Honda NTV 650 revere
• Strona 1 z 1
Honda NTV 650 revere
Witam, chciałbym prosić o rade.
Jestem początkującym motocyklistą, prawko zdałem i stoję przed wyborem motocykla. Motocykl będzie mi służył do dojazdów do szkoły, wycieczki z kumplami, przewozy plecaczka i takie tam. do wydania mam niewiele bo około 4,5k. Najbardziej mi się podoba wyżej wymieniona Honda i tu do niej pytania:
-czy dużo mocy traci poprzez wał kardana
-czy jest wygodny zarówno kierowcy jak i pasażera
-czy nadaje się na dłuższe wycieczki
-czy ma skoki mocy tzw. turbo dziury czyli gwałtowny przyrost mocy w danym zakresie obrotów.
Prosił bym jeszcze o wasze opinie na temat tej Hondy.
Za wszystkie udzielone informacje, porady bardzo dziękuje.
PS.
używałem opcji szukaj.
Jestem początkującym motocyklistą, prawko zdałem i stoję przed wyborem motocykla. Motocykl będzie mi służył do dojazdów do szkoły, wycieczki z kumplami, przewozy plecaczka i takie tam. do wydania mam niewiele bo około 4,5k. Najbardziej mi się podoba wyżej wymieniona Honda i tu do niej pytania:
-czy dużo mocy traci poprzez wał kardana
-czy jest wygodny zarówno kierowcy jak i pasażera
-czy nadaje się na dłuższe wycieczki
-czy ma skoki mocy tzw. turbo dziury czyli gwałtowny przyrost mocy w danym zakresie obrotów.
Prosił bym jeszcze o wasze opinie na temat tej Hondy.
Za wszystkie udzielone informacje, porady bardzo dziękuje.
PS.
używałem opcji szukaj.
- niuniek909
- Świeżak
Witam,
Ja jako pierwszy moto miałem NT650V Deavlline 1998 rok. Mechanicznie bazuje na modelu NTV. Bardzo fajny moto jak na pierwsze moto. Nie ma co się obawiać spadku mocy przez wał - jak na pierwsze moto i tak ma jej po dostatkiem. jest to dosyć ciężki moto (w porównaniu do Bandytów itd.) - moim zdaniem jest to plus (nigdy nie chciałem mieś zbyt lekkiego moto).
Jeśli chodzi o wygodę - jest super w porównaiu do innych popularnych moto (znów bandit). Spalanie ok 5-5,5 litra też nie rujnuje kieszeni. Nie ma jakiś dziur w mocy i moto fajnie ciągnie od niskich obrotów.