Zobacz wątek - Aprilia RS 500 2T.
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 500 2T.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Aprilia RS 500 2T.

Postprzez Rilazo » 19/11/2010, 17:27

Witam.

Czy posiada ktoś Aprilię RS 250. Bo chcę nie długo kupić ten motocykl i chciałbym dowiedzieć się o nim jak najwięcej. Czy wie ktoś czy da radę wpakować tam dwa cylindry oryginalne 250cc lub 160 bądź 180 Polini? Do tego dwa wydechy Arrowa, dwa tuningowe zawory membranowe, dwa tuningowe zawory wydechowe i dwa gaźniki od TZR Belgardy 38mm.

Pozdrawiam!

@edit

Piszcie tylko o nim. Nie chce opinii, że dużo pali czy coś...tak samo remont.

Chce ją kupić, bo to 2t i żadna cbra 600 mi nie podskoczy ;d
Rilazo
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7/2/2010, 12:31


Postprzez Arturo925 » 19/11/2010, 19:48

Podskoczy, podskoczy ;)
To ze będziesz mieć większą pojemnosć niz seryjna nie znaczy że objedziesz SuperSporta ;) Jest cos takiego jak moc i moment obrotowy... Musiałbyś się bardzo wysilić żeby przebić w tym rasowe 600cc
A tak poza tym na jednym baku przejechałbyś moze ze 50km xD

Pomysł dobry, ale chyba mało realny i mało sensowny bo po co tuningować 250 jak można od razu kupić 600?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Koval135 » 19/11/2010, 20:00

jak chcesz 500 w 2t to jest rgv 500-V4,moc max 180-190 KM (wiki podaje "more than 185 HP...") raczej odnosi sie do wersji bioracych udzial w gp,ale te cywilne tez sa wsciekle.
RS nie oplaci sie tuningować.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez regis440 » 20/11/2010, 16:01

Arturo925 napisał(a):Podskoczy, podskoczy ;)
To ze będziesz mieć większą pojemnosć niz seryjna nie znaczy że objedziesz SuperSporta ;) Jest cos takiego jak moc i moment obrotowy... Musiałbyś się bardzo wysilić żeby przebić w tym rasowe 600cc
A tak poza tym na jednym baku przejechałbyś moze ze 50km xD

Pomysł dobry, ale chyba mało realny i mało sensowny bo po co tuningować 250 jak można od razu kupić 600?


ale jest jeszcze cos takiego jak masa wlasna

http://www.youtube.com/watch?v=w54RBqrUajU
http://www.youtube.com/watch?v=9FrGlWVN ... re=related

powyzej filmik z 93, rgv 250 (ktory ma z rs wspolny silnik) daje rade na torze gsx-r 1100

ta 250 objezdza bandity, sv650 itp , wazy troche ponad 130kg wiec fajnie sie prowadzi

jezeli spalanie mialoby znaczenie, to wszyscy bysmy jezdzili cbf 125 :P

2T ma swoj klimat ktorego nie wszyscy rozumieja

jezeli chodzi o mody(teoretyzuje), to obawiam sie ze nie bedzie tak latwo, dostepne kity polini to chyba do RS125 , a rs250 ma silnik z susuki wiec pewnie nie podejdzie PnP

dodatkowo 2x wieksza pojemnosc drastycznie skroci i tak niezbyt dlugi zywot silnika, wal moze tego nie wytrzymac

pewnie lepszym pomyslem bylaby konwersja z uzyciem silnika od rg500, tak jak tutaj

http://www.suzuki-rg500.com/rgv500.htm

rs250 i rgv250 maja taki sam silnik, tyle ze kupic silnik od rg/rgv 500 nie jest latwo i tanio tez nie bedzie;/
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez Rilazo » 20/11/2010, 19:10

Ja właśnie kocham 2t, sam je mogę serwisować, znam konkretnie ich budowę no i ten dźwięk... coś pięknego ;)
Rilazo
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7/2/2010, 12:31

Postprzez Koval135 » 20/11/2010, 19:11

Jest jeszcze aprilia rsw 500,dwusuwowe V2 ok 140 KM.Ale pewnie jeszcze ciezsze w zdobyciu niz rgv
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Ride2Die » 20/11/2010, 23:25

Aha czyli mówisz ze po tym tuningu osiągniesz lekko ponad 3s do setki.. Bo tyle mają średnio supersporty.. Jak tak to naprawdę gratuluję wyobraźni : )
Ride2Die
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20/12/2009, 23:21

Postprzez regis440 » 21/11/2010, 16:41

Ride2Die napisał(a):Aha czyli mówisz ze po tym tuningu osiągniesz lekko ponad 3s do setki.. Bo tyle mają średnio supersporty.. Jak tak to naprawdę gratuluję wyobraźni : )


teoretyzując

Suzuki rg500 z 85 mial 3,04s na 0-60 Mph , R1 ma 2,9s na 0-60Mph R6 3,2s , wiec stara "kiblowata", smierdaca jak trampek 500 miesci sie gdzies pomiedzy nimi, ale to tylko suche dane

gdyby ten silnik znalazl sie w ramie RS250 , czyli porzadnym sportowym zawieszeniem, hamulcami i oponami to moglby pogonic nie tylko sporta ale i superbike

niestety swiat motocykli dal sie ogarnac amerykanskiemu wieksze jest lepsze oraz przekonaniu ze od 2 suwów kury przestaja sie niesc i krowy nie daja mleka, natomiast sportowe 600 kochają ptaszki, pszczółki i zwierzyna leśna, nie mamy żywych egzemplarzy które moglibyśmy postawić obok siebie na drodze ;(

ja poszukuje dla siebie rgv 250, niestety nieliczne u nas egzemplarze sa w stanie conajmnniej kiepskim, dojezdzane przez ludzi ktorzy nie chca w nie nic wkladać bo lepiej kupic 600. ;( Dobre egzemplarze na zachodzie są sporo droższe od sportów
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr