Zobacz wątek - Buty - na co dzień jak i w trasę
NAS Analytics TAG

Buty - na co dzień jak i w trasę

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Buty - na co dzień jak i w trasę

Postprzez Rave_89 » 12/12/2010, 20:21

Witam

Jestem początkującym motocyklistą (wiosną zamierzam zakupić Kawasaki ER5 lub GS-a 500, jeszcze się waham) i chciałbym skorzystać z promocji jakie teraz można trafić w sklepach i zakupić jakieś buty motocyklowe, tyle że nie bardzo wiem czym kierować się w zakupie i na co zwrócić uwagę. Suma jaką chciałbym przeznaczyć na zakup to jakieś 400-500 złotych, motocykl chcę użytkować na co dzień więc chciałbym aby buty były względnie wygodne tzn. żeby dało się w nich jako tako chodzić na troche dłuższych dystansach niż tylko z domu do garażu, z parkingu do biura i w obrębie stacji benzynowej :P Krótkie buty odpadają, po prostu ten typ jakoś do mnie nie przemawia, a po drugie planuje również jeździć w troche dłuższe trasy więc wolałbym jednak coś za kostkę. Ostatnio wpadły mi w oko Diadory model Xtreme (można je wyrwać w promocji za 400 złotych a do sklepu mam kilkanaście kilometrów), jednak znajomy odradził mi ten model twierdząc że jest typowo sportowy i niezbyt praktyczny na co dzień. Może coś mi doradzicie?? Przeglądałem już troche tematów na forum ale nadal nie potrafię się zdecydować co jest mi tak na prawdę potrzebne, liczę że ktoś udzieli mi jakiejś cennej wskazówki. Pozdrawiam
Rave_89
Świeżak

Postprzez enek » 12/12/2010, 21:35

Moje zdanie takie : Buty do jazdy na motocyklu to nie buty do chodzenia wybierz te ktore beda najlepiej Ciebie chronily i beda przy tym wygodne, a jak bedziesz zmuszony gdzies w nich isc dalej niz do kasy na stacji to sie troche pomeczysz i juz :)
enek
Świeżak

Postprzez mirekm71 » 12/12/2010, 21:58

Jezdze turystykiem. Na poczatku roku kupilem rst i cale sie rozkleily po 20 tys km. Teraz kupilem vanucci rv1, buty troche bardziej na sciga. Duzo ochraniaczy, na bokach slizgi a leza jak papcie. Mieciutkie i wygodne. Ok 600 zl.