Czy moto powinno gasnac przy odłaczeniu klemy z akumulatora?
• Strona 1 z 1
Czy moto powinno gasnac przy odłaczeniu klemy z akumulatora?
Witam, mam honde cbr z 2006r, akumulator jest całkiem padniety, odpalam ja poprzez kable z innego aku, jednak po odlaczeniu kabli moto gasnie jakby nie mial ladowania, czy moze ma jakies zabezpieczenie ze musi miec pobór pradu z akumulatora, kontrolka od ładowania sie nie pali, jestem jak narazie zielony w tych sprawach wiec pliz o podpowiedz 

-
sonycbr77 - Bywalec
Ale po odłączeniu których klemów gaśnie? Tych z Twojego akumulatora, czy tego drugiego, który jest sprawny? W każdym razie motocykl nie powinien gasnąć, ponieważ podczas pracy silnika alternator zasila instalację oraz ładuje akumulator.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
-
lutecki - Świeżak
Z tego drugiego bo ten moj ma zero pradu nadaje sie na smieci, po pozbawieniu go pradu z drugiego aku po prostu gasnie, koles od ktorego go kupilem mowil ze one tak maja ze musi miec jakis prad w aku, nie tylko z alternatora, nie chce mi sie wierzyc, powinien raczej chodzic, choc w samochodach np to grozne dla komputera jak sie odlaczy akumulator jak auto chodzi, tu potrzebny chyba tylko miernik
-
sonycbr77 - Bywalec
po 1 nie wolno odpinac klem na odpalonym silniku. moze ci sie elektryka popalic. a czy powinien gasnac ? tego nie wiem zalezy jak co jaki moto. ja np miałem w golfie II takie cos że aku jak było słabe i o dziwo kręciło ledwo rozrusznikiem odpalało chwile pochodzil i gasł. ileż to główkowałem co to moze byc. a wystarczyło podładowac aku. prawdopodobnie cos z wtryskami było potrzebowały prąd i sie dusił 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator