecież nie pisze -+ 30 tylkoo +-10. czytac ze zrozumieniem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 31/1/2011, 14:35

a bo ja taki nerwowy dziś jestem to dlatego :D sory :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez smiv » 1/2/2011, 11:13

sezon przelatałem na mojej f3 na 180. i nie ma żadnego pozytywy. moto uślizguje się na ostrych zakrętach i nie można się mocno położyć bo miałem wrażenie , że tyłek chce mnie wyprzedzić.
Avatar użytkownika
smiv
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24/12/2009, 10:35
Lokalizacja: Łódź

Postprzez PrimoGhost » 1/2/2011, 16:04

Ale o czym w ogóle tutaj jest jeszcze można gadać... Nie zmienia się i już. Fabryka ustawiła telemetrię motocykla na takiej gumie, to jak można spodziewać się, że na innej będzie lepiej?
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez limak14 » 1/2/2011, 16:36

I ja też bym zakończył definitywnie temat...
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez madcap » 1/2/2011, 16:50

zamykam
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr