Chcial bym zaczac przygode z torem, need help
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
1. Kryteria:
- jeżeli chodzi o motopopołudnia to zdany egzamin na motokarte (podstawy potrzebne do poruszania się po torze tzn. flagi, rozmieszczenie obiektów na torze itp.) - można go zdać przed każdym motopopołudniem
- strój: kombinezon (skóra lub tekstylny), buty, kask, rękawiczki
- motocykl który nie przekracza 98dB przy 5 tyś obrotów (na motopopołudnia nie musi być zarejestrowany ani ubezpieczony - nikt tego nie sprawdza).
2. Jeżeli chodzi o motopopołudnia to można kupić karnet, ale nie pamiętam jak to wygłąda. Jak już kolega pisał wyżej godzina jazdy (tzn. 3x20 minut) kosztuje 100zł. Jeżeli jesteś członkiem automobil klubu 50zł. Organizowane są także: dzień motocyklisty i speed day (jeden dzień coś koło 400 - 500zł, 6-8x20 minut). W przyszłym roku 2,3 maja grandys organizuje wyjazd na Węgry
http://www.grandysduo.com.pl/treningi2.html
3. Na dniu motocyklisty jeździ się z trenerem (jeden trener zajmuję się kilku lub kilkunastoosobową grupą). U grandysa prawdopodobnie będzie tak samo - przynajmniej tak było 2 lata temu. Ile kosztuje prywatny trener nie mam zielonego pojęcia - pisz na priv, jakoś się dogadamy
4. Zawsze jest podział na 3 grupy:
- poczÄ…tkujÄ…cy
- średnio zaawansowani
- zawodnicy i amatorzy robiący poniżej 1:49
5. Do treningów motocykl nie musi być w żaden sposób przygotowany (poza wydechami o czym pisałem wyżej). Jednak dobrze by było zaopatrzyć się w torowe owiewki bo trochę szkoda oryginalnych gratów w razie upadku, ewentualnie dobrze zdjąć lusterka (rozpraszają tylko) i lampy (lub je zakleić). Z czasem będziesz potrzebował torowych opon i to najbardziej boli jeśli chodzi o kwestie finansowe.
6. Na torze nie można wykupić dodatkowego ubezpieczenia ale w towarzystwach ubezpieczeniowych jak najbardziej (jak usłyszysz stawki to odejdzie Ci ochota na wykupienie ich)
Dla mnie jedno motopopołudnie to około 200zł nie licząc opon.
- dojazd 50zł
- paliwo do moto 70zł
- wjazd 50 - 100zł
- obiad po wszystkim 30zł
Ps. Hondy Gold Wing nigdy nie spotkałem ale Burgmana niestety tak...
- jeżeli chodzi o motopopołudnia to zdany egzamin na motokarte (podstawy potrzebne do poruszania się po torze tzn. flagi, rozmieszczenie obiektów na torze itp.) - można go zdać przed każdym motopopołudniem
- strój: kombinezon (skóra lub tekstylny), buty, kask, rękawiczki
- motocykl który nie przekracza 98dB przy 5 tyś obrotów (na motopopołudnia nie musi być zarejestrowany ani ubezpieczony - nikt tego nie sprawdza).
2. Jeżeli chodzi o motopopołudnia to można kupić karnet, ale nie pamiętam jak to wygłąda. Jak już kolega pisał wyżej godzina jazdy (tzn. 3x20 minut) kosztuje 100zł. Jeżeli jesteś członkiem automobil klubu 50zł. Organizowane są także: dzień motocyklisty i speed day (jeden dzień coś koło 400 - 500zł, 6-8x20 minut). W przyszłym roku 2,3 maja grandys organizuje wyjazd na Węgry
http://www.grandysduo.com.pl/treningi2.html
3. Na dniu motocyklisty jeździ się z trenerem (jeden trener zajmuję się kilku lub kilkunastoosobową grupą). U grandysa prawdopodobnie będzie tak samo - przynajmniej tak było 2 lata temu. Ile kosztuje prywatny trener nie mam zielonego pojęcia - pisz na priv, jakoś się dogadamy
4. Zawsze jest podział na 3 grupy:
- poczÄ…tkujÄ…cy
- średnio zaawansowani
- zawodnicy i amatorzy robiący poniżej 1:49
5. Do treningów motocykl nie musi być w żaden sposób przygotowany (poza wydechami o czym pisałem wyżej). Jednak dobrze by było zaopatrzyć się w torowe owiewki bo trochę szkoda oryginalnych gratów w razie upadku, ewentualnie dobrze zdjąć lusterka (rozpraszają tylko) i lampy (lub je zakleić). Z czasem będziesz potrzebował torowych opon i to najbardziej boli jeśli chodzi o kwestie finansowe.
6. Na torze nie można wykupić dodatkowego ubezpieczenia ale w towarzystwach ubezpieczeniowych jak najbardziej (jak usłyszysz stawki to odejdzie Ci ochota na wykupienie ich)
Dla mnie jedno motopopołudnie to około 200zł nie licząc opon.
- dojazd 50zł
- paliwo do moto 70zł
- wjazd 50 - 100zł
- obiad po wszystkim 30zł
Ps. Hondy Gold Wing nigdy nie spotkałem ale Burgmana niestety tak...
Honda Hornet-->Aprilia RSV 1000-->GSXR 1000 K3
- Woda765
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/5/2007, 21:42
obilo mi sie o uszy ze podobno kombinezon tylko z garbem? czy to prawda? jak dla mnie lipa bo ja nie mam za to mam zolwia
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Jeszcze nie widziałem kombinezonów tekstylnych z garbem. Chyba, że właściciel był garbaty
Żółw jest potrzebny gdy chcesz brać udział w zawodach. Na treningach nie jest obowiązkowy.
Żółw jest potrzebny gdy chcesz brać udział w zawodach. Na treningach nie jest obowiązkowy.
Honda Hornet-->Aprilia RSV 1000-->GSXR 1000 K3
- Woda765
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/5/2007, 21:42
a w ogole wpuszczaja w tekstylnych? ja slysalem ale tylko slyszalem ze skora i to jednoczesciowa to tez jakis mit ?
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Woda765 napisał(a):1. Kryteria:
- jeżeli chodzi o motopopołudnia to zdany egzamin na motokarte (podstawy potrzebne do poruszania się po torze tzn. flagi, rozmieszczenie obiektów na torze itp.) - można go zdać przed każdym motopopołudniem
- strój: kombinezon (skóra lub tekstylny), buty, kask, rękawiczki
- motocykl który nie przekracza 98dB przy 5 tyś obrotów (na motopopołudnia nie musi być zarejestrowany ani ubezpieczony - nikt tego nie sprawdza).
2. Jeżeli chodzi o motopopołudnia to można kupić karnet, ale nie pamiętam jak to wygłąda. Jak już kolega pisał wyżej godzina jazdy (tzn. 3x20 minut) kosztuje 100zł. Jeżeli jesteś członkiem automobil klubu 50zł. Organizowane są także: dzień motocyklisty i speed day (jeden dzień coś koło 400 - 500zł, 6-8x20 minut). W przyszłym roku 2,3 maja grandys organizuje wyjazd na Węgry
http://www.grandysduo.com.pl/treningi2.html
3. Na dniu motocyklisty jeździ się z trenerem (jeden trener zajmuję się kilku lub kilkunastoosobową grupą). U grandysa prawdopodobnie będzie tak samo - przynajmniej tak było 2 lata temu. Ile kosztuje prywatny trener nie mam zielonego pojęcia - pisz na priv, jakoś się dogadamy
4. Zawsze jest podział na 3 grupy:
- poczÄ…tkujÄ…cy
- średnio zaawansowani
- zawodnicy i amatorzy robiący poniżej 1:49
5. Do treningów motocykl nie musi być w żaden sposób przygotowany (poza wydechami o czym pisałem wyżej). Jednak dobrze by było zaopatrzyć się w torowe owiewki bo trochę szkoda oryginalnych gratów w razie upadku, ewentualnie dobrze zdjąć lusterka (rozpraszają tylko) i lampy (lub je zakleić). Z czasem będziesz potrzebował torowych opon i to najbardziej boli jeśli chodzi o kwestie finansowe.
6. Na torze nie można wykupić dodatkowego ubezpieczenia ale w towarzystwach ubezpieczeniowych jak najbardziej (jak usłyszysz stawki to odejdzie Ci ochota na wykupienie ich)
Dla mnie jedno motopopołudnie to około 200zł nie licząc opon.
- dojazd 50zł
- paliwo do moto 70zł
- wjazd 50 - 100zł
- obiad po wszystkim 30zł
Ps. Hondy Gold Wing nigdy nie spotkałem ale Burgmana niestety tak...
dzieki za konkretny i rzeczowy opis bardzo fajnie
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
zzzubek napisał(a):a w ogole wpuszczaja w tekstylnych? ja slysalem ale tylko slyszalem ze skora i to jednoczesciowa to tez jakis mit ?
Bzdura. WpuszczajÄ… w tekstylnych.
Jednoczęściowy ze skóry tak jak żółw jest wymagany podczas startów w zawodach.
Honda Hornet-->Aprilia RSV 1000-->GSXR 1000 K3
- Woda765
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/5/2007, 21:42
nie rozumiem tego czemu musi byc jednoczesciowy.. no nic dzieki za info
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
zebys był w jednym kawałku, a nie porozrzucany, to tu, to tam, dlatego 1 czesciowy
byłem na paru torach nie w polsce maie rozumiec, ale nie widziałem nikogo w textylu, nawet sobie tego za bardzo nie wyobrazam,textyl jest gruby i na sporta nie poreczny
byłem na paru torach nie w polsce maie rozumiec, ale nie widziałem nikogo w textylu, nawet sobie tego za bardzo nie wyobrazam,textyl jest gruby i na sporta nie poreczny
s1000rr
-
marek760i - Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
- Lokalizacja: OGL
zzzubek napisał(a):nie rozumiem tego czemu musi byc jednoczesciowy.. no nic dzieki za info
Zamek łączący kurtkę ze spodniami może puścić więc jednoczęściowy jest dla bezpieczeństwa.
Honda Hornet-->Aprilia RSV 1000-->GSXR 1000 K3
- Woda765
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/5/2007, 21:42
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości