Zobacz wątek - problem z synchronizacją gazników cbr 600 99
NAS Analytics TAG

problem z synchronizacją gazników cbr 600 99

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z synchronizacją gazników cbr 600 99

Postprzez piotr__21 » 20/11/2010, 18:27

Cześć mam problem nie wiem jak synchronizować gaźniki na wolnych obrotach jest dobrze ale jak dodaje gazu na urządzeniu "słupki" nie podnoszą się równo.Czy tak powinno być?Gdzieś czytałem że niektóre motocykle są tak ustawione że na wolnych obrotach 1 i 4 cylinder są wyżej ale jak się gazuje to idą równo w górę.
Ma ktoś jakieś rady na temat synchronizacji gaźników w cbr 600 bo może ja źle coś robię.

http://www.youtube.com/watch?v=aF34Rk2te3k
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge


Postprzez limak14 » 20/11/2010, 18:42

Musisz ustawić najpierw gaźniki parami tj. 2 i 1 , a poźniej 3 i 4. Następnie śrubą środkową ustawiasz pary względem siebie.
Najważniejsze jest aby było to samo podciśnienie na wolnych obrotach, na każdym "garze".
A jakim urzÄ…dzeniem synchronizujesz?

edit:
rozumiem że to twój autorski film- otóż waku Carbtuna czasem sie zacina- te słupki czasem nie pracują "gładko" tylko się wieszają.
Najlepsze są waku zegarowe z dławikami.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy


Postprzez piotr__21 » 20/11/2010, 20:00

To urządzenie jest do dupy tak jak napisałeś te słupki się zacinają, więc to niema znaczenia czy jak one się zachowują podczas gazowania tylko żeby było równo na wolnych obrotach?
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez -pawlus- » 20/11/2010, 21:04

Potwierdzam wypowiedzi moich poprzedników. U kumpla tez synchronizowaliśmy wakuometrem słupkowym i się cholerstwo zacinało. Podpieliśmy pożyczony waku zegarowe z dławikami i pracowało jak ta lala.

Koszt takiego waku zegarowego ok. 100 zł

Mam jeszcze jedno pytanie do kolegi piotr__21 Jak kolego ustawiłeś w Hani mieszankę biegu jałowego ?

Masz na to jakiś sposób ? Bo w serwisówce ustawianie tego jest bardzo skomplikowanie wytłumaczone (co nie znaczy że nie jest zrozumiałe) nie wspominając już o posiadaniu cyfrowego tachometru...

Może ktoś wie jak to ustawić żeby było dobrze ??

Słyszałem że wystarczy wykręcić dyszę biegu jałowego na 2,5 obrotu ale czy to jest właściwe to kto wie...
Nie ważne dokąd jedziemy ale to w jakim kierunku zmierzamy...
>>> Honda CBR 600 F4 <<<
Avatar użytkownika
-pawlus-
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/7/2009, 00:28
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez piotr__21 » 20/11/2010, 21:34

Sądzę że bez analizatora spalin będzie ci trudno coś samemu kombinować z mieszanką jedynie zostaje ci ustawienie na tyle obrotów ile jest w serwisówce. Są magicy co ustawiają meszankę na słuch,spadające rosnące obroty i bóg wie co jeszcze, ale bez sprzętu lepiej samemu się nie bawić.
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez -pawlus- » 21/11/2010, 11:10

...ale bez sprzętu lepiej samemu się nie bawić....


Też tak chyba zrobię, innej drogi nie ma...

thx za odp.
Nie ważne dokąd jedziemy ale to w jakim kierunku zmierzamy...
>>> Honda CBR 600 F4 <<<
Avatar użytkownika
-pawlus-
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/7/2009, 00:28
Lokalizacja: Chorzów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê