Kawasaki ZX-6RR 2003 rok. Większy serwis. Kilka pytań...
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kawasaki ZX-6RR 2003 rok. Większy serwis. Kilka pytań...
jwt. Niedawno spełniłem swoje marzenia i udało mi się kupić upragniony motocykl.
Rozpocząłem zimowanie swojej Kawki, podobnie jak zamęczanie się pytaniami - co będzie najlepsze na wiosnę...?
Do wymiany Olej, Filtr Olej/Powietrze, Opony, Åšwiece
Zdecydowałem się na Olej Motul V300 4t Double Ester. Drogi, ale mam nadzieję, że warty ceny. Przegrzebałem na tym forum sporo tematów dot tego oleju i myślę, że to dobry wybór.
Chciałbym dorwać 2 filtry. Mianowicie Oleju, jak i powietrza z firmy K&N. Ten drugi sportowy. Ufam tej firmie i również uważam to za racjonalny wybór.
Opony POWER PURE 2CT MICHELIN 120/70/17 180/55-17 LUB MICHELIN PILOT ROAD2. Raczej zdecyduję się na Pilot road. Dobre gumy, chwalone pod niebiosa i chyba najważniejsze - są już jakiś czas na rynku.
Crash Pady Puig (?)
Zastanawiam się nad świecami... Serwis nakazuje stosowanie CR9E ngk. Jednak byłbym zainteresowany ich zamianą na irydowe, lub platynowe. Czy jeżeli w instrukcji nie mam nakazane, by używać irydówek to powinienem je omijać? Czy są warte ceny?
Przesiadka na Kawasaki nastąpiła w moim przypadku z 2 tak-u Aprilii RS 250. W przypadku czterotaktów mam raczej marne doświadczenie, dlatego proszę o wytknięcie mi błędów w mojej " wyprawce " dla Kawy na wiosnę. Pozdro
Rozpocząłem zimowanie swojej Kawki, podobnie jak zamęczanie się pytaniami - co będzie najlepsze na wiosnę...?
Do wymiany Olej, Filtr Olej/Powietrze, Opony, Åšwiece
Zdecydowałem się na Olej Motul V300 4t Double Ester. Drogi, ale mam nadzieję, że warty ceny. Przegrzebałem na tym forum sporo tematów dot tego oleju i myślę, że to dobry wybór.
Chciałbym dorwać 2 filtry. Mianowicie Oleju, jak i powietrza z firmy K&N. Ten drugi sportowy. Ufam tej firmie i również uważam to za racjonalny wybór.
Opony POWER PURE 2CT MICHELIN 120/70/17 180/55-17 LUB MICHELIN PILOT ROAD2. Raczej zdecyduję się na Pilot road. Dobre gumy, chwalone pod niebiosa i chyba najważniejsze - są już jakiś czas na rynku.
Crash Pady Puig (?)
Zastanawiam się nad świecami... Serwis nakazuje stosowanie CR9E ngk. Jednak byłbym zainteresowany ich zamianą na irydowe, lub platynowe. Czy jeżeli w instrukcji nie mam nakazane, by używać irydówek to powinienem je omijać? Czy są warte ceny?
Przesiadka na Kawasaki nastąpiła w moim przypadku z 2 tak-u Aprilii RS 250. W przypadku czterotaktów mam raczej marne doświadczenie, dlatego proszę o wytknięcie mi błędów w mojej " wyprawce " dla Kawy na wiosnę. Pozdro

-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
pochwal sie zdjęciami nowego zakupu
a rs 250 jeszcze nie widziałem
a rs 250 jeszcze nie widziałem
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Dobra najpierw sie odniose do moto
..
Pop pierwsze gratuluje sprzegla antyhoppinwego jezeli to jest wersja RR a nie 636. Po drugie nalepy są nieoryginalne. Dekiel prodnicy zmieniony na tani chinska podrobka z ebaya. Daj znac czy nie cieknie moze warto czasem i w cos takiego zainwestowac. Widze stalowy oplot. Ile dałeś za moto?
Posiadam 636 i drugi raz będę robił teraz serwis:
Polecam następująco:
-Opony wez PILOT SPORTY:
http://allegro.pl/120-60-17-michelin-pi ... 75556.html
http://allegro.pl/180-55-17-michelin-pi ... 82550.html
-Filtr oleju olej swiece:
---NGK CR9E olej irydowe chyba ze chcesz nia zrobic ponad 24000km bo tu wydluza sie ich uzytkownaie. normalne robisz 12tys zmiana. Ale i tak nie zmienia faktu ze IRYdowe co 6tys kontrola przerwy.
---olej motul 5100 albo Castro GPS 10W40 filtr oleju Hilfio
http://allegro.pl/olej-fltr-oleju-swiec ... 55126.html
--K&N filtr oleju olej wez za to filtr powietrza:
http://allegro.pl/k-n-filtr-powietrza-k ... 85651.html
Wydech
BOS nowy tytan: 600zł nowka ja juz mam Arrowa kupilem
http://cgi.ebay.pl/KAWASAKI-ZX-6-636-20 ... 3cb2708450
P.S. Mam crashpady PUIG ale ostatnio mocno podrozaly ja swoje kupowalem po 250zł. Na ebayu mozesz dorwac sa.
Obczaj te:
http://allegro.pl/crashpady-womet-tech- ... 87110.html
Lub te popularne w UK i dobrze wykonane bo mialem okazje obczajac
http://cgi.ebay.co.uk/R-G-KAWASAKI-ZX6R ... 255efa960c
Moja eksplotacja:
Ja juz trzeci sezon mam przed sobą i moto i bede zmieniac olej na motul 5100. Pierwszy sezon jezdzilem na 5100 drugi na castrolu GPS 10W40. Jezdzilem na swiecach NGK z pewnego zdrodla. W tym roku mam zakupione juz olej 5100 swiece DENSO U27ESR-N. z Filtr oleju HIFLO. Zamknalem sie w 200zł ale moj znajomy jest mechanikiem i ma znizki w intercarsie.
Opony bede zmianial prawodopowodbnie na PILOT SPORTY ZNOWY tylko przod bedzie 60 profil zamiast 70 (chodzi o cene a 70 nie widac). Oryginalnie ida 65. Ewentualnie rozpatrywalem PILOT SPORTY lub Metzelery M1 lub M3. Nie kupuj uzywanych lub potorowek (one sie dlugo rozgrzewajÄ… nie ma sensu i szybko zniknÄ…Å‚)

Pop pierwsze gratuluje sprzegla antyhoppinwego jezeli to jest wersja RR a nie 636. Po drugie nalepy są nieoryginalne. Dekiel prodnicy zmieniony na tani chinska podrobka z ebaya. Daj znac czy nie cieknie moze warto czasem i w cos takiego zainwestowac. Widze stalowy oplot. Ile dałeś za moto?


Posiadam 636 i drugi raz będę robił teraz serwis:
Polecam następująco:
-Opony wez PILOT SPORTY:
http://allegro.pl/120-60-17-michelin-pi ... 75556.html
http://allegro.pl/180-55-17-michelin-pi ... 82550.html
-Filtr oleju olej swiece:
---NGK CR9E olej irydowe chyba ze chcesz nia zrobic ponad 24000km bo tu wydluza sie ich uzytkownaie. normalne robisz 12tys zmiana. Ale i tak nie zmienia faktu ze IRYdowe co 6tys kontrola przerwy.
---olej motul 5100 albo Castro GPS 10W40 filtr oleju Hilfio
http://allegro.pl/olej-fltr-oleju-swiec ... 55126.html
--K&N filtr oleju olej wez za to filtr powietrza:
http://allegro.pl/k-n-filtr-powietrza-k ... 85651.html
Wydech

http://cgi.ebay.pl/KAWASAKI-ZX-6-636-20 ... 3cb2708450
P.S. Mam crashpady PUIG ale ostatnio mocno podrozaly ja swoje kupowalem po 250zł. Na ebayu mozesz dorwac sa.
Obczaj te:
http://allegro.pl/crashpady-womet-tech- ... 87110.html
Lub te popularne w UK i dobrze wykonane bo mialem okazje obczajac
http://cgi.ebay.co.uk/R-G-KAWASAKI-ZX6R ... 255efa960c
Moja eksplotacja:
Ja juz trzeci sezon mam przed sobą i moto i bede zmieniac olej na motul 5100. Pierwszy sezon jezdzilem na 5100 drugi na castrolu GPS 10W40. Jezdzilem na swiecach NGK z pewnego zdrodla. W tym roku mam zakupione juz olej 5100 swiece DENSO U27ESR-N. z Filtr oleju HIFLO. Zamknalem sie w 200zł ale moj znajomy jest mechanikiem i ma znizki w intercarsie.
Opony bede zmianial prawodopowodbnie na PILOT SPORTY ZNOWY tylko przod bedzie 60 profil zamiast 70 (chodzi o cene a 70 nie widac). Oryginalnie ida 65. Ewentualnie rozpatrywalem PILOT SPORTY lub Metzelery M1 lub M3. Nie kupuj uzywanych lub potorowek (one sie dlugo rozgrzewajÄ… nie ma sensu i szybko zniknÄ…Å‚)
Ostatnio edytowano 21/11/2010, 22:09 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 4 razy
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
olej nie ma znaczenia syntetyczny, 300v jest hydrokrakowany
( czy jak tam to siÄ™ zwie )
filtr K&N ze względu na wygodę czyszczenia nie trzeba go zmieniać. opony torówki dunlop d 209 gp racer beda idealne

filtr K&N ze względu na wygodę czyszczenia nie trzeba go zmieniać. opony torówki dunlop d 209 gp racer beda idealne

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Zgrabne oko przyjacielu Seba_ER5 Jest to wersja RR, był nieznacznie ślizgnięty na lewy bok, stad nalepki i dekiel ( chociaż przyznam, że myślałem, że pochodzi on po prostu z 636
Nic w każdym razie nie cieknie. Pomyślę nad wymianą ale póki co są inne wydatki. Rok 2003, przejechane 13,600 KM ( stan wizualny, zbiornika paliwa, grubość tarcz i opinia doświadczonego znajomego potwierdza ten przebieg ) dałem 12k
Dzięki Ci za pomoc. Mega opinia. A o wydech też miałem pytać. Ciekawa propozycja. Chyba mi kiedyś poślesz próbkę dźwięku na maila

Dzięki Ci za pomoc. Mega opinia. A o wydech też miałem pytać. Ciekawa propozycja. Chyba mi kiedyś poślesz próbkę dźwięku na maila


<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Eeee... 636 bez dołu
Żartuje oczywiście, fajny i w pewnym sensie egzotyczny sprzęt
Można zagiąć każdego kto na starcie stwierdzi że to 636
Chyba że to 636 tylko po prostu poprzedni właściciel bawił się naklejkami
Olej jak wlejesz 7100, albo 5100 to nic siÄ™ mu nie stanie. V300 to gruba przesada na ulicÄ™
W przeciwieństwie do Seby odradzam Castrola.
A antyhopping jest do pupy. Ja tam lubię jak się walnę w redukcji biegów i tył zaczyna wariować
Znacznie fajniejsze niż proste wciśnięcie tylnego hamulca.

Żartuje oczywiście, fajny i w pewnym sensie egzotyczny sprzęt



Olej jak wlejesz 7100, albo 5100 to nic siÄ™ mu nie stanie. V300 to gruba przesada na ulicÄ™

A antyhopping jest do pupy. Ja tam lubię jak się walnę w redukcji biegów i tył zaczyna wariować

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Może i do dupy jak Ty to uważasz, ale raczej dupę ratuje
.
Ja mam wydech arrowa race tech nie mam BOSA, wiec proby dzwieku swego nei podesle.
Ten BOS co CI podeslalem to nowka z homologacją na ebayu niemieckim chodzi po 300 euro. Jak nie kupisz tych PILOT ROAD'ów badz PILOT PURE i zakupisz SPORTY to mozesz pozwolic sobie na wydech akurat tyle kasy Ci zostanie.
Tu masz jak pracuje na TLR :
http://www.youtube.com/watch?v=A-aSLVWjcVQ
Ale na to bym nie zwracal uwagi nie ma szans by rzedowka tak pracowala ale masz poglad na wyglad i wielkosc.
http://www.youtube.com/results?search_q ... haust&aq=f

Ja mam wydech arrowa race tech nie mam BOSA, wiec proby dzwieku swego nei podesle.
Ten BOS co CI podeslalem to nowka z homologacją na ebayu niemieckim chodzi po 300 euro. Jak nie kupisz tych PILOT ROAD'ów badz PILOT PURE i zakupisz SPORTY to mozesz pozwolic sobie na wydech akurat tyle kasy Ci zostanie.
Tu masz jak pracuje na TLR :
http://www.youtube.com/watch?v=A-aSLVWjcVQ
Ale na to bym nie zwracal uwagi nie ma szans by rzedowka tak pracowala ale masz poglad na wyglad i wielkosc.
http://www.youtube.com/results?search_q ... haust&aq=f
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Dziękuję za miłe słowa
Jest to wersja RR. Miejsce na amortyzator skrętu, pełna regulacja zawieszenia plus Antyhopping. Miałem okazję na GSX 600F doświadczyć tego jakże miłego uczucia ślizgnięcia koła przy redukcji, i jakoś.. hmm nie widzę w tym nic fajnego
Kilka razy już w Kawce dawało o sobie znać na mokrej drodze ( wiem, że to nierozsądne, ale oponka P. Scorpion z tyłu już powinna być wymieniona jakieś dobre kilka KM temu jednak nie chcę na zimę, a sam zakup moto dał się we znaki...Chociażby z tego powodu uwazam, że Antyhopp to fajna sprawa ) dekielek i naklejki to pamiątka po lekkim ślizgu. ( widać ślad na owiewce pod siedzeniem oraz rączce sprzęgła - stąd wnioskuję, że był lekki ) Wiesz Seba, jest zima. Będę po prostu po kolei kupował kolejne rzeczy a na wiosnę zajmie się nim mechanik. Póki co cieszę się jak dziecko, że nareszcie udało mi się spełnić marzenie
A cenowo za tą wersję wyszło OK Twoim zdaniem? Jak pisałem wcześniej... Oponki mam do wymiany, brak wyposażenia dodatkowego jak Crash Pady czy alarm. Wizualnie jednak ( oprócz tych dwóch lekkich zadrapań stan idealny.




<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
636 tez na pełna regulacje. Miejsce na amorek pewnie masz w ramie? Kupuj kupuj ;>. Jakby co mam wydech oryginalny
;p do upchniecia stan oki lekka wgniotka od gory
.


-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
zamiana oryginalnego na oryginalny. Kuszące ;] Nie, tak serio to muszę pomyśleć nad głośniejszym wydechem. Tego po prostu nie słychać na niższych obrotach a raczej wolę żeby towarzystwo na drodze wiedziało, że nadciągam ;] Na amorek w ramie oczywiście.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Zapewne ucieszy to wszystkich innych posiadaczy wersji RR, Od razu podskoczą na giełdzie
Póki co nie stać mnie na dobry amortyzator, ale również mam to w planach 



<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Aaa
najwazniejsze gratuluje kutych tlokow
.
P.S. jakbys szukal dekla to w zx636 jest chyba inny niz w RR w rr jes bardziej zaokraglony a 636 sciety


P.S. jakbys szukal dekla to w zx636 jest chyba inny niz w RR w rr jes bardziej zaokraglony a 636 sciety
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ja do tego moto użyłbym:
-Motul 300v/7100 + f.oleju Hiflo
-Filtr K&N
-opony Pilot Sport/Power albo bardziej turystyczne Pilot Road 2CT
-Crashe Wometu - super wykonanie i jakość
-Motul 300v/7100 + f.oleju Hiflo
-Filtr K&N
-opony Pilot Sport/Power albo bardziej turystyczne Pilot Road 2CT
-Crashe Wometu - super wykonanie i jakość
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
A ja tylko dodam od siebie - antyhopping nie ma za zadanie wyręczac nas z prawidłowych redukcji (z międzygazem) a jedynie przy zbyt ambitnych redukcjach podczas gnojenia ma nas ratować z pewnej gleby. Ciągłe jego wykorzystywanie zabije takie sprzęgło w sezon i wpędzisz się astronomiczne koszta wymiany krzywek "torque limitera" - antyhoppa - około pare tysiecy złotych. Rzeczy "awaryjnych" używajmy awaryjnie
Polecam "techniki jazdy"
ps. Uroki posiadania "egzotyków"
Wiem coÅ› o tym
Części silnikowe tylko nowe, do tego innych albo brak albo trzeba zza granicy szukać... ale ma to swój urok.


ps. Uroki posiadania "egzotyków"


http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Wiem o kosztach związanych z zajechaniem Antyhoppa Przemo , ale grzechem byłoby nie sprawdzić jak działa ;]
Wracając do tematu.. Co zdecydowałem.
Zostanę przy Oleju Motula 300V. Zdecydowana przesada z moim stylem jazdy, ale niech sobie będzie.
Postanowiłem przetestować również świece irydowe.
http://allegro.pl/swieca-denso-iu27-cr9 ... 89927.html
Solidna firma. Moim zdaniem nierzadko lepsza niż NGK. Przekonały mnie artykuły dot. tego typu świec. Zaszkodzić nie zaszkodzą. Co do reszty zdaję sobie sprawę, że to marketing - Niech będą. Na próbę.
Opony to nie problem...
Crash pad
http://allegro.pl/crash-pad-kawasaki-zx ... 54304.html
Zipser?
Czy
http://allegro.pl/crashpady-womet-tech- ... 87110.html
Womet tech
Wiem, że to lekkie naciąganie tematu, ale nie będę już więcej zaśmiecał forum tematami typu wybór Crash padów, których aktualność już w większości minęła.
Wracając do tematu.. Co zdecydowałem.
Zostanę przy Oleju Motula 300V. Zdecydowana przesada z moim stylem jazdy, ale niech sobie będzie.
Postanowiłem przetestować również świece irydowe.
http://allegro.pl/swieca-denso-iu27-cr9 ... 89927.html
Solidna firma. Moim zdaniem nierzadko lepsza niż NGK. Przekonały mnie artykuły dot. tego typu świec. Zaszkodzić nie zaszkodzą. Co do reszty zdaję sobie sprawę, że to marketing - Niech będą. Na próbę.
Opony to nie problem...
Crash pad
http://allegro.pl/crash-pad-kawasaki-zx ... 54304.html
Zipser?
Czy
http://allegro.pl/crashpady-womet-tech- ... 87110.html
Womet tech
Wiem, że to lekkie naciąganie tematu, ale nie będę już więcej zaśmiecał forum tematami typu wybór Crash padów, których aktualność już w większości minęła.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Ja polecam crashe Wometu- niestety sprawdzone i zadziałały. Zipsery straciły u mnie dobrą opinię po tym jak je zamontowałem u kumpla w F4i i były asymetryczne (nie wystawały z owiewki tak samo)
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Dziękuję limak14, skoro jeszcze mówisz, że rzeczywiście fajnie wykonane to zdecyduję się na te. Wyprawka skompletowana ;] Dzięki wszystkim !!

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Na pewno będziesz zadowolony. Ja mam teraz w 600RR założony komplet Womet-u, jeszcze czekam na crashe przedniego zawiasu.
http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C10%5 ... 0-full.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C10%5 ... 0-full.jpg
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości