Kompresja silnik 4T
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kompresja silnik 4T
Witam. Po zmianie dyszy na krótszą, próbami regulowania gaźnika, zauważyłem ZEROWY przyrost mocy. Silnik ma 10 tysięcy km przebiegu, żadnej innej blokady. Ponadto o ile dobrze odpala na zimnie (tj. pogoda dzisiejsza - -2stopnie), to kiedy chce się ruszyć - na ssaniu za mała moc (nie wkręca się na obroty), bez ssania gaśnie po dodaniu nawet odrobiny gazu. Kiedy się ogrzeje (jakieś 5min grzania, czyli kręcenia manetka itp) wtedy można jechać, ale moc jest tak zatrważająco duża (ironia), że mam strach jeździć. Doszukałem się przyczyn w docieraniu. Był to mój pierwszy motorower, więc nie miałem pojęcia co to w ogóle jest i na czym polega, jakie są skutki złego docierania. Był zablokowany, ale na przepustnicy, czyli w górki jechał nawet 50-60km/h. To już wtedy mogły zostać uszkodzone pierścienie/uszczelniacze/zawory. Ponadto zauważyłem, że zjada mi trochę oleju, kopci sporo (jak na 4t, chociaż zdecydowanie mniej niż 2t).
Moje pytanie: Jak i czym sprawdzić kompresję?
Jak należy interpretować otrzymany wynik? (W książce napisane jest, że kompresja wynosi 8:1)
Silnik dobrej firmy - Kymco. Jeszcze kilku innych znajomych ma ten motorower (Activ 50/Nexxon 50) i nie narzeka, zbiera się dobrze, nawet po większym przebiegu niż mój.
Zastanawiałem się też nad kupnem połowy silnika (od wału po głowicę, z cylindrem 72) - koszt wyniesie jakieś 200-250 zł. Moje pytanie jeszcze następujące - trzeba też wymienić dyszę?
Moje pytanie: Jak i czym sprawdzić kompresję?
Jak należy interpretować otrzymany wynik? (W książce napisane jest, że kompresja wynosi 8:1)
Silnik dobrej firmy - Kymco. Jeszcze kilku innych znajomych ma ten motorower (Activ 50/Nexxon 50) i nie narzeka, zbiera się dobrze, nawet po większym przebiegu niż mój.
Zastanawiałem się też nad kupnem połowy silnika (od wału po głowicę, z cylindrem 72) - koszt wyniesie jakieś 200-250 zł. Moje pytanie jeszcze następujące - trzeba też wymienić dyszę?
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Tuning w 4t jest nieopłacalny i osiągów aż nadto ci nie da. Na jaki kolor dymi?
Kompreche mierzy się manometrem (miernik do mierzania cisnienia na cylindrze), na ciepłym silniku, na odręconej manetce gazu. A jak? Odkręcasz świece, wsadzasz ów to urządzenie walisz kopką na odkręconej manetce gazu i ci pokaże.
Z racji tego że masz ochote zmienić na 72cm3 to trzeba zmienić dysze na proponuje hmm, 85.
A tam nie powinno pisać u Ciebie 12,8:1?-czyli zmniejszenie pojemności cylka podczas suwu ssania?!?!-poprawić mnie jakby co.
Kompreche mierzy się manometrem (miernik do mierzania cisnienia na cylindrze), na ciepłym silniku, na odręconej manetce gazu. A jak? Odkręcasz świece, wsadzasz ów to urządzenie walisz kopką na odkręconej manetce gazu i ci pokaże.
Z racji tego że masz ochote zmienić na 72cm3 to trzeba zmienić dysze na proponuje hmm, 85.
A tam nie powinno pisać u Ciebie 12,8:1?-czyli zmniejszenie pojemności cylka podczas suwu ssania?!?!-poprawić mnie jakby co.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Wiem co to znaczy 8:1 (w gmp jest 1 jednostka objętości mieszanki paliwowo-powietrznej, kiedy w dmp 8 ).
Tu nie chodzi o tuning, to ma jechać. Jechać równo i fajnie, a teraz to ja szybciej go pcham niż on jedzie.
A dymi na szary kolor, czyli w miarę normalny. Ale oleju ubywa, a wszystko jest szczelne (pod silnikiem w garażu NIE ma plamy żadnej.
http://www.kymco.com/product/specificat ... 5CEB1D7989 tu jest specyfikacja.
Tu nie chodzi o tuning, to ma jechać. Jechać równo i fajnie, a teraz to ja szybciej go pcham niż on jedzie.
A dymi na szary kolor, czyli w miarę normalny. Ale oleju ubywa, a wszystko jest szczelne (pod silnikiem w garażu NIE ma plamy żadnej.
http://www.kymco.com/product/specificat ... 5CEB1D7989 tu jest specyfikacja.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Tuning w 4t jest nieopłacalny
W tym silniku jest niebywale opłacalny, bo koszta wymiany cylindra na
większy są prawie zerowe...
Te silniki są chińskie i bardzo dobre silniki.
-Zawory
-Olej ci spala, dla tego kopci(może też kopcić, bo jest już dosyć zimno)
Weź 120 zł i kup z allegro zestaw 72 ccm, wszystkie problemy znikną, moc dużo wzrośnie, spalanie nie.
- melonick
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42
Ok, tylko diagnoza, dopiero po swietac,h jak bedzie hajs zaczne remontowac slinik. Wlasciwie moj szwagier, bo to mechanik, a ja nie chce nic spieprzyć , bo wymiana bedzie od walu do glowicy.
Kawasaki ER-5, 98r.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Może już rzeczywiście czas wymienić tłok, cylinder i pierścienie. U mnie przy 5k km chodził jak nówka, znajomy z PJ też ma ok 13k km i u niego jest ok, ale chce na sezon wymienić w Motor-Landzie cylinder na 72 z tego powodu:
http://www.youtube.com/watch?v=UMoRRDK9Zmo
Jeśli dym moment rozpływa się w powietrzu tu jest to para. Jak jest niebieski i leci dalej to jest to olej. Jeżeli dymi cały czas to tłok i pierścienie siadły, jak przy puszczaniu gazu to uszczelniacze zaworowe. Te silniki biorą trochę oleju bo non stop jeździsz na maks. możliwości silnika. Jak masz luz zaworowy ok, świeca dobra i gaźnik też wyregulowany to chyba rzeczywiście zostaje cylinder.
http://www.youtube.com/watch?v=UMoRRDK9Zmo
Jeśli dym moment rozpływa się w powietrzu tu jest to para. Jak jest niebieski i leci dalej to jest to olej. Jeżeli dymi cały czas to tłok i pierścienie siadły, jak przy puszczaniu gazu to uszczelniacze zaworowe. Te silniki biorą trochę oleju bo non stop jeździsz na maks. możliwości silnika. Jak masz luz zaworowy ok, świeca dobra i gaźnik też wyregulowany to chyba rzeczywiście zostaje cylinder.
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
melonick napisał: Te silniki są chińskie i bardzo dobre silniki.
Spadłem z krzesła

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
grunder napisał(a):melonick napisał: Te silniki są chińskie i bardzo dobre silniki.
Spadłem z krzesła(otwórz link)
To masz za małe krzesło

Zależy o jakich silnikach mowa, bo te w Kymco to TAJWAŃSKA kopia silnika z Hondy Cub. Kymco od lat współpracuje z Hondą i za grosze musiało wykupić projekt na ten silnik, bo Active i Nexxon to najtańsze Kymco, jednak z taką samą jakością jak inne modele. Miałem "moto" z tym silnikiem i nie było problemów. Zresztą ilość wyprodukowanych Cubów chyba mówi sama za siebie

-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Dym pojawia się jak wchodzi na obroty (odkręcenie manetki i na chwilkę jej przytrzymanie) i jak spadają obroty (tak jak w pksie
). Czyli zawory.
Dym jest raczej szary. Ale olej silnikowy spala siÄ™ na czarno, a nie na niebiesko, jak ten do mieszanki.
A jak zmienię na 72ccm, to wytrzyma to wał, czy też kupić nowy, wzmocniony ponoć do wersji 70-75ccm.
To wydatek rzędu 100 zł!
(czyli sumarycznie do wydania jakieś 220-250 zł)

Dym jest raczej szary. Ale olej silnikowy spala siÄ™ na czarno, a nie na niebiesko, jak ten do mieszanki.
A jak zmienię na 72ccm, to wytrzyma to wał, czy też kupić nowy, wzmocniony ponoć do wersji 70-75ccm.
To wydatek rzędu 100 zł!
(czyli sumarycznie do wydania jakieś 220-250 zł)
Kawasaki ER-5, 98r.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
jezeli uwazacie że chińskie silniki są dobre .... to nigdy chyba na oczy nie widziałes japończyka. fakt chiny mają plany budowy silników japońskich. i są to 100% repdorukcje japonczyków mało tego czesto chinczyki mają częsci na wstepie "po tuningu" nie wiem czy nie z hondy dio jest silnik w jakims chinczyku który ma nieco większy talerz wariatora silnik ma te same osiagi co japoniec ale po przełozeniu wariatora z chinczyka do japonca japoniec na prawde sporo wyciska ( to tak btw) ale do rzeczy - mimo tego ze chinczyki są pomysłu japońskiego to wykonanie jest 100% chińskie ! to szajs. pokaz mi chinczyka po jakiej kolwiek rozbiórce na częsci i po złożeniu żeby nie miał choc 1 gwintu zerwanego, aluminium to chyba najtanszy stop jaki tylko (pewnie z puszek po coli :p) szajs jakich mało. miałes i sie nie psuł - ok wierze ci ale ile go miałes ? rok dwa ? przez 2 lata japonczyk nie wymaga praktycznie zadnej interwencji a nawet po 5 latach nie bedzie wymagał. a zobacz co sie stanie po 5 latach z chinczykami. jeździ ich teraz sporo są nowe fajne ale za kilka lat to bedą trupy. a japonczyka kupisz z 80 roku (taką DT np ) i silnik masz betonowy i idioto odporny. co nie zrobisz i tak bedzie jechał to sie nazywa niezawodnosc
a nie że rok pojeździsz i tylko zmienisz tłok bo padł... zresztą szkoda gadania. chinczyki to nie są dobre sprzęty (póki co) ich jakosc wykonania jest masakrycznie niska.
co do wału. czy wytrzyma ciezko powiedziec. to chinczyk... wiec on moze nie wytrzymac seryjnych obciążeń. ale chyba 100 zł to nie majątek i warto by dołozyc i miec nieco wiekszą pewnosc :d

co do wału. czy wytrzyma ciezko powiedziec. to chinczyk... wiec on moze nie wytrzymac seryjnych obciążeń. ale chyba 100 zł to nie majątek i warto by dołozyc i miec nieco wiekszą pewnosc :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Koleś, ten sprzęt ma tyle z Chinami wspólnego (ofc kontynentalnymi) co wcale. Zarzucaj dalej Tajwanowi kiepskie części, nie tylko motocyklowe - a znasz może płyty główne ASUS/GIGABYTE? Najlepsze na świecie. To raz. Matryce monitorów, układy scalone itd.
Po drugie. Ty chyba nie wiesz o jakim silniku mówisz. My tu wcale nie mówimy o typowych skuterach, z przekładnia CVT, tylko o 4T z Hondy Cub.
Jeszcze cytat z Wiki: "Wytwórnia Kwang Yang Motor Company, czyli w skrócie KYMCO, została założona w 1963 roku w kooperacji z Honda Corporation. Przez 30 lat do 1993 r. KYMCO był producentem motocykli i skuterów na licencji Hondy oraz dostawcą części motocyklowych, silnikowych oraz samochodowych dla japońskich fabryk Hondy. Od 1993 r. wszystkie pojazdy wytwórni firmowane są marką KYMCO, ale technologia KYMCO ściśle bazuje na technologii Hondy. Obecnie KYMCO jest największym Tajwańskim producentem skuterów, motocykli, części do samochodów Honda oraz motocykli Honda i pojazdów ATV. W 1998 r. akumulowana produkcja wytwórni osiągnęła ilość 6 milionów sztuk."
Kolejny dowód na solidność silników - docieranie przy prędkości 50km/h i większej. I co? 10k kilometrów i silnik chodzi. Może i zajechany, ale jeździ.
Po drugie. Ty chyba nie wiesz o jakim silniku mówisz. My tu wcale nie mówimy o typowych skuterach, z przekładnia CVT, tylko o 4T z Hondy Cub.
Jeszcze cytat z Wiki: "Wytwórnia Kwang Yang Motor Company, czyli w skrócie KYMCO, została założona w 1963 roku w kooperacji z Honda Corporation. Przez 30 lat do 1993 r. KYMCO był producentem motocykli i skuterów na licencji Hondy oraz dostawcą części motocyklowych, silnikowych oraz samochodowych dla japońskich fabryk Hondy. Od 1993 r. wszystkie pojazdy wytwórni firmowane są marką KYMCO, ale technologia KYMCO ściśle bazuje na technologii Hondy. Obecnie KYMCO jest największym Tajwańskim producentem skuterów, motocykli, części do samochodów Honda oraz motocykli Honda i pojazdów ATV. W 1998 r. akumulowana produkcja wytwórni osiągnęła ilość 6 milionów sztuk."
Kolejny dowód na solidność silników - docieranie przy prędkości 50km/h i większej. I co? 10k kilometrów i silnik chodzi. Może i zajechany, ale jeździ.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
blabla jackal, słuchaj swoją wikipedią i zdaniem nigdny mnie i Henia nie przekonasz że Tajwańczyk jest godny podziwu jak Japończyk. Kymco znacznie odbiega jakością wykonanych części od producentów z Japonii.
Dobrze to ująłeś
mimo tego ze chinczyki są pomysłu japońskiego to wykonanie jest 100% chińskie ! to szajs
Dobrze to ująłeś

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
grunder napisał(a):blabla jackal, słuchaj swoją wikipedią i zdaniem nigdny mnie i Henia nie przekonasz że Tajwańczyk jest godny podziwu jak Japończyk. Kymco znacznie odbiega jakością wykonanych części od producentów z Japonii.mimo tego ze chinczyki są pomysłu japońskiego to wykonanie jest 100% chińskie ! to szajs
Dobrze to ująłeś
Wole nowego Tajwanczyka, niz uzywanego japonczyka. Po za tym, ty tez jezdzisz na chinskich czesciach. Twoj tv tez jest chinski
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
omg i co z tego ? nic nie wnosi. wpisz sobie osiągnięcia japonców... to bys to czytał tydzien
pozatym dobra jeden silnik moze i im sie udał lepiej co nie dowodzi że kymco to super sprzęt. wiem widziałem nie jedne moto kymco, keeway i reszte sprzetów fakt są lepszej jakosci jak np kingwaye bo to juz całkiem porazka. ale gdzie kymco do hondy. to przepaść. chociazby sama jakosc plastików. kumpel ma MZ to samo co baoatiany kingwaye i inne jedynie co to sie róznia malowaniem.... moto bezwypadkowe 2 letnie a plastiki popekane jak nie wiem ;/ nie raz je kleił druga rzecz rama - przypadkiem kiedys cos rozbierał i zauwazył ze moto w połowie prawie mu pękło. pokaż mi 20 letniego japonczyka czy włocha z pękającą ramą - praktycznie takich nie ma. a tu 2 letni sprzęt i strach takim jechac. kymco moze i troche lepsze ale co z tego czy posmigam tym 2 czy 5 lat jak i tak szybko sie rozwali. nie chce sie dalej kłócić bo to bez sensu, skoro uważasz że chinole tajwany czy co tam chcesz są dobre to nimi śmigaj
ale kupisz sobie kiedyś japońca czy włocha czy porządnego innego europejczyka i zobaczysz róznice.

pozatym dobra jeden silnik moze i im sie udał lepiej co nie dowodzi że kymco to super sprzęt. wiem widziałem nie jedne moto kymco, keeway i reszte sprzetów fakt są lepszej jakosci jak np kingwaye bo to juz całkiem porazka. ale gdzie kymco do hondy. to przepaść. chociazby sama jakosc plastików. kumpel ma MZ to samo co baoatiany kingwaye i inne jedynie co to sie róznia malowaniem.... moto bezwypadkowe 2 letnie a plastiki popekane jak nie wiem ;/ nie raz je kleił druga rzecz rama - przypadkiem kiedys cos rozbierał i zauwazył ze moto w połowie prawie mu pękło. pokaż mi 20 letniego japonczyka czy włocha z pękającą ramą - praktycznie takich nie ma. a tu 2 letni sprzęt i strach takim jechac. kymco moze i troche lepsze ale co z tego czy posmigam tym 2 czy 5 lat jak i tak szybko sie rozwali. nie chce sie dalej kłócić bo to bez sensu, skoro uważasz że chinole tajwany czy co tam chcesz są dobre to nimi śmigaj

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wole nowego Tajwanczyka, niz uzywanego japonczyka. Po za tym, ty tez jezdzisz na chinskich czesciach. Twoj tv tez jest chinski
Czy ty myślisz co ty piszesz? co ma RTV do scigacz.pl?
pr0 ueo gozu KTM'em
To jest język Pokemonów, twój podwórkowy? To nie jest podwórko i szanuj słówka.
Ostatnio edytowano 27/11/2010, 22:42 przez grunder, łącznie edytowano 1 raz
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
ty śmiecisz i również nic nie wnosisz kopiując wikipedie
costam sie dowiedziałes o 1 silniku masz go moze w swojej motorynce i myślisz że pro kozak jestes bo rok latałes i jeszcze Ci moto odpala
kolejna sprawa nie ma co porównywac częsci z tv czy komputerów z motoryzacja. teraz wszystko co nie patrzec jest chińskie zwłaszcza elektronika.ale nawet jak chcesz to porównywac głupia marka sony. porównaj telewizor sprzed kilkunastu lat a nowy. stare słuzyły latami teraz kup nieco nizszy model sony i sie sypie
chinczyki 100%owe takie NO NAME sie sypia 2 X szybciej. ale porównaj głupie wykonczenie. telewizor sony najtanszy a za tą samą cene chiński czy tajwański TV. nie ma co porównywac nawet. co do częsci motocyklowych byc moze i są składane w chinach - oszczędnosc. byc moze pewne elementy są robione w chinach. ale z jakoscią japońską. glupie odlewy i materiały odlewnicze. porównaj sobie chinski silnik z takim samym japońskim. - niebo a ziemia. japonczyki pewnie by zrobili trwalsze silniki z plastiku
koniec tematu 


kolejna sprawa nie ma co porównywac częsci z tv czy komputerów z motoryzacja. teraz wszystko co nie patrzec jest chińskie zwłaszcza elektronika.ale nawet jak chcesz to porównywac głupia marka sony. porównaj telewizor sprzed kilkunastu lat a nowy. stare słuzyły latami teraz kup nieco nizszy model sony i sie sypie



Ostatnio edytowano 27/11/2010, 22:47 przez henio12323, łącznie edytowano 1 raz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Postawmy sprawę jasno. Jest Japonia - najlepsze sprzęty, Tajwan - dobre sprzęty po przystępnej cenie, Chiny - gówniane sprzęty za niską cenę. Porównywanie Tajwanu do Chin nie ma sensu, tka samo jak Japoni do Tajwanu. Ale trzeba wiedzieć, że dobry Tajwan jest konkurencyjny z Japonią.
Fakt, im skuter tańszy tym gorsze wykonanie, ale podajcie mi przykład czemu Kymco Super 9 jest gorsze od Yamahy Aerox? W klasie większych pojemności Kymco czy Hyosung nie robią tandetnych ani już tak tanich sprzętów, również nie awaryjnych. Zresztą Kymco to długoletni dostawca części dla Hondy. Zresztą henio i grunder powinniście wiedzieć, że Kymco produkuje silnik dla jednej crossówki BMW, teraz będzie on także w Husky http://hellforleathermagazine.com/2010/ ... 0x-engine/ Kymco ma zdecydowanie najmniejszy odsetek produkcyjnych i konstrukcyjnych bobli i nie jest to zwykłe gówno, które rozpada się po 6k km. Najwięcej pytań na forach dotyczy najtańszego juksu, Kymco ma zdecydowanie mniej zapytań. IMO jest to poważna alternatywa dla używanych japońców. Moim zdaniem większość ludzi powtarza ślepo to co usłyszeli od innych. Powiecie, że nie widziałem dobrego japońca a ja, że wy dobrego tajwanu. Tak dla ciekawych: http://www.motocykl-online.pl/testy/Hyo ... quila_cz_3
EDIT: Huśka z silnikiem Kymco jest teraz w aktualnościach.
Fakt, im skuter tańszy tym gorsze wykonanie, ale podajcie mi przykład czemu Kymco Super 9 jest gorsze od Yamahy Aerox? W klasie większych pojemności Kymco czy Hyosung nie robią tandetnych ani już tak tanich sprzętów, również nie awaryjnych. Zresztą Kymco to długoletni dostawca części dla Hondy. Zresztą henio i grunder powinniście wiedzieć, że Kymco produkuje silnik dla jednej crossówki BMW, teraz będzie on także w Husky http://hellforleathermagazine.com/2010/ ... 0x-engine/ Kymco ma zdecydowanie najmniejszy odsetek produkcyjnych i konstrukcyjnych bobli i nie jest to zwykłe gówno, które rozpada się po 6k km. Najwięcej pytań na forach dotyczy najtańszego juksu, Kymco ma zdecydowanie mniej zapytań. IMO jest to poważna alternatywa dla używanych japońców. Moim zdaniem większość ludzi powtarza ślepo to co usłyszeli od innych. Powiecie, że nie widziałem dobrego japońca a ja, że wy dobrego tajwanu. Tak dla ciekawych: http://www.motocykl-online.pl/testy/Hyo ... quila_cz_3
EDIT: Huśka z silnikiem Kymco jest teraz w aktualnościach.
Ostatnio edytowano 28/11/2010, 20:55 przez Dr_Acula, łącznie edytowano 1 raz
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości