sportowe sety
Posty: 5
• Strona 1 z 1
sportowe sety
Witam czy ktos takowe sety posiada ?? jest jakaś różnica ?? czy raczej nie warto sobie głowy zawracać ??
F-czy %-) -sprzedane ;]
- -sailor-
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
- Lokalizacja: Gołdap
Do jazdy na drodze nie będą ci one potrzebne.
Jesli chcesz jednak pojeździć na torze jest to bardzo przydatny element.
Wyżej umiejscowione podnóżki zapobiegają ich tarciu po asfalcie w głebokim złożeniu, pare razy zdarzyło mi się coś takiego na seryjnych podnóżkach w mojej R1. Wyżej umieszcone podnóżki wpływają na nieco inną pozycję na motocyklu. Można również regulować je w płaszczyżnie równoległej w przód lub tył, także delikatnie można dociążyć przód lub tył w zależności od upodobań.
Bardzo ważnym kolejnym czynnikiem jest możliwość wymiany samych podnóżków w przypadku urwania, pekniecia lub przetarcia.
Przy zakupie setów sportowych z przeznaczeniem na tor upewnij się, że mają możliwość odwrócenia biegów ponieważ nie wszystkie mają taka możliwość.
Homologacji nie posiadają żadne sety sportowe ale przy ani jednej kontroli drogowej nie było najmniejszego problemu. Problemu z światłem podczas hamowania nie mam i nie znam też nikogo kto by go miał przy użyciu setów sportowych, aczkolwiek nie spotkałem się z setami firmy WOMET-TECH
Jesli chcesz jednak pojeździć na torze jest to bardzo przydatny element.
Wyżej umiejscowione podnóżki zapobiegają ich tarciu po asfalcie w głebokim złożeniu, pare razy zdarzyło mi się coś takiego na seryjnych podnóżkach w mojej R1. Wyżej umieszcone podnóżki wpływają na nieco inną pozycję na motocyklu. Można również regulować je w płaszczyżnie równoległej w przód lub tył, także delikatnie można dociążyć przód lub tył w zależności od upodobań.
Bardzo ważnym kolejnym czynnikiem jest możliwość wymiany samych podnóżków w przypadku urwania, pekniecia lub przetarcia.
Przy zakupie setów sportowych z przeznaczeniem na tor upewnij się, że mają możliwość odwrócenia biegów ponieważ nie wszystkie mają taka możliwość.
Pełne sportowe sety są niedostosowane do jazdy po drogach. Do tego najczęściej nie posiadają ciągła do obsługi światła stopu (np. Womet-Tech).
Homologacji nie posiadają żadne sety sportowe ale przy ani jednej kontroli drogowej nie było najmniejszego problemu. Problemu z światłem podczas hamowania nie mam i nie znam też nikogo kto by go miał przy użyciu setów sportowych, aczkolwiek nie spotkałem się z setami firmy WOMET-TECH
JAMAHA ERŁAN 

-
michal392 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 18/1/2008, 16:49
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości