Zobacz wątek - Quad kupno
NAS Analytics TAG

Quad kupno

Dla fanów czterokołowców
_________

Quad kupno

Postprzez acer555 » 5/12/2010, 09:42

Siema mam 1500zł i chciałbym kupić dobrego quada za cenę 1500zł zastaniawiam się na tym:http://allegro.pl/quad-atv-125ccm-hummer-wielka-wyprzedaz-i1347685537.html Co o tym myślicie? podajcie propozycje
acer555
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/12/2010, 09:33
Lokalizacja: lublin


Postprzez henio12323 » 5/12/2010, 09:45

to chinczyk. i za 1500 zl nic lepszego nie kupisz. po 1 napisz ile masz lat i do czego chcesz uzywac quada. do odsnieżania ? do wożenia jabłek ? do sportowej jazdy ? do jazdy po ulicy ?
chinskie quady sa słabej jakosci. sporo elementów siada nawet po kilku pierwszych przejazdzkach. fakt sa tanie w zakupie i eksploatacji bo czesci sa tanie. ale czasem troche sie trzeba nasiedziec przy nich. wiec odpowiedz na moje pytania i dalej ci cos postaram sie doradzic ew pisz na pv
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

odp

Postprzez acer555 » 5/12/2010, 11:12

witam mam 15lat chce go używać do jazdy sportowej.
acer555
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/12/2010, 09:33
Lokalizacja: lublin

Postprzez grunder » 5/12/2010, 11:48

Za 1500zł widzę dla Ciebie tylko Chinola, wiesz możesz go kupić i od razu mieć w portfelu trochę kasy, bo po nim można się wszystkiego spodziewać. Jak Henio wspomniał jakość wykonania takiego Quad-a z Chin wiele odbiega o typowych Quadów typu: Yamaha, Suzuki itp.

EDIT:
napisałeś że do jazdy sportowej. Wątpię żeby chinol wytrzymał katowanie.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez acer555 » 5/12/2010, 12:02

napiszcie mi jakiego kupić quada nie chinola taniego może być używany
acer555
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/12/2010, 09:33
Lokalizacja: lublin

Postprzez Geralt71 » 5/12/2010, 14:05

za 1500zł nie kupisz nawet mocno używanego markowego quada (no chyba że jakiegoś rozsypującego się grata)
Avatar użytkownika
Geralt71
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 27/5/2010, 17:24

Postprzez Adbem » 5/12/2010, 14:35

Ten quad jest dla dzieci więc mając 15 lat specjalnie sobie nie poszalejesz.
Adbem
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 5/9/2009, 13:49

Postprzez jarek13 » 5/12/2010, 17:09

Trochę mnie to zmartwiło. Mogę przeznaczyć na zakup ok. 1500 zł, ale nie chcę chińczyka bo słyszałem, że się strasznie psują. Chyba trzeba będzie trochę dołożyć.





---------------------------------------------
wczasy rodzinne (otwórz link)- (otwórz link)wczasy z dzieckiem (otwórz link)
jarek13
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/12/2010, 16:55

Postprzez grunder » 5/12/2010, 17:20

wpisz sobie na allegro.pl do 1500zł.

Wierz mi, będą tylko same chinole. To już kup nowego China
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Adbem » 5/12/2010, 18:00

Spróbuj znaleźć Bashana w tej cenie ale to też chińczyk jednak jak będziesz o niego dbał to trochę nim pojeździsz.
Adbem
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 5/9/2009, 13:49

Postprzez henio12323 » 5/12/2010, 19:35

do sportowej jazdy lepiej kup sobie crossa. wiecej fanu ci da. ma duzo wiecej mocy itp itd. i za 1500 zł kupisz sobie DT albo cos podobnego bez papierów zrobisz na fulla i bedziesz smigał że aż miło :D
bo quada ciekawego nie kupisz. po 1 uzywki chinola sie nie kupuje. bo on jest fajny przez pierwszy rok - max dwa potem jak sie sypie to wszystko naraz.
bashany sa niezłe ale tez czasem wymagaja przeróbek na samym wstepie. powiem ci tak jak nie masz kasy to sie lepiej w to nie baw :D wiem ze fajnie było by miec quada - sam bym chciał miec jakądrugą zabawke jakiegos. ale uwierz mi - szkoda kasy. tylko sie zrazisz do sportu kupujac jakiegos trupa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Adbem » 6/12/2010, 20:36

henio12323, częściowo się z Tobą zgadzam, quada ciekawego nie kupisz za 1500 zł ale jeżeli ma się trochę szczęścia i jest się wytrwałym w poszukiwaniach można znaleźć w miarę dobrego używanego chińczyka. Jednak myślę że nie powinieneś proponować chłopakowi crossa gdyż jeżeli naprawdę chce jeździć na quadzie nie zmieni go na crossa.
Adbem
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 5/9/2009, 13:49

Postprzez henio12323 » 6/12/2010, 22:34

ja mu tylko mówie co jest korzystniejsze. wiadomo jak ktos chce tylko quada to mnie nie posłucha :)
ale ja bym sie nie pchał w quada jakbym nie miał lekko 3000 zł plus jakas kasa na ew remont. to tak jak no nie wiem to tak jak sportowe auto jak nie dasz pewnej ceny to nic nie kupisz. a jak kupisz tanio to nie jest to sportowe auto tylko stary rozbity trup :p
a quada za 1500 zł mógłbym polecic osobie która chce np w zimie odsniezac posesje itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fishu » 6/1/2011, 20:56

Radziłbym ci uzbierać troche więcej kasy tak ze 5-6 tysięcy i zakpupić coś lepszego.
fishu
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/1/2011, 20:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 6/1/2011, 21:36

omg co was na padło ? czyżby kazdy studiuje archeologie i odkopujecie tylko stare tematy ? juz pewnie twoja odpowiedz goscia nie satysfakcjonuje. pomysl o tym na przyszłosc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pawelmonte » 10/1/2011, 21:41

Witam, to jeden z najtańszych quadów i będzie z nim sporo zabawy w naprawę, ale części powinny być tanie. Jak ktoś chce się nauczyć mechaniki to dobra propozycja, oczywiście jeździć trzeba ostrożnie aby kierowca przeżył jakość hamulców i zawieszenia.Wystarczy spojrzeć na przednie zwrotnice!
Powodzenia
Avatar użytkownika
pawelmonte
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/1/2011, 18:42
Lokalizacja: kawałświata

quad

Postprzez bubcio100 » 19/3/2011, 23:19

jak byś chciał to ja mam quada bashana jedyne co trzeba wymienić to klocki hamulcowe i skrócić łańcuch jest to quad 110 ja chce za 1000 jak coś to pisz pozdrawiam.
bubcio100
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19/3/2011, 23:12
Lokalizacja: strzałkowo

Re: odp

Postprzez Bostorn » 20/3/2011, 09:28

acer555 napisał(a):witam mam 15lat chce go używać do jazdy sportowej.


nic w cenie 1500zł nie nadaje się do jazdy sportowej, szybko będzie się zużywac, łamac i tak dalej

to jest urok chinskich quadów, nie raz się o tym pisało, a poza tym one nie mają mocy

moja propozycja

http://moto.allegro.pl/suzuki-lt160-oka ... 46041.html najtansze co znalazłem na allegro

a teraz coś co nadawało by się do sportu i można było z czystym sumieniem jeździc, oraz nie było by wielkiego problemu z częściami, sprzedażą
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=18511

jeździłem takim, bardzo przyjemnie się jeździło i to nie jest chinska produkcja http://moto.allegro.pl/super-quad-aeon- ... 91725.html

tutaj masz ich wiecej
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... nge_view=1

oraz cos od yamahy np warrior
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... nge_view=1

może to nie są sumy jaką ty bys chcial zainwestowac, ale polecał bym dozbierac i kupic taką maszynę, która starczy na lata i będzie się z przyjemnością ją jeździło :)

pozdro
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez welU » 29/5/2011, 14:31

A może zainteresujesz się moim Quadem ?

http://allegro.pl/quad-bashan-150-swiet ... 60129.html

Jest to Bashan o pojemności 150cm3.

Pisz na GG: 9484701

Pozdrawiam
welU
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/9/2010, 20:31

Postprzez henio12323 » 29/5/2011, 14:45

kolego nie spamuj :) zobacz daty... wystaw sie w dziale ogłoszenia i czekaj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Quady



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr