Zobacz wątek - <i>[MV Agusta F3]</i> MV Agusta F3 - Massimo’s Secret
NAS Analytics TAG

[MV Agusta F3] MV Agusta F3 - Massimo’s Secret

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 20/11/2010, 22:45

Komentatorzy napisał(a):Massimo Tamburini nie zaprojektował tego motocykla ponieważ od 2009 roku jest już na emerytuże. Jedyne co łaczy Tamburiniego z tym modelem to inspiracja czerpana przez projektantów z CRC (dla którego kiedyś pracował Tamburini).
Myślałem że autor napisze trochę więcej o tym motocyklu zamiast, potocznie mówiąc "Lać wodę".
Można było napisać że motocykl jako pierwsza 600 na świecie będzie miał kontrole trakcji ( informacja jest na stronie producenta) Czy napisać o technologi tzw "counter-rotating crankshaft" która została wykorzystana przy budowie tego motocykla ( MV agusta mo ogromną tradycje z tą technologią ) Boczo cenie twoją prace jako autora lecz uważam że do tego materiału nie przygotowałeś się wcale. Nie odbieraj teko komentaża jako jechania po tobie lecz jako konstruktywną krytykę, ponieważ jak wyżej wspomniałem cenię ciebie jako redaktora<br><hr>Mr. T<br>
Oczywiście, że Massimo Tamburini zaprojektował ten motocykl. Fakt, łowi ryby na emeryturze, ale chyba nie myślisz, że koncern, który opiera swój byt na projekcie jego autorstwa nie współpracował z nim w sprawie F3.

Nadal wiadomo bardzo niewiele. Obecność kontroli trakcji w tym motocyklu jest tak samo pewna, jak obecność w nim 140 koni. Kontaktowaliśmy się z producentem w sprawie szczegółowych danych technicznych, pytając konkrety, bo też słyszeliśmy plotki. Powiedziano nam, że konkretów jeszcze nie ma. Oczywiście, że mogłem napisać o wszystkim, co przypuszczam, że F3 będzie miała, ale jeśli włosi zdecydują się potrząsnąć szklaną kulą, to wszystkie fakty mogą się zmienić. A przecież nie chcemy dawać wam bubla :)

Pozdrawiam<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/11/2010, 03:11

Komentatorzy napisał(a):Massimo Tamburini nie zaprojektował tego motocykla ponieważ od 2009 roku jest już na emerytuże. Jedyne co łaczy Tamburiniego z tym modelem to inspiracja czerpana przez projektantów z CRC (dla którego kiedyś pracował Tamburini).
Myślałem że autor napisze trochę więcej o tym motocyklu zamiast, potocznie mówiąc "Lać wodę".
Można było napisać że motocykl jako pierwsza 600 na świecie będzie miał kontrole trakcji ( informacja jest na stronie producenta) Czy napisać o technologi tzw "counter-rotating crankshaft" która została wykorzystana przy budowie tego motocykla ( MV agusta mo ogromną tradycje z tą technologią ) Boczo cenie twoją prace jako autora lecz uważam że do tego materiału nie przygotowałeś się wcale. Nie odbieraj teko komentaża jako jechania po tobie lecz jako konstruktywną krytykę, ponieważ jak wyżej wspomniałem cenię ciebie jako redaktora<br><hr>Mr. T<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście, że Massimo Tamburini zaprojektował ten motocykl. Fakt, łowi ryby na emeryturze, ale chyba nie myślisz, że koncern, który opiera swój byt na projekcie jego autorstwa nie współpracował z nim w sprawie F3.

Nadal wiadomo bardzo niewiele. Obecność kontroli trakcji w tym motocyklu jest tak samo pewna, jak obecność w nim 140 koni. Kontaktowaliśmy się z producentem w sprawie szczegółowych danych technicznych, pytając konkrety, bo też słyszeliśmy plotki. Powiedziano nam, że konkretów jeszcze nie ma. Oczywiście, że mogłem napisać o wszystkim, co przypuszczam, że F3 będzie miała, ale jeśli włosi zdecydują się potrząsnąć szklaną kulą, to wszystkie fakty mogą się zmienić. A przecież nie chcemy dawać wam bubla :)

Pozdrawiam<br><hr>Boczo<br>
Twierdzisz że informacje na stronie <a href="http://www.mvagusta.it" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.mvagusta.it</a> są nie prawdziwe i są plotkami, no ładnie ( daleko Pan idzie Panie redaktorze). Znając historię własciciela Mv Agusty jak i samej firmy, wątpie by Claudio Castiglioni opieral swoje przedsiębiorstwo i wszelkie projekty na jakiejś innej osobie niż on sam ( zwłaszcza że z odejściem Tamburiniego sam Castiglioni został dyrektorem CRC). Skoro piszesz że Tamburini projektował ten motocykl to powiedz gdzie jest to napisane, starczy link (twierdzisz że to pewne więc zapewne istnieje link do takiej informacji lub miejsce gdzie się znajduje) Aby było jasne żeby tą maszyne projektował Tamburini napewno Mv Agusta chaliła by się tym faktem.<br><hr>Mr. T
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/11/2010, 09:51

Komentatorzy napisał(a):Massimo Tamburini nie zaprojektował tego motocykla ponieważ od 2009 roku jest już na emerytuże. Jedyne co łaczy Tamburiniego z tym modelem to inspiracja czerpana przez projektantów z CRC (dla którego kiedyś pracował Tamburini).
Myślałem że autor napisze trochę więcej o tym motocyklu zamiast, potocznie mówiąc "Lać wodę".
Można było napisać że motocykl jako pierwsza 600 na świecie będzie miał kontrole trakcji ( informacja jest na stronie producenta) Czy napisać o technologi tzw "counter-rotating crankshaft" która została wykorzystana przy budowie tego motocykla ( MV agusta mo ogromną tradycje z tą technologią ) Boczo cenie twoją prace jako autora lecz uważam że do tego materiału nie przygotowałeś się wcale. Nie odbieraj teko komentaża jako jechania po tobie lecz jako konstruktywną krytykę, ponieważ jak wyżej wspomniałem cenię ciebie jako redaktora<br><hr>Mr. T<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście, że Massimo Tamburini zaprojektował ten motocykl. Fakt, łowi ryby na emeryturze, ale chyba nie myślisz, że koncern, który opiera swój byt na projekcie jego autorstwa nie współpracował z nim w sprawie F3.

Nadal wiadomo bardzo niewiele. Obecność kontroli trakcji w tym motocyklu jest tak samo pewna, jak obecność w nim 140 koni. Kontaktowaliśmy się z producentem w sprawie szczegółowych danych technicznych, pytając konkrety, bo też słyszeliśmy plotki. Powiedziano nam, że konkretów jeszcze nie ma. Oczywiście, że mogłem napisać o wszystkim, co przypuszczam, że F3 będzie miała, ale jeśli włosi zdecydują się potrząsnąć szklaną kulą, to wszystkie fakty mogą się zmienić. A przecież nie chcemy dawać wam bubla :)

Pozdrawiam<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Twierdzisz że informacje na stronie <a href="http://www.mvagusta.it" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.mvagusta.it</a> są nie prawdziwe i są plotkami, no ładnie ( daleko Pan idzie Panie redaktorze). Znając historię własciciela Mv Agusty jak i samej firmy, wątpie by Claudio Castiglioni opieral swoje przedsiębiorstwo i wszelkie projekty na jakiejś innej osobie niż on sam ( zwłaszcza że z odejściem Tamburiniego sam Castiglioni został dyrektorem CRC). Skoro piszesz że Tamburini projektował ten motocykl to powiedz gdzie jest to napisane, starczy link (twierdzisz że to pewne więc zapewne istnieje link do takiej informacji lub miejsce gdzie się znajduje) Aby było jasne żeby tą maszyne projektował Tamburini napewno Mv Agusta chaliła by się tym faktem.<br><hr>Mr. T<br>
Jesteś typem internetowego Malcolma X'a, prawda ?:) Sam sobie wmówiłeś, że stronę PRODUCENTA uważam za skupisko plotek i liczysz pewnie, że powiem "mvagusta.it? ojej, a co to?". Zobacz sobie MV Aguste F4 z 1998 roku i sam sobie odpowiedz, kto tak naprawdę zaprojektował najnowszą F3.

Zakończmy tą dyskusję zanim zaczniesz obsypywać mnie inwektywami, linkami i wykresami potwierdzającymi Twoją rację. <br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/11/2010, 12:50

Komentatorzy napisał(a):Massimo Tamburini nie zaprojektował tego motocykla ponieważ od 2009 roku jest już na emerytuże. Jedyne co łaczy Tamburiniego z tym modelem to inspiracja czerpana przez projektantów z CRC (dla którego kiedyś pracował Tamburini).
Myślałem że autor napisze trochę więcej o tym motocyklu zamiast, potocznie mówiąc "Lać wodę".
Można było napisać że motocykl jako pierwsza 600 na świecie będzie miał kontrole trakcji ( informacja jest na stronie producenta) Czy napisać o technologi tzw "counter-rotating crankshaft" która została wykorzystana przy budowie tego motocykla ( MV agusta mo ogromną tradycje z tą technologią ) Boczo cenie twoją prace jako autora lecz uważam że do tego materiału nie przygotowałeś się wcale. Nie odbieraj teko komentaża jako jechania po tobie lecz jako konstruktywną krytykę, ponieważ jak wyżej wspomniałem cenię ciebie jako redaktora<br><hr>Mr. T<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście, że Massimo Tamburini zaprojektował ten motocykl. Fakt, łowi ryby na emeryturze, ale chyba nie myślisz, że koncern, który opiera swój byt na projekcie jego autorstwa nie współpracował z nim w sprawie F3.

Nadal wiadomo bardzo niewiele. Obecność kontroli trakcji w tym motocyklu jest tak samo pewna, jak obecność w nim 140 koni. Kontaktowaliśmy się z producentem w sprawie szczegółowych danych technicznych, pytając konkrety, bo też słyszeliśmy plotki. Powiedziano nam, że konkretów jeszcze nie ma. Oczywiście, że mogłem napisać o wszystkim, co przypuszczam, że F3 będzie miała, ale jeśli włosi zdecydują się potrząsnąć szklaną kulą, to wszystkie fakty mogą się zmienić. A przecież nie chcemy dawać wam bubla :)

Pozdrawiam<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Twierdzisz że informacje na stronie <a href="http://www.mvagusta.it" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.mvagusta.it</a> są nie prawdziwe i są plotkami, no ładnie ( daleko Pan idzie Panie redaktorze). Znając historię własciciela Mv Agusty jak i samej firmy, wątpie by Claudio Castiglioni opieral swoje przedsiębiorstwo i wszelkie projekty na jakiejś innej osobie niż on sam ( zwłaszcza że z odejściem Tamburiniego sam Castiglioni został dyrektorem CRC). Skoro piszesz że Tamburini projektował ten motocykl to powiedz gdzie jest to napisane, starczy link (twierdzisz że to pewne więc zapewne istnieje link do takiej informacji lub miejsce gdzie się znajduje) Aby było jasne żeby tą maszyne projektował Tamburini napewno Mv Agusta chaliła by się tym faktem.<br><hr>Mr. T<br>
Komentatorzy napisał(a):Jesteś typem internetowego Malcolma X'a, prawda ?:) Sam sobie wmówiłeś, że stronę PRODUCENTA uważam za skupisko plotek i liczysz pewnie, że powiem "mvagusta.it? ojej, a co to?". Zobacz sobie MV Aguste F4 z 1998 roku i sam sobie odpowiedz, kto tak naprawdę zaprojektował najnowszą F3.

Zakończmy tą dyskusję zanim zaczniesz obsypywać mnie inwektywami, linkami i wykresami potwierdzającymi Twoją rację. <br><hr>Boczo<br>
Widzisz wcale nie mam zamiaru obrzucać cię inwektywami. Zwracam uwagę na bląd który popełniłeś i raczej liczyłem że jesteś na tyle inteligentny żeby zweryfikować to co napisałeś, niestety przeliczyłem się. Z tego co widze to ty jesteś internetowym Karol Strasburgerem.<br><hr>Mr. T
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/11/2010, 13:02

Komentatorzy napisał(a):Massimo Tamburini nie zaprojektował tego motocykla ponieważ od 2009 roku jest już na emerytuże. Jedyne co łaczy Tamburiniego z tym modelem to inspiracja czerpana przez projektantów z CRC (dla którego kiedyś pracował Tamburini).
Myślałem że autor napisze trochę więcej o tym motocyklu zamiast, potocznie mówiąc "Lać wodę".
Można było napisać że motocykl jako pierwsza 600 na świecie będzie miał kontrole trakcji ( informacja jest na stronie producenta) Czy napisać o technologi tzw "counter-rotating crankshaft" która została wykorzystana przy budowie tego motocykla ( MV agusta mo ogromną tradycje z tą technologią ) Boczo cenie twoją prace jako autora lecz uważam że do tego materiału nie przygotowałeś się wcale. Nie odbieraj teko komentaża jako jechania po tobie lecz jako konstruktywną krytykę, ponieważ jak wyżej wspomniałem cenię ciebie jako redaktora<br><hr>Mr. T<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście, że Massimo Tamburini zaprojektował ten motocykl. Fakt, łowi ryby na emeryturze, ale chyba nie myślisz, że koncern, który opiera swój byt na projekcie jego autorstwa nie współpracował z nim w sprawie F3.

Nadal wiadomo bardzo niewiele. Obecność kontroli trakcji w tym motocyklu jest tak samo pewna, jak obecność w nim 140 koni. Kontaktowaliśmy się z producentem w sprawie szczegółowych danych technicznych, pytając konkrety, bo też słyszeliśmy plotki. Powiedziano nam, że konkretów jeszcze nie ma. Oczywiście, że mogłem napisać o wszystkim, co przypuszczam, że F3 będzie miała, ale jeśli włosi zdecydują się potrząsnąć szklaną kulą, to wszystkie fakty mogą się zmienić. A przecież nie chcemy dawać wam bubla :)

Pozdrawiam<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Twierdzisz że informacje na stronie <a href="http://www.mvagusta.it" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.mvagusta.it</a> są nie prawdziwe i są plotkami, no ładnie ( daleko Pan idzie Panie redaktorze). Znając historię własciciela Mv Agusty jak i samej firmy, wątpie by Claudio Castiglioni opieral swoje przedsiębiorstwo i wszelkie projekty na jakiejś innej osobie niż on sam ( zwłaszcza że z odejściem Tamburiniego sam Castiglioni został dyrektorem CRC). Skoro piszesz że Tamburini projektował ten motocykl to powiedz gdzie jest to napisane, starczy link (twierdzisz że to pewne więc zapewne istnieje link do takiej informacji lub miejsce gdzie się znajduje) Aby było jasne żeby tą maszyne projektował Tamburini napewno Mv Agusta chaliła by się tym faktem.<br><hr>Mr. T<br>
Komentatorzy napisał(a):Jesteś typem internetowego Malcolma X'a, prawda ?:) Sam sobie wmówiłeś, że stronę PRODUCENTA uważam za skupisko plotek i liczysz pewnie, że powiem "mvagusta.it? ojej, a co to?". Zobacz sobie MV Aguste F4 z 1998 roku i sam sobie odpowiedz, kto tak naprawdę zaprojektował najnowszą F3.

Zakończmy tą dyskusję zanim zaczniesz obsypywać mnie inwektywami, linkami i wykresami potwierdzającymi Twoją rację. <br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Widzisz wcale nie mam zamiaru obrzucać cię inwektywami. Zwracam uwagę na bląd który popełniłeś i raczej liczyłem że jesteś na tyle inteligentny żeby zweryfikować to co napisałeś, niestety przeliczyłem się. Z tego co widze to ty jesteś internetowym Karol Strasburgerem.<br><hr>Mr. T<br>
Poleciałeś :D <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/11/2010, 19:23

Komentatorzy napisał(a):Zakup motocykla to jedno a uzytkowanie to co innego. W de MV zamyka salony, co bedzie w PL? Pol polski przejechac do ASO?
Sam motocykl piekny, bez 2 zdan...<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Niekoniecznie musi tak być. Wystarczy ze wraz z motocyklem kupisz zapas korb na rok :P<br><hr>Zastępowy<br>
Komentatorzy napisał(a):Łatwiej wziąć drugą sztukę na części. Zresztą z kierowców Agust tacy pożeracze kilometrów jak z koziej doopy flamaster... <br><hr>Tony<br>
uwielbiam te miejskie legendy na temat włoskich zabawek..
posiadam włoski motoykl, zero problemów, sezon ciągle trwa i kilometry lecą. <br><hr>jeDrASS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/11/2010, 13:43

Widziałam ją na żywo, robi wrażenie. Stylistyka jest zbliżona do F4 ale "prawie" robi wielką różnicę :) Ciekawe jak będzie spisywać się na szosach ew. torze. Jako użytkownik F4 powiem, że dobrze by było gdyby była troszkę bardziej "wyważona" i co byłoby już szczytem luksusu trochę bardziej komfortowa :) A jeśli chodzi o awaryjność...ja tylko leję paliwo i robię przeglądy. Żadnych usterek. <br><hr>mv_fanka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/11/2010, 13:32

ciekawi mnie taka sprawa,np Pan Kowalski Kupi sobie MV Aguste F3 - Massimo's Secret i cos sie zepsuje.Jak wyglada sprawa z serwisowaniem w polsce takiego motocykla<br><hr>fe
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/11/2010, 14:08

Komentatorzy napisał(a):Czytając to i patrząc na zdjecia, mialem ciasno w spodniach. Serio....<br><hr>Uber <br>
proponowałbym żebys zmienił spodnie z rurek na motocyklowe to twój "kuń" będzie miał więcj miejsca. I nie będzi mu ciasno.<br><hr>lucky luck
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/11/2010, 20:32

Trzeba powiedizeć, że ta sylwetka nigdy nie straci na świeżosci i jej widok nie spowszednieje tak jak najnowszego zx10r2011 czy innych japonskich plastikow. Sam mam plastika zx6r2008 i z checia bym sie zamienił na ta MVAguste F3. Obawiam się jednak,że cena za przeglady by mnie dobiła no i pewnie luz zaworowy reguluje sie czesciej niz w moim sprzecie(42tys km). Ogólnie koszt serwisowania zapewne będzie dla przecietnego uzytkownika 600tek ściana nie do pokonania by uzytkowac tego pieknego sprzet :(....<br><hr>Kapsel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr