Zobacz wÄ…tek - <i>[Skutery Kingway]</i> Kingway Naked 50cc
NAS Analytics TAG

[Skutery Kingway] Kingway Naked 50cc

Komentarze użytkowników
_________

[Skutery Kingway] Kingway Naked 50cc

Postprzez Åšcigacz » 27/11/2010, 17:02

Dyskusja na temat: Kingway Naked 50cc
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kingway Naked 50cc
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 27/11/2010, 17:02

Czy to jest to samo co GP STREET?? Kolega ma GP i fajnie chodzi zrywny i wgl. i ciekaw jestem czy ten Kingway czy ma te same osiągi, czy jest awaryjny czy nie, jak się sprwuje na naszych drogach. Pomożecie? POZDRAWIAM<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/11/2010, 18:26

Komentatorzy napisał(a):Czy to jest to samo co GP STREET?? Kolega ma GP i fajnie chodzi zrywny i wgl. i ciekaw jestem czy ten Kingway czy ma te same osiągi, czy jest awaryjny czy nie, jak się sprwuje na naszych drogach. Pomożecie? POZDRAWIAM<br><hr>Przemek<br>
tu masz wszystko ;)
<a href="http://simsony.net/showthread.php?t=34148" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://simsony.net/showthread.php?t=34148</a> <br><hr>marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/11/2010, 20:59

Ja mam GB Streeta . Naked ma ten sam silnik co Street . Ogólnie to Naked to to samo co Street, tyle że wg. mnie Street jest ładniejszy i wgl. fajniejszy, polecam Steeta , ale jeżeli masz akurat dostęp do Nakeda to też niezły wybór<br><hr>Robert
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/11/2010, 18:52

Komentatorzy napisał(a):Ja mam GB Streeta . Naked ma ten sam silnik co Street . Ogólnie to Naked to to samo co Street, tyle że wg. mnie Street jest ładniejszy i wgl. fajniejszy, polecam Steeta , ale jeżeli masz akurat dostęp do Nakeda to też niezły wybór<br><hr>Robert<br>
Dzięki wam wiekie zapomoc :))<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/11/2010, 19:03

Chyba jednak wybiore GP niż Kingwaya:)<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/2/2011, 17:16

Witam ponownie!:)
Minęło już trochę czasu, gdy szukałem porównania przy tym kingwayu a gb. Mam jeszcze kilka fajnych na oku, a konkretnie to Barton Fighter, Zumico GR500, Barton Sprinter i jescze zastanawiam się nad tym małym chopperem Kingway. Jeździłem tym u kolegi i zrobiło to więcej hałasu niż przyjemności z jazdy ;P
Ogólnie szukam jaka jest tam przekładnia biegów (wszystkie w dół czy 1 w dół reszta w górę) i liczą się też opinie użytkowników:)
Dzięki z góry.
Przemek<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez c64club » 7/3/2011, 23:04

Jestem długotrwałym userem Kingwaya Nakeda. Jest u mnie ponad rok, przelatałem nim ponad 10 tysięcy km bezawaryjnie w każdych warunkach. Od -10 do ponad +30 stopni, w dwie osoby+masa bagażu, w góry, w deszczu, nawet raz w śniegu.
Niezawodny sprzęt. Z awarii uniemożliwiających dalszą jazdę była tylko jedna - rozpiął się kabel od zapłonu. Po zdjęciu kanapy włożyłem wtyczkę z powrotem i ruszył dalej.

Jest najlepiej wyposażony ze wszystkich podanych (katalizator, rączka ssania na kierownicy, 18l bak, oba koła 18", brak tego pseudo-ABS). Fabrycznie wyposażony w cylek 72cc :D
Mój miał wszystkie biegi w dół, ale to przypadek. Musisz pytać o właściwości konkretnego rocznika.

Wszystkie wymienione mopliki są z grubsza odpowiednikami. Różnią się budową ramy i kilkoma innymi szczegółami.
Barton Sprinter, Kingway Street i Barton Flex bardziej przypominają Ogara 900 (typ "cub - pół skuter).
Wezyr i Kingway Naked to full klasyk, jednocześnie najlepiej wyposażone i co ciekawe najtańsze. Szeroka kiera, "design" bardziej zbliżony do klasyczneo turystyka.
GB Street i Barton Fighter to co do śruby to samo, jak z resztą GR 500, bardziej miejsko-sportowe zacięcie.

Z tej grupy (manuale różniące się od motocykli jedynie pojemnością) podoba mi się nieziemsko również Zumico GR 200, choć to raczej ideał dla fanów klasyki - szprychy, bębny, kwadraciak jakich mało. Coś co można by nazwać unowocześnionym Simsonem lub Chartem 50cc 4T.

Do długich tras i do 72cc obowiązkowo chłodnicę trzeba dokupić. W Beskidach zdarzyło mi się 2x latem, że spuchł kiedy wiózł mnie i pasażerkę pod 8%-owe górki, ale przy tej pojemności każdy silnik bez dochładzania by miał dość. Obecnie (minus kilka stopni) zakryłem chłodnicę i jeździ jak trza. Wczoraj wrócił z Żywca na Śląsk, jak zwykle bez awarii.

Przy dobrych przełożeniach v-max Nakeda realne to 65-75 (tzn. utrzymywalne na dłuższych odcinkach po płaskim, mierzone elektronikiem), max ponad 80, ale to w tunelu przy warunkach laboratoryjnych wręcz i na czerwonym polu - koło 11 tysięcy obrotów. Średnia prędkośc przelotowa w terenie nizinnym 50 km/h (odliczając postoje)
c64club
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/4/2009, 21:46

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2011, 23:13

Jestem długotrwałym userem Kingwaya Nakeda. Jest u mnie ponad rok, przelatałem nim ponad 10 tysięcy km bezawaryjnie w każdych warunkach. Od -10 do ponad +30 stopni, w dwie osoby+masa bagażu, w góry, w deszczu, nawet raz w śniegu.
Niezawodny sprzęt. Z awarii uniemożliwiających dalszą jazdę była tylko jedna - rozpiął się kabel od zapłonu. Po zdjęciu kanapy włożyłem wtyczkę z powrotem i ruszył dalej.

Jest najlepiej wyposażony ze wszystkich podanych (katalizator, rączka ssania na kierownicy, 18l bak, oba koła 18", brak tego pseudo-ABS). Fabrycznie wyposażony w cylek 72cc :D
Mój miał wszystkie biegi w dół, ale to przypadek. Musisz pytać o właściwości konkretnego rocznika.

Wszystkie wymienione mopliki są z grubsza odpowiednikami. Różnią się budową ramy i kilkoma innymi szczegółami.
Barton Sprinter, Kingway Street i Barton Flex bardziej przypominają Ogara 900 (typ "cub - pół skuter).
Wezyr i Kingway Naked to full klasyk, jednocześnie najlepiej wyposażone i co ciekawe najtańsze. Szeroka kiera, "design" bardziej zbliżony do klasyczneo turystyka.
GB Street i Barton Fighter to co do śruby to samo, jak z resztą GR 500, bardziej miejsko-sportowe zacięcie.

Z tej grupy (manuale różniące się od motocykli jedynie pojemnością) podoba mi się nieziemsko również Zumico GR 200, choć to raczej ideał dla fanów klasyki - szprychy, bębny, kwadraciak jakich mało. Coś co można by nazwać unowocześnionym Simsonem lub Chartem 50cc 4T.

Do długich tras i do 72cc obowiązkowo chłodnicę trzeba dokupić. W Beskidach zdarzyło mi się 2x latem, że spuchł kiedy wiózł mnie i pasażerkę pod 8%-owe górki, ale przy tej pojemności każdy silnik bez dochładzania by miał dość. Obecnie (minus kilka stopni) zakryłem chłodnicę i jeździ jak trza. Wczoraj wrócił z Żywca na Śląsk, jak zwykle bez awarii.

Vmax 65-70 do utzrymania na odcinku kilku km. Mierzone elektronikiem. Potrafi ponad 80, ale to w warunkach idealnych - zero wiatru, w tunelu) i przy poand 11 tysiącach obrotów, czyli na czerwonym polu.<br><hr>c64club
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê