Zobacz wątek - Różnica między R6 a R1? Kilka pytań.
NAS Analytics TAG

Różnica między R6 a R1? Kilka pytań.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Różnica między R6 a R1? Kilka pytań.

Postprzez flaash4747 » 16/11/2010, 18:42

witam, chciałem sie zapytac ludzi którzy przerabiali yamaszki o opinie o r1 98-02 ,sam jezdziałem r6 i planuje zakup r1-ki. prosze powiedzcie mi czy jest duża różnica w mocy od r6?? i czy tez leci skrzynia tak często:| i w ogóle czy kupować ten model pozdrawiam!!!


co to za temat? popraw na wiecej mowiacy
rosa

sam sie musiałem tym zająć..
leg1on
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24


Postprzez Konio » 16/11/2010, 19:29

na moje oko to nie jezdziles nawet zadna r6.... ale mniejsza o to

Roznica miedzy r6 a r1 jest spora i to widac po samej mocy. Zreszta 1000 to nie 600. Skrzynie tez sie sypia jak w r6 ale to glownie od jazdy na gumie i przebijaniu na niej biegow lub nieumiejetnego wbijania/zbijania biego

Jak dla mnie to ta R1 byla jedna z bardziej udanych erlanow
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk


Postprzez flaash4747 » 16/11/2010, 19:34

haha a po czym wnioskujesz ze niejezdziłem ??
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24

Postprzez flaash4747 » 16/11/2010, 19:36

wiesz 30 koni wiecej moze nie robic wrazenia jak sie nie przerabiało...

edytuj posty!!!
pisz na temat
rosa
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24

Postprzez Konio » 16/11/2010, 19:59

bo ludzie co czyms smigali raczej maja pojecie co jak jedzie i majac watpliwosc nie pytaja sie o to jak dane moto jedzie tylko raczej pytaja sie o aspekty techniczne
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez flaash4747 » 16/11/2010, 20:18

aspekty techniczne to ja mam dawno przerobione,mnie interesuja doznania ludzi ktorzy jezdzili na r1 .[/u]
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24

Postprzez palgumeniedusze » 16/11/2010, 20:33

mialem R1 ale 2004 rok czyli model nowszy ..... generlanie przesiadlem sie znwou na 600 .... moze dlatego ze lubie kreeeeeecic :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Lukas666 » 16/11/2010, 21:04

Miałem RN04 z 2001 roku i miałem r6 bodajże rj03 z 2000r i powiem tak:
r1 jest o wiele wygodniejsza, wydaje się nieco twardsza pewnie za sprawą upsa skrzynia pracuje nadal beznadziejnie jak na mój gust lecz moc jest wyraźnie większa- tutaj się czuje dół, choć RN04 z tego co się orientuję miała nieco dłuższe przełożenia dlatego nie była już tak dzika jak RN01 z 1998 r, kolejną sprawą jest prowadzenie-tutaj już trzeba być na tyle konkretnym żeby tą bombe zegarową opanować w zakręcie(każdy wie o co chodzi- wystarczy porównać sobie wyścigi motogp do moto2 bądź 125) odnoszę wrażenie że r6 poprostu łatwiej wchodzi się w zakręty. nie mniej jednak dałem sobie spokój z r1 za sprawą jednej przygody która zakończyła by się tragicznie, mimo że miałem wcześniej 3 motocykle i systematycznie uczyłem się (z większych to 500 a wcześniej sporo mniejszych) to przychodzi taki moment kiedy człowiek dochodzi do wniosku że jeszcze tak mało potrafi.. być może niektórzy po prostu tymi litrami jeżdzą po 120km/h i tylko się lansują.


Wybacz moje dywagacje n/t mojej przygody ale nie sposób było mi o tym nie napisać przypominając sobie ten motocykl.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez franol_28 » 16/11/2010, 22:57

Po zmianie R6 na R1 też trochę brakowało mi tych wysokich obrotów Żebym nie musiał przy szybszych wypadach tyle się pocić żeby dogonić kolesi to bym chyba został przy r6
franol_28
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/9/2010, 20:07

Postprzez flaash4747 » 17/11/2010, 05:55

lukas666 dzieki ze napisałes konkretnie na temat a nie takie pierdoły jak "kłonio":)
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24

Postprzez arcadioo997 » 17/11/2010, 14:35

Różnica dosyć odczuwalna w mocy, jak lubisz odwijać manetę. Kręci się do mniejszych obrotów, co R6, ale pociąga od dołu. Generalnie gaźnikowa daje radę. Jeśli chodzi o zakręty, to jest "cięższa" od R6, co nie zmienia faktu, że prowadzi się bardzo dobrze.
Dwójka leci od przebijania biegów na kole - tak, jak Konio pisał.
Polecam dorzucić do niej amora skrętu - zdecydowanie pewniej się lata.
Tyle ode mnie.
btw. moja jest na sprzedaż :D
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Lukasz1234 » 18/11/2010, 19:32

podlanczając sie to dematu to r1 z tych lat to chyba juz wiekszosc zwłoki co?
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez bochen_team » 18/11/2010, 20:28

"podlanczając sie to dematu to r1 z tych lat to chyba juz wiekszosc zwłoki co?"
noooooo dobrze myslisz :D
oglądałem w tym roku 3 Erłany z 98'98'99 rok i wszystkie straszne padliny. po kilka szlifow na jedną strone
i ogolnie po dlugich poszukiwaniach wiem ze R1 w cenie do 10 tyÅ›, to prawie zawsze padliny. BO ten ktory ma ladnie utrzymanÄ… i ktoremu sie bezproblemowo sprawuje nie odda dobrego motocykla w cenie 9-10 tys.
ladne sztuki z lat 98-2000 chodzÄ… po 11, 12 tys
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez RUTRA.RD » 19/11/2010, 09:17

tak tylko polak zawsze jak najtaniej szuka a później jeździ złomem albo ląduje 2 tys w motocykl. wiem jak się moi kumple zachowują przy szukaniu moto aby jak najtaniej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez falconiforme » 19/11/2010, 09:31

Wszyscy mówią o mocy i pytają się ile jest różnicy między klasami.
Zobaczcie sobie na moment obrotowy to zrozumiecie nie różnice tylko Przepaść.

Haya = 155 Nm 7.200 obr/min +90Nm___235%
R1 = 115,5 Nm 10.000 obr/min +50Nm__177%
R6 = 65,8 Nm 11.000 obr/min_________100%

PS: wybrałem nowsze modele.
Ostatnio edytowano 19/11/2010, 15:28 przez falconiforme, łącznie edytowano 3 razy
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez arcadioo997 » 19/11/2010, 09:46

bochen_team napisał(a):wiem ze R1 w cenie do 10 tyś, to prawie zawsze padliny. BO ten ktory ma ladnie utrzymaną i ktoremu sie bezproblemowo sprawuje nie odda dobrego motocykla w cenie 9-10 tys.


true, true...a bywają i po 7 tys. zł...nie wiem, czy miałbym odwagę przetestować taką w celu kupna...nie mówiąc już o kupnie :lol:
Ale jak to mawiajÄ… kupujÄ…cy - cena czyni cuda.

żeby nie było OT, to jeszcze napiszę, że wydaje mi się, że RN01 z lat 98-99 ma 108 Nm, a nie 115 (tyle to chyba miały dopiero pierwsze wtryskowe)...co i tak stanowi przepaść w porównaniu do R6 :)
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wm10589 » 20/11/2010, 10:47

podłączając się do tematu powiem tak, że do 150km/h idą bardzo podobnie, ale powyżej R6 będzie szybko zostawać w tyle, poza tym w porównaniu mojej R1 z R6 z 2004 to ta R6 dużo krótsza wydaje się i różnica w wadze w realu wydaje się dużo większa niż na papierku oczywiście na korzyść R6.
a tak poza tym kolega forumowy sprzedaje RN04, naprawdę zadbana, ale tak jak napisał bochen_team za zadbany egzemplarz trzeba zapłacić więcej, ale za to później mniej się dokłada
http://allegro.pl/yamaha-yzf-r1-rn04-id ... 02062.html
Avatar użytkownika
wm10589
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez bochen_team » 20/11/2010, 11:21

wm10589 napisał(a):podłączając się do tematu powiem tak, że do 150km/h idą bardzo podobnie, ale powyżej R6 będzie szybko zostawać w tyle, poza tym w porównaniu mojej R1 z R6 z 2004 to ta R6 dużo krótsza wydaje się i różnica w wadze w realu wydaje się dużo większa niż na papierku oczywiście na korzyść R6.
a tak poza tym kolega forumowy sprzedaje RN04, naprawdę zadbana, ale tak jak napisał bochen_team za zadbany egzemplarz trzeba zapłacić więcej, ale za to później mniej się dokłada
http://allegro.pl/yamaha-yzf-r1-rn04-id ... 02062.html

od razu powiało świerzyzną. na pierwszy rzut oka widać ze motocykl pięknie utrzymany, taką R1 warto kupić :)
no ale cena taka jak wspomniałem wyzej, moim zdaniem jak zejdzie do 12tys, to warto zapłacić :)
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez RUTRA.RD » 20/11/2010, 12:41

jak daje amor ohlinsa i wydech to cena nie jest wysoka

ale w pl to każdy jak najtaniej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez bochen_team » 20/11/2010, 12:52

no w sumie masz racje, zawsze to podnosi wartość motocykla o kilka peelenow.
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości




na górê