Zobacz wątek - Kawasaki ZX-6RR 2003 rok. Większy serwis. Kilka pytań...
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX-6RR 2003 rok. Większy serwis. Kilka pytań...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki ZX-6RR 2003 rok. Większy serwis. Kilka pytań...

Postprzez PrimoGhost » 21/11/2010, 20:20

jwt. Niedawno spełniłem swoje marzenia i udało mi się kupić upragniony motocykl.
Rozpocząłem zimowanie swojej Kawki, podobnie jak zamęczanie się pytaniami - co będzie najlepsze na wiosnę...?
Do wymiany Olej, Filtr Olej/Powietrze, Opony, Åšwiece

Zdecydowałem się na Olej Motul V300 4t Double Ester. Drogi, ale mam nadzieję, że warty ceny. Przegrzebałem na tym forum sporo tematów dot tego oleju i myślę, że to dobry wybór.

Chciałbym dorwać 2 filtry. Mianowicie Oleju, jak i powietrza z firmy K&N. Ten drugi sportowy. Ufam tej firmie i również uważam to za racjonalny wybór.
Opony POWER PURE 2CT MICHELIN 120/70/17 180/55-17 LUB MICHELIN PILOT ROAD2. Raczej zdecyduję się na Pilot road. Dobre gumy, chwalone pod niebiosa i chyba najważniejsze - są już jakiś czas na rynku.

Crash Pady Puig (?)

Zastanawiam się nad świecami... Serwis nakazuje stosowanie CR9E ngk. Jednak byłbym zainteresowany ich zamianą na irydowe, lub platynowe. Czy jeżeli w instrukcji nie mam nakazane, by używać irydówek to powinienem je omijać? Czy są warte ceny?

Przesiadka na Kawasaki nastąpiła w moim przypadku z 2 tak-u Aprilii RS 250. W przypadku czterotaktów mam raczej marne doświadczenie, dlatego proszę o wytknięcie mi błędów w mojej " wyprawce " dla Kawy na wiosnę. Pozdro :)
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957


Postprzez swirus2007 » 21/11/2010, 20:45

pochwal sie zdjęciami nowego zakupu

a rs 250 jeszcze nie widziałem
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez PrimoGhost » 21/11/2010, 21:07

wymoderowano..
leg1on
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Seba_ER5 » 21/11/2010, 21:49

Dobra najpierw sie odniose do moto :)..
Pop pierwsze gratuluje sprzegla antyhoppinwego jezeli to jest wersja RR a nie 636. Po drugie nalepy są nieoryginalne. Dekiel prodnicy zmieniony na tani chinska podrobka z ebaya. Daj znac czy nie cieknie moze warto czasem i w cos takiego zainwestowac. Widze stalowy oplot. Ile dałeś za moto?

Obrazek

Obrazek

Posiadam 636 i drugi raz będę robił teraz serwis:
Polecam następująco:

-Opony wez PILOT SPORTY:
http://allegro.pl/120-60-17-michelin-pi ... 75556.html
http://allegro.pl/180-55-17-michelin-pi ... 82550.html
-Filtr oleju olej swiece:
---NGK CR9E olej irydowe chyba ze chcesz nia zrobic ponad 24000km bo tu wydluza sie ich uzytkownaie. normalne robisz 12tys zmiana. Ale i tak nie zmienia faktu ze IRYdowe co 6tys kontrola przerwy.
---olej motul 5100 albo Castro GPS 10W40 filtr oleju Hilfio
http://allegro.pl/olej-fltr-oleju-swiec ... 55126.html
--K&N filtr oleju olej wez za to filtr powietrza:
http://allegro.pl/k-n-filtr-powietrza-k ... 85651.html
Wydech :) BOS nowy tytan: 600zł nowka ja juz mam Arrowa kupilem
http://cgi.ebay.pl/KAWASAKI-ZX-6-636-20 ... 3cb2708450

P.S. Mam crashpady PUIG ale ostatnio mocno podrozaly ja swoje kupowalem po 250zł. Na ebayu mozesz dorwac sa.
Obczaj te:
http://allegro.pl/crashpady-womet-tech- ... 87110.html
Lub te popularne w UK i dobrze wykonane bo mialem okazje obczajac

http://cgi.ebay.co.uk/R-G-KAWASAKI-ZX6R ... 255efa960c

Moja eksplotacja:
Ja juz trzeci sezon mam przed sobą i moto i bede zmieniac olej na motul 5100. Pierwszy sezon jezdzilem na 5100 drugi na castrolu GPS 10W40. Jezdzilem na swiecach NGK z pewnego zdrodla. W tym roku mam zakupione juz olej 5100 swiece DENSO U27ESR-N. z Filtr oleju HIFLO. Zamknalem sie w 200zł ale moj znajomy jest mechanikiem i ma znizki w intercarsie.
Opony bede zmianial prawodopowodbnie na PILOT SPORTY ZNOWY tylko przod bedzie 60 profil zamiast 70 (chodzi o cene a 70 nie widac). Oryginalnie ida 65. Ewentualnie rozpatrywalem PILOT SPORTY lub Metzelery M1 lub M3. Nie kupuj uzywanych lub potorowek (one sie dlugo rozgrzewajÄ… nie ma sensu i szybko zniknÄ…Å‚)
Ostatnio edytowano 21/11/2010, 22:09 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 21/11/2010, 21:50

olej nie ma znaczenia syntetyczny, 300v jest hydrokrakowany :) ( czy jak tam to siÄ™ zwie )
filtr K&N ze względu na wygodę czyszczenia nie trzeba go zmieniać. opony torówki dunlop d 209 gp racer beda idealne :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez PrimoGhost » 21/11/2010, 22:19

Zgrabne oko przyjacielu Seba_ER5 Jest to wersja RR, był nieznacznie ślizgnięty na lewy bok, stad nalepki i dekiel ( chociaż przyznam, że myślałem, że pochodzi on po prostu z 636 :) Nic w każdym razie nie cieknie. Pomyślę nad wymianą ale póki co są inne wydatki. Rok 2003, przejechane 13,600 KM ( stan wizualny, zbiornika paliwa, grubość tarcz i opinia doświadczonego znajomego potwierdza ten przebieg ) dałem 12k

Dzięki Ci za pomoc. Mega opinia. A o wydech też miałem pytać. Ciekawa propozycja. Chyba mi kiedyś poślesz próbkę dźwięku na maila :)
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Invi » 21/11/2010, 23:23

Eeee... 636 bez dołu :P


Żartuje oczywiście, fajny i w pewnym sensie egzotyczny sprzęt ;) Można zagiąć każdego kto na starcie stwierdzi że to 636 ;) Chyba że to 636 tylko po prostu poprzedni właściciel bawił się naklejkami :P


Olej jak wlejesz 7100, albo 5100 to nic się mu nie stanie. V300 to gruba przesada na ulicę ;) W przeciwieństwie do Seby odradzam Castrola.

A antyhopping jest do pupy. Ja tam lubię jak się walnę w redukcji biegów i tył zaczyna wariować :twisted: Znacznie fajniejsze niż proste wciśnięcie tylnego hamulca.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2010, 07:21

Może i do dupy jak Ty to uważasz, ale raczej dupę ratuje :).

Ja mam wydech arrowa race tech nie mam BOSA, wiec proby dzwieku swego nei podesle.
Ten BOS co CI podeslalem to nowka z homologacją na ebayu niemieckim chodzi po 300 euro. Jak nie kupisz tych PILOT ROAD'ów badz PILOT PURE i zakupisz SPORTY to mozesz pozwolic sobie na wydech akurat tyle kasy Ci zostanie.

Tu masz jak pracuje na TLR :
http://www.youtube.com/watch?v=A-aSLVWjcVQ
Ale na to bym nie zwracal uwagi nie ma szans by rzedowka tak pracowala ale masz poglad na wyglad i wielkosc.

http://www.youtube.com/results?search_q ... haust&aq=f
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez PrimoGhost » 22/11/2010, 19:08

Dziękuję za miłe słowa :) Jest to wersja RR. Miejsce na amortyzator skrętu, pełna regulacja zawieszenia plus Antyhopping. Miałem okazję na GSX 600F doświadczyć tego jakże miłego uczucia ślizgnięcia koła przy redukcji, i jakoś.. hmm nie widzę w tym nic fajnego :lol: Kilka razy już w Kawce dawało o sobie znać na mokrej drodze ( wiem, że to nierozsądne, ale oponka P. Scorpion z tyłu już powinna być wymieniona jakieś dobre kilka KM temu jednak nie chcę na zimę, a sam zakup moto dał się we znaki...Chociażby z tego powodu uwazam, że Antyhopp to fajna sprawa ) dekielek i naklejki to pamiątka po lekkim ślizgu. ( widać ślad na owiewce pod siedzeniem oraz rączce sprzęgła - stąd wnioskuję, że był lekki ) Wiesz Seba, jest zima. Będę po prostu po kolei kupował kolejne rzeczy a na wiosnę zajmie się nim mechanik. Póki co cieszę się jak dziecko, że nareszcie udało mi się spełnić marzenie :) A cenowo za tą wersję wyszło OK Twoim zdaniem? Jak pisałem wcześniej... Oponki mam do wymiany, brak wyposażenia dodatkowego jak Crash Pady czy alarm. Wizualnie jednak ( oprócz tych dwóch lekkich zadrapań stan idealny.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2010, 19:20

636 tez na pełna regulacje. Miejsce na amorek pewnie masz w ramie? Kupuj kupuj ;>. Jakby co mam wydech oryginalny :D ;p do upchniecia stan oki lekka wgniotka od gory :D.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez PrimoGhost » 22/11/2010, 19:46

zamiana oryginalnego na oryginalny. Kuszące ;] Nie, tak serio to muszę pomyśleć nad głośniejszym wydechem. Tego po prostu nie słychać na niższych obrotach a raczej wolę żeby towarzystwo na drodze wiedziało, że nadciągam ;] Na amorek w ramie oczywiście.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Invi » 22/11/2010, 20:09

PrimoGhost napisał(a):Miejsce na amortyzator skrętu,


To je szybko zapełnij bo jak będziesz ostrzej śmigał to może być o jedną zx6rr mniej :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez PrimoGhost » 22/11/2010, 20:15

Zapewne ucieszy to wszystkich innych posiadaczy wersji RR, Od razu podskoczą na giełdzie :-P Póki co nie stać mnie na dobry amortyzator, ale również mam to w planach :)
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2010, 20:38

Aaa :D najwazniejsze gratuluje kutych tlokow :).
P.S. jakbys szukal dekla to w zx636 jest chyba inny niz w RR w rr jes bardziej zaokraglony a 636 sciety
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez limak14 » 22/11/2010, 21:46

Ja do tego moto użyłbym:
-Motul 300v/7100 + f.oleju Hiflo
-Filtr K&N
-opony Pilot Sport/Power albo bardziej turystyczne Pilot Road 2CT
-Crashe Wometu - super wykonanie i jakość
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Przemo_rene » 23/11/2010, 13:52

A ja tylko dodam od siebie - antyhopping nie ma za zadanie wyręczac nas z prawidłowych redukcji (z międzygazem) a jedynie przy zbyt ambitnych redukcjach podczas gnojenia ma nas ratować z pewnej gleby. Ciągłe jego wykorzystywanie zabije takie sprzęgło w sezon i wpędzisz się astronomiczne koszta wymiany krzywek "torque limitera" - antyhoppa - około pare tysiecy złotych. Rzeczy "awaryjnych" używajmy awaryjnie ;) Polecam "techniki jazdy" :)

ps. Uroki posiadania "egzotyków" ;) Wiem coś o tym :D Części silnikowe tylko nowe, do tego innych albo brak albo trzeba zza granicy szukać... ale ma to swój urok.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez PrimoGhost » 23/11/2010, 19:41

Wiem o kosztach związanych z zajechaniem Antyhoppa Przemo , ale grzechem byłoby nie sprawdzić jak działa ;]

Wracając do tematu.. Co zdecydowałem.

Zostanę przy Oleju Motula 300V. Zdecydowana przesada z moim stylem jazdy, ale niech sobie będzie.

Postanowiłem przetestować również świece irydowe.

http://allegro.pl/swieca-denso-iu27-cr9 ... 89927.html

Solidna firma. Moim zdaniem nierzadko lepsza niż NGK. Przekonały mnie artykuły dot. tego typu świec. Zaszkodzić nie zaszkodzą. Co do reszty zdaję sobie sprawę, że to marketing - Niech będą. Na próbę.

Opony to nie problem...

Crash pad

http://allegro.pl/crash-pad-kawasaki-zx ... 54304.html

Zipser?

Czy

http://allegro.pl/crashpady-womet-tech- ... 87110.html

Womet tech

Wiem, że to lekkie naciąganie tematu, ale nie będę już więcej zaśmiecał forum tematami typu wybór Crash padów, których aktualność już w większości minęła.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez limak14 » 23/11/2010, 19:54

Ja polecam crashe Wometu- niestety sprawdzone i zadziałały. Zipsery straciły u mnie dobrą opinię po tym jak je zamontowałem u kumpla w F4i i były asymetryczne (nie wystawały z owiewki tak samo)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez PrimoGhost » 23/11/2010, 21:49

Dziękuję limak14, skoro jeszcze mówisz, że rzeczywiście fajnie wykonane to zdecyduję się na te. Wyprawka skompletowana ;] Dzięki wszystkim !!
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez limak14 » 23/11/2010, 21:51

Na pewno będziesz zadowolony. Ja mam teraz w 600RR założony komplet Womet-u, jeszcze czekam na crashe przedniego zawiasu.
http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C10%5 ... 0-full.jpg
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê