Zobacz wątek - Tylko idiota wyprzeda na przejsciu!
NAS Analytics TAG

Tylko idiota wyprzeda na przejsciu!

O wszystkim
_________

Tylko idiota wyprzeda na przejsciu!

Postprzez Seba_ER5 » 21/11/2010, 17:19

Temat zainspirowany powrotem do domu, kiedy 3 auta wyprzedzily samochod przepuszczajacy nas na przejsciu. Powiem tak drogowka powinna ta akcja sie zając dybajac na przejsciu albo w jakis sposob uswiadamiac zdebilalych kierowcow ktorym sie spieszy do czerwonego swiatla. I nie bede tu generalizowac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez mar111cin » 21/11/2010, 17:27

widzisz, można robić głupie rzeczy, ale pewne zasady trzeba zachowywać bo potem selekcja naturalna trwa xD

ostatnio jeden gość miał szczęście że byłem kilka metrów z tyłu heh ;) bo na rozjeździe gdzie są pasy z naszej strony do skrętu w lewo a z naprzeciwka do skrętu w prawo, to ten tam wyprzedzał xD gość go wpuścił, jakby trafił na mnie, to by było ni cholery i ściałby znak stojący na środku asfaltu xD

Raz kumpel tak jednego nauczył jeździć xD wyprzedza go gość w takim miejscu, a ten powiedział "ni ch*ja" , redukcja, gaz i gość przeleciał środkiem :lol:



ogólnie nie toleruję tych dwóch rzeczy wyprzedzania na pasach i w takim miejscu jak właśnie mówię.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez CalibraHunter » 21/11/2010, 17:36

heheeh dobrze, ze was nie potracil...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title, ... omosc.html
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez Seba_ER5 » 21/11/2010, 17:40

Nie no akurat widoczne miejsce cały czas bylem czujny ale mimo wszystko to wqrwia.
Bo powiem szczerze jak jadę sam to czasem strach kogokolwiek przepuścić.
Powinno byc tak jak we Wloszech. Za nie przepuszczenie policja juz haltuje. Tam czlowiek staje na przejsciu i auta sie zatrzymuja.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez madcap » 21/11/2010, 17:51

i u nas generalnie też
i z tego co pamiętam wyprzedzanie na przejściu na pieszych to z urzędu 9 pkt i 500 stów
ale niestety czasem policjantów u nas za mało

@marcin, rozumieć należy, że poleciał przez azyl?
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez zadzior » 21/11/2010, 18:08

Niestety zaczyna wyglądać to tak, że chołotę stać na auta, a w nich pełni dumy i chwały robią z siebie królów szos.
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez MaŁy_Bandzior » 21/11/2010, 18:20

mar111cin napisał(a):
Raz kumpel tak jednego nauczył jeździć xD wyprzedza go gość w takim miejscu, a ten powiedział "ni ch*ja" , redukcja, gaz i gość przeleciał środkiem

ogólnie nie toleruję tych dwóch rzeczy wyprzedzania na pasach i w takim miejscu jak właśnie mówię.


Też nie toleruję tych rzeczy , ale jeszcze bardziej wkurwia mnie gdy koleś przyspiesza podczas gdy jest wyprzedzany.

Zadzior chołota zdarza się po obu stronach. Najgorsze są matki pchające wózki wprost pod koła... albo ludzie nie patrzący czy coś jedzie bo wydaje im się ,że mają pierwszeństwo. Jakoś nie pamiętam ,aby ktokolwiek mówił na kursie o pierwszeństwie pieszych nad samochodami (oczywiście póki nie wejdzie na drogę). A później zdarzają się sytuacje ,że człowiek wchodzi tuż przed jadącym tirem...
Ostatnio edytowano 21/11/2010, 18:38 przez MaŁy_Bandzior, łącznie edytowano 2 razy
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez CalibraHunter » 21/11/2010, 18:26

zadzior napisał(a):Niestety zaczyna wyglądać to tak, że chołotę stać na auta, a w nich pełni dumy i chwały robią z siebie królów szos.


najwieksi kings of road to stare, rozlatujace sie kadety (z koncowkami ze starej rynny), civici bez podlogi (ale z "endżel ajsami"!), golfy II i III (z przyciemnianymi szybami w modnej wersji "babelki"), escorty (koniecznie na stalufelgach) czy calibry (trzymajcie mnie, jak je widze to mi sie wszystkie noze w kielni otwieraja). Mysle, ze to mowi samo za siebie....
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez madcap » 21/11/2010, 19:27

MaŁy_Bandzior napisał(a):(...)albo ludzie nie patrzący czy coś jedzie bo wydaje im się ,że mają pierwszeństwo(...)


pomijam aspekt prawny
rozumiem babcię czy dziadka podpierającego się kulą, laską, balkonikiem

ale ciekawe jest to, że małe dzieci uczy się, że nim wejdziesz na ulicę, to popatrz w lewo, potem w prawo, a potem keszcze raz w lewo...
i nagle ni stąd ni zowąd dzieci te gdy podrosną zapominają o tym
co gorsza również co co uczą tych zasad, sami do nich nie stosują się (nie wnikam w przyczyny)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Invi » 21/11/2010, 19:39

zadzior napisał(a):Niestety zaczyna wyglądać to tak, że chołotę stać na auta, a w nich pełni dumy i chwały robią z siebie królów szos.


Tam od razu stać na auta. Bierze burak stary samochód mamusi załadowany po brzegi kumplami i szaleje po mieście. Jak mnie to wk*****/śmieszy.


Na pasy często sam się wpycham (bez akcji w stylu wtargnięcie na drogę metr przed samochodem), ludzie w 100% się zatrzymują, na ruchliwej drodze nie ma innej opcji bo nawet jak wejdziesz na przejście i czekasz to nikt nie stanie.

Samochodem staram się przepuszczać pieszych, na motocyklu z wyprutym wydechem kiedyś próbowałem, ale bali się przechodzić nawet jak wyraźnie zwalniałem (przez 2 sezony nikt mnie nie wtargną na pasy :lol: ). No chyba że fajna d*** idzie :twisted:

To chamskie, ale uwielbiam tą panikę wyraźnie widoczną w ruchach pieszych jak zbliżam się do przejścia :twisted:

Nie znoszę buractwa które w samochodzie mamusi próbuje fikać do spokojnie jadącego motocykla, a wyprzedzenie traktuje jak cios w twarz.



Co do wymuszających pierwszeństwo, zazwyczaj się nie pier**** i "wymuszacze" w panice wracają do szeregu.


Wyprzedzanie na pasach? Nigdy tego nie robię i nie znoszę jak ktoś to robi, jest to jedna z najbardziej drażniących mnie rzeczach na drodze (zaraz za wymuszaniem pierwszeństwa, wyprzedzaniem na trzeciego i idiotycznych miejscach pomiaru prędkości).
Ostatnio edytowano 21/11/2010, 19:44 przez Invi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Koval135 » 21/11/2010, 19:44

Tez mielismy akcje na dwupsmówce przy dojezdzie do ronda.Stały auta za przejsciem na naszym pasie to sie zatrzymalismy.Za przejsciem ruszyly,ale akurat 3 dzieci doszła do pasów to ich puscilismy-miejsce dobrze widoczne,z daleka widac czy ktos stoi bo jets korek czy puszcza pieszych-i te bachorki se przelaza,a lewym pasem kolo na pelnej pizdzie przepierdolil-w momencie w którym łebki staly juz na srodku drogi-pól metra braklo.Pogratulowac wyobrazni.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez madcap » 21/11/2010, 20:33

tak poniekad w problemie azyli dla pieszych (dla niewiedzących azyl, to ta wysepka dla pieszych pomiędzy pasami ruchu)
szlag nas trafia, gdy bor-aki na półwyspie wyprzedzają na azylach pod prąd
ciekawym, czy w innych miastach też tak robią
aż sobie obiecałem, ze to sfilmuję i wrzucę w yt
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Seba_ER5 » 21/11/2010, 20:54

Dodam tylko ze za taki manewr jest 9-10pkt karnych kwoty nie pamietam.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 21/11/2010, 21:46

drogówka powinna w ogolę miastem się zajmować i jego bezpieczeństwem ale łatwiej za przekroczenie predkosci mandat dać
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Kuba-szprota » 23/11/2010, 10:25

Kierowcy wyprzedzający na pasach nie mają pojęcia co się może stać z człowiekiem, jeśli go potrącą. Oglądałem film, w którym były pokazywane skutki wypadków, i jak wygląda głowa ofiary.
Miałem już kilka sytuacji z kierowcami wyprzedzającymi na pasach. Na początku nie reagowałem, ale zacząłem. Dosadnie, ale bez podnoszenia głosu. Jedna pani po moim krótkim monologu zrobiła się blada i ją zatkało. Oby pomogło następnym razem.
Yamaha Fazer 600
Avatar użytkownika
Kuba-szprota
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 13/5/2009, 10:21
Lokalizacja: Łódź

Postprzez lutecki » 23/11/2010, 10:30

madcap napisał(a):i z tego co pamiętam wyprzedzanie na przejściu na pieszych to z urzędu 9 pkt i 500 stów

Nie wiem, które jest prawdą, ale ojciec (kiedyś drogówka) mówił mi, że 12 pkt.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Czester » 23/11/2010, 11:28

Zgodnie z taryfikatorem 200 zł i 9 pkt.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez grunder » 23/11/2010, 14:24

Słuchajcie wytłumaczcie mi jedną rzecz.

Jest osoba na przejściu i znajduje się pośrodku jezdni na wysepce. Czy ja jako kierowca powienien ustąpić pieszemu?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez adamRS » 23/11/2010, 16:57

Jeśli na wysepce to wydaje mi się że nie koniecznie. A z tego co wiem to za wyprzedzanie na pasach jest 500 zł i 10 pkt.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez zadzior » 23/11/2010, 17:31

Ciekawe, że każdy wie co innego :lol:
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr