yzf750 czy gsxr600
Posty: 8
• Strona 1 z 1
yzf750 czy gsxr600
witam jak w temacie mam do kupienia dobrego gsxr 600srad 98r. lub yzf 750 93r.nie chodzi mi o wygląd tylko o ogólne dane ,który lepszy,większy ,szybszy (to raczej pewne że yzf),mniej awaryjny ,który ile pali?za wszystkie pomocne informacje z góry dziękuję.
- ???
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 29/11/2010, 20:16
Bez wachania brałbym Gsxra , nie dośc że nowszy rocznikiem to lepsze rozwiązania konstrukcyjne i mniej awaryjny .
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
We wrześniu sprzedałem swoją yzf 750 rok 93,przebieg 80.000.
Maszyna rewelacyjna,bez problemu osiÄ…ga +200km/h .
Prosta konstrukcyjnie,tanie i ogólnie dostępne części zamienne nowe jak i używane.Za 50 pln przejeżdżałem około 120-150 km.Potwierdzam spalanie oleju na poziomie 1litr na 5.000km.
Moto bardzo stabilne i wbrew pozorom wygodne.
Wrażenia zaczynają się od 4,500 rpm gdy ujawnia się działanie exup'a.
Cały z alu,popularne opony 120/180x17,rewelacyjne 6-cio tłoczkowe hamulce!
Jako + uważam fakt iż żaden z podzespołów silnika jak i on sam nie wystaje poza obrys ramy ma to znaczenie w czasie ślizgów.Pod siedzeniem pasażera przyzwoity schowek.Hydrauliczne sprzęgło nie męczy dłoni.Posiada pompę paliwa i bardzo wydajny układ chłodzenia.Zawieszenia w pełni regulowane na upsach z przodu.Czujnik luzu umożliwia samodzielny montaż wyświetlacza biegów za 50pln z aledrogo.
Link do testu motocykla.
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art23.html
Maszyna rewelacyjna,bez problemu osiÄ…ga +200km/h .
Prosta konstrukcyjnie,tanie i ogólnie dostępne części zamienne nowe jak i używane.Za 50 pln przejeżdżałem około 120-150 km.Potwierdzam spalanie oleju na poziomie 1litr na 5.000km.
Moto bardzo stabilne i wbrew pozorom wygodne.
Wrażenia zaczynają się od 4,500 rpm gdy ujawnia się działanie exup'a.
Cały z alu,popularne opony 120/180x17,rewelacyjne 6-cio tłoczkowe hamulce!
Jako + uważam fakt iż żaden z podzespołów silnika jak i on sam nie wystaje poza obrys ramy ma to znaczenie w czasie ślizgów.Pod siedzeniem pasażera przyzwoity schowek.Hydrauliczne sprzęgło nie męczy dłoni.Posiada pompę paliwa i bardzo wydajny układ chłodzenia.Zawieszenia w pełni regulowane na upsach z przodu.Czujnik luzu umożliwia samodzielny montaż wyświetlacza biegów za 50pln z aledrogo.
Link do testu motocykla.
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art23.html
- hENY
- Świeżak
- Posty: 128
- Dołączył(a): 11/12/2008, 22:15
- Lokalizacja: Wałcz
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 98 gości