Aprilia RS 500 2T.
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Aprilia RS 500 2T.
Witam.
Czy posiada ktoś Aprilię RS 250. Bo chcę nie długo kupić ten motocykl i chciałbym dowiedzieć się o nim jak najwięcej. Czy wie ktoś czy da radę wpakować tam dwa cylindry oryginalne 250cc lub 160 bądź 180 Polini? Do tego dwa wydechy Arrowa, dwa tuningowe zawory membranowe, dwa tuningowe zawory wydechowe i dwa gaźniki od TZR Belgardy 38mm.
Pozdrawiam!
@edit
Piszcie tylko o nim. Nie chce opinii, że dużo pali czy coś...tak samo remont.
Chce ją kupić, bo to 2t i żadna cbra 600 mi nie podskoczy ;d
Czy posiada ktoś Aprilię RS 250. Bo chcę nie długo kupić ten motocykl i chciałbym dowiedzieć się o nim jak najwięcej. Czy wie ktoś czy da radę wpakować tam dwa cylindry oryginalne 250cc lub 160 bądź 180 Polini? Do tego dwa wydechy Arrowa, dwa tuningowe zawory membranowe, dwa tuningowe zawory wydechowe i dwa gaźniki od TZR Belgardy 38mm.
Pozdrawiam!
@edit
Piszcie tylko o nim. Nie chce opinii, że dużo pali czy coś...tak samo remont.
Chce ją kupić, bo to 2t i żadna cbra 600 mi nie podskoczy ;d
- Rilazo
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 7/2/2010, 12:31
Podskoczy, podskoczy
To ze będziesz mieć większą pojemnosć niz seryjna nie znaczy że objedziesz SuperSporta
Jest cos takiego jak moc i moment obrotowy... Musiałbyś się bardzo wysilić żeby przebić w tym rasowe 600cc
A tak poza tym na jednym baku przejechałbyś moze ze 50km xD
Pomysł dobry, ale chyba mało realny i mało sensowny bo po co tuningować 250 jak można od razu kupić 600?

To ze będziesz mieć większą pojemnosć niz seryjna nie znaczy że objedziesz SuperSporta

A tak poza tym na jednym baku przejechałbyś moze ze 50km xD
Pomysł dobry, ale chyba mało realny i mało sensowny bo po co tuningować 250 jak można od razu kupić 600?
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
jak chcesz 500 w 2t to jest rgv 500-V4,moc max 180-190 KM (wiki podaje "more than 185 HP...") raczej odnosi sie do wersji bioracych udzial w gp,ale te cywilne tez sa wsciekle.
RS nie oplaci sie tuningować.
RS nie oplaci sie tuningować.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Arturo925 napisał(a):Podskoczy, podskoczy
To ze będziesz mieć większą pojemnosć niz seryjna nie znaczy że objedziesz SuperSportaJest cos takiego jak moc i moment obrotowy... Musiałbyś się bardzo wysilić żeby przebić w tym rasowe 600cc
A tak poza tym na jednym baku przejechałbyś moze ze 50km xD
Pomysł dobry, ale chyba mało realny i mało sensowny bo po co tuningować 250 jak można od razu kupić 600?
ale jest jeszcze cos takiego jak masa wlasna
http://www.youtube.com/watch?v=w54RBqrUajU
http://www.youtube.com/watch?v=9FrGlWVN ... re=related
powyzej filmik z 93, rgv 250 (ktory ma z rs wspolny silnik) daje rade na torze gsx-r 1100
ta 250 objezdza bandity, sv650 itp , wazy troche ponad 130kg wiec fajnie sie prowadzi
jezeli spalanie mialoby znaczenie, to wszyscy bysmy jezdzili cbf 125

2T ma swoj klimat ktorego nie wszyscy rozumieja
jezeli chodzi o mody(teoretyzuje), to obawiam sie ze nie bedzie tak latwo, dostepne kity polini to chyba do RS125 , a rs250 ma silnik z susuki wiec pewnie nie podejdzie PnP
dodatkowo 2x wieksza pojemnosc drastycznie skroci i tak niezbyt dlugi zywot silnika, wal moze tego nie wytrzymac
pewnie lepszym pomyslem bylaby konwersja z uzyciem silnika od rg500, tak jak tutaj
http://www.suzuki-rg500.com/rgv500.htm
rs250 i rgv250 maja taki sam silnik, tyle ze kupic silnik od rg/rgv 500 nie jest latwo i tanio tez nie bedzie;/
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Jest jeszcze aprilia rsw 500,dwusuwowe V2 ok 140 KM.Ale pewnie jeszcze ciezsze w zdobyciu niz rgv
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Ride2Die napisał(a):Aha czyli mówisz ze po tym tuningu osiągniesz lekko ponad 3s do setki.. Bo tyle mają średnio supersporty.. Jak tak to naprawdę gratuluję wyobraźni : )
teoretyzujÄ…c
Suzuki rg500 z 85 mial 3,04s na 0-60 Mph , R1 ma 2,9s na 0-60Mph R6 3,2s , wiec stara "kiblowata", smierdaca jak trampek 500 miesci sie gdzies pomiedzy nimi, ale to tylko suche dane
gdyby ten silnik znalazl sie w ramie RS250 , czyli porzadnym sportowym zawieszeniem, hamulcami i oponami to moglby pogonic nie tylko sporta ale i superbike
niestety swiat motocykli dal sie ogarnac amerykanskiemu wieksze jest lepsze oraz przekonaniu ze od 2 suwów kury przestaja sie niesc i krowy nie daja mleka, natomiast sportowe 600 kochają ptaszki, pszczółki i zwierzyna leśna, nie mamy żywych egzemplarzy które moglibyśmy postawić obok siebie na drodze ;(
ja poszukuje dla siebie rgv 250, niestety nieliczne u nas egzemplarze sa w stanie conajmnniej kiepskim, dojezdzane przez ludzi ktorzy nie chca w nie nic wkladać bo lepiej kupic 600. ;( Dobre egzemplarze na zachodzie są sporo droższe od sportów
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości