10 tysięcy i moto do miasta
I dobrze zrobisz. GS 500 to bardzo chodliwe motocykle, praktycznie nie do zajechania, i zawsze taka GS'ke sprzedasz bez duzej straty. A o moc mozesz byc spokojny zreszta... Obiecaj mi jedno, jak juz kupisz GS 500, to napisz tutaj posta po pierwszej przejazdzce, i zobaczymy czy Twoje zdanie bedzie sie pokrywalo z Twoimi wczesniejszymi postami
Tylko idiota powie ze 500ccm nie jedzie. Bo jedzie, i to zadne auto o mocy nawet lekko ponad 200km nie ma z nim szans. Kupisz, pojezdzisz 2-3 lata, bedziesz potrafil jezdzic na motocyklu i wtedy z czystym sumieniem posadzimy Cie na jakies 600 


CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 

-
karamysz - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
- Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?
karamysz napisał(a):GS 500 to bardzo chodliwe motocykle, praktycznie nie do zajechania, i zawsze taka GS'ke sprzedasz bez duzej straty.
Jeśli chodzi o starsze modele za ok. 5000 zł to się zgodzę, ale jeśli chodzi o GS 500F to ja osobiście straciłem na niej 1500 zł (gdyż ludzie patrzyli na rocznik, a nie na stan moto).
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Ze starszymi motocyklami już tak jest, że ich cena spada do pewnej wartości, a potem to już nie rocznik, ale głównie stan techniczny decyduje o wspomnianej cenie. Czyli tak jak w przypadku C-boola.
Tak czytam wypowiedzi balantasja i się zastanawiam co ten człowiek ma w głowie. Otóż myślę, że mu się nudzi i cieszy go fakt iż tylu userów tak ochoczo wdaje się z nim w dyskusje.
Sugerując się wszystkimi durnymi postami autora tematu radzę mu kupić 500cc i zamknąć ten topic. Generalnie im większy motocykl kupisz tym większe zagrożenie na drodze będziesz stwarzał dla pozostałych uczestników ruchu. Ot co!
Tak czytam wypowiedzi balantasja i się zastanawiam co ten człowiek ma w głowie. Otóż myślę, że mu się nudzi i cieszy go fakt iż tylu userów tak ochoczo wdaje się z nim w dyskusje.
Sugerując się wszystkimi durnymi postami autora tematu radzę mu kupić 500cc i zamknąć ten topic. Generalnie im większy motocykl kupisz tym większe zagrożenie na drodze będziesz stwarzał dla pozostałych uczestników ruchu. Ot co!
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Akurat z tÄ… owiewkÄ… w cb to siÄ™ zgodzÄ™, + te zegary..
Ale jakby sztuka była mega zadbana w dobrej cenie to bym brał, niech to dotrze do Ciebie, że ten pierwszy sprzęt wcale nie musi Ci się podobać na 100%, tylko ma CI dać trochę doświadczenia.

Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Jasne ze tak ;] No i zawsze golas, portfel tak nie ucierpi w razie wywrotki. Jeszcze bedzie czas zeby spelniac swoje motocyklowe marzenia, narazie masz sie nauczyc jezdzic.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 

-
karamysz - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
- Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?
Tak, ale jeżeli kupiłbym te cb500s to chyba od razu bym się powiesił, czekam na propozycję brzydszego moto
Karamysz- nie zgodzę się, ale nie chcę się kłócić.
Ogólnie poszukam 500-650 cc i tyle. Chociaż bardziej wolałbym horneta czy bandita od gs.

Karamysz- nie zgodzę się, ale nie chcę się kłócić.
Ogólnie poszukam 500-650 cc i tyle. Chociaż bardziej wolałbym horneta czy bandita od gs.
- balantajs
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 22/11/2010, 17:15
Czlowieku, caly watek polega na tym ze hornet ma juz blisko 100 koni, a 500ccm o polowe mniej i to tym drugim nauczysz sie jezdzic, na pierwszym mozesz sobei zrobic kuku. Zreszta co ja tam biadole... Podstawowa sprawa to taka ze Ty nie potrafisz jezdzic !
A jezeli jestes juz takim wzrokowcem jak moja kobieta, to prosze bardzo. ER-5 bedzie duzo "sliczniejsze"
http://otomoto.pl/kawasaki-er-er-5-M2227711.html
Nie jezdziles nigdy niczym, wchodzisz na forum patrzysz ze polowa forum ma 600ccm i odrazu rzucasz sie na gleboka wode mimo ze nie masz bladego pojecia o motocyklach. Zwroc uwage ze wszyscy na tym forum swoje wyjezdzili, i szczerze powatpiewam zeby ktokolwiek kupil sobie 600ccm na sam poczatek. Opanuj sie czlowieku, spokojnie... Daje glowe ze nie okielznalbys tak latwo RS 125, a nie mowa o hornecie...
A jak juz koniecznie chcesz 600 to kup te XJ600...
A jezeli jestes juz takim wzrokowcem jak moja kobieta, to prosze bardzo. ER-5 bedzie duzo "sliczniejsze"
http://otomoto.pl/kawasaki-er-er-5-M2227711.html
Nie jezdziles nigdy niczym, wchodzisz na forum patrzysz ze polowa forum ma 600ccm i odrazu rzucasz sie na gleboka wode mimo ze nie masz bladego pojecia o motocyklach. Zwroc uwage ze wszyscy na tym forum swoje wyjezdzili, i szczerze powatpiewam zeby ktokolwiek kupil sobie 600ccm na sam poczatek. Opanuj sie czlowieku, spokojnie... Daje glowe ze nie okielznalbys tak latwo RS 125, a nie mowa o hornecie...
A jak juz koniecznie chcesz 600 to kup te XJ600...
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 

-
karamysz - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
- Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?
Temat niżej: "czy er6 jest dobre na początek?" 99% odpowiedzi to "spokojnie będzie dobre". Mój wątek- 90 % odpowiedzi "500cc to i tak za dużo, zabijesz się i jesteś debilem, więc się zabijesz bo się zabijesz i moja racja jest mojsza niż twojsza". Potraficie opisać mi ten fenomen?
- balantajs
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 22/11/2010, 17:15
Bylbys na tyle cwaniakowaty zebys sprawdzil przynajmniej moc tych motocykli na allegro... ER6 ma jakies 70 koni, zaraz powiesz ze 30 koni nie robi roznicy, otoz robi. Zreszta ER6 to motocykl troche spokojniejszy od chociazby horneta.
To po pierwsze.
A po drugie odradzamy Ci 600tki chociazby dlatego ze przez chwile miales zludna pewnosc i ochote na CBR 900, jako "moto do miasta za 10tys", a dodales jeszcze ze jest lzejsze od bandita, tylko ma troszke wiekszy silnik, bedzie jeszcze lepsze. Wybacz ale nikt teraz nie potraktuje Cie powaznie. A jestem pewien ze jezeli juz wszyscy mieliby byc co do Ciebie szczerzy, to wsadziliby Cie na co najwyzej 35 konnÄ… 125'tke. Na szczescie wolny kraj (poki co) i i tak kupisz co bedziesz chcial i tak. Nikt dla Ciebie nie chce zle kolego.
Niczyja racja nie jest czyjsza od Twojszej, poprostu skrupulatnie tlumaczymy Ci jak bardzo roznia sie motocykle ktore wg. Ciebie roznia sie jedynie silnikiem wiekszym o glupie 100ccm. Otoz roznice 100ccm w pojemnosciach silnikow maja sie do siebie tak jak PO i obnizanie podatkow. Sproboj to wkoncu zrozumiec.
To po pierwsze.
A po drugie odradzamy Ci 600tki chociazby dlatego ze przez chwile miales zludna pewnosc i ochote na CBR 900, jako "moto do miasta za 10tys", a dodales jeszcze ze jest lzejsze od bandita, tylko ma troszke wiekszy silnik, bedzie jeszcze lepsze. Wybacz ale nikt teraz nie potraktuje Cie powaznie. A jestem pewien ze jezeli juz wszyscy mieliby byc co do Ciebie szczerzy, to wsadziliby Cie na co najwyzej 35 konnÄ… 125'tke. Na szczescie wolny kraj (poki co) i i tak kupisz co bedziesz chcial i tak. Nikt dla Ciebie nie chce zle kolego.
Niczyja racja nie jest czyjsza od Twojszej, poprostu skrupulatnie tlumaczymy Ci jak bardzo roznia sie motocykle ktore wg. Ciebie roznia sie jedynie silnikiem wiekszym o glupie 100ccm. Otoz roznice 100ccm w pojemnosciach silnikow maja sie do siebie tak jak PO i obnizanie podatkow. Sproboj to wkoncu zrozumiec.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 

-
karamysz - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
- Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?
Dokladnie. Specjalnie dla Ciebie pozwole sobie podsumowa Twoj caly temat.
1.
2. Nie potrafisz jezdzic na motocyklach, i nie masz z nimi nic wspolnego. Nawet brak Ci elementarnej wiedzy.
3. Tak naprawde nie nadajesz sie nawet na to 500ccm, ale z grzecznosci wszyscy Ci je polecali, wybierajac mniejsze zlo.
4. Najwyzej Yamaha YBR 250 - to motocykl dla Ciebie.
1.

2. Nie potrafisz jezdzic na motocyklach, i nie masz z nimi nic wspolnego. Nawet brak Ci elementarnej wiedzy.
3. Tak naprawde nie nadajesz sie nawet na to 500ccm, ale z grzecznosci wszyscy Ci je polecali, wybierajac mniejsze zlo.
4. Najwyzej Yamaha YBR 250 - to motocykl dla Ciebie.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 

-
karamysz - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
- Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?
- xede
- Świeżak
- Posty: 370
- Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
- Lokalizacja: łódź
6 stron pierd*****.....kupisz co będziesz chciał....jesteś chyba dorosły więc wiesz co robisz....nie ma co sie spinac....chłopaczek nabija sobie posty:D +30 respectu jak pochwali sie kolegom i dodatkowe +100 pkt respectu za samą myśl o kupnie 600:D:):) stary kupuj...wrzucaj foty zajebistego sprzętu...turlaj sie na nim....jak sie nie osrasz....
i nie pogrążaj sie dalej bo nawet mnie to w oczy szczypie:) pozdr

- willi230
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 18/10/2010, 20:15
- Lokalizacja: dolnośląskie
balantajs zakładasz temat w którym oczekujesz wyłącznie potwierdzenia dla swojego pomysłu. To tak nie działa. Jesteś zdecydowany to kup co uważasz i radź sobie. Podpowiem Ci tylko że ja bym 600 nie brał. Znudzi się szybko i znowu trzeba zmieniać. Kup lytra. Ogólnie powinni produkować tylko sportowe lytry bo po cholerę jeździć czyms wolnym jak można szybkim? Za samochód o dobrym stosunku mocy do masy trzeba zapłacić konkretną kasę. Tu wykładasz kilka tysi i masz R1 z początku produkcji. 2 nie działa? Olać. Z 1 zapinasz 3 i jazda. Byle na czerwonym polu.
Nie daj się wkręcać. Większość wypowiadających się pisze bajki o swoich sprzętach a tak naprawdę jeżdzi lytrami. Typowa polska zawiść
.
Nie daj się wkręcać. Większość wypowiadających się pisze bajki o swoich sprzętach a tak naprawdę jeżdzi lytrami. Typowa polska zawiść

- Aimar
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 5/11/2010, 09:29
- Lokalizacja: Warszawa
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości