Zobacz wątek - SUZUKI GSXR 750 K1- dławienie przy wysokich obrotach
NAS Analytics TAG

SUZUKI GSXR 750 K1- dławienie przy wysokich obrotach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

SUZUKI GSXR 750 K1- dławienie przy wysokich obrotach

Postprzez Byszwa » 10/11/2010, 14:17

Cześć,
mam taki problem: ogólnie motocykl rwie i idzie jak szalony lecz gdy obroty wchodzą na 8-9 tyś coś go dławi i więcej już nie przyśpiesza tylko się coś kotłuje a nie jedzie.
Dodam że tak jest na każdym biegu ... nie można go rozkręcić by wskazówka poszła na czerwone pole...
Co może być przyczyna takowego zachowania?
Będe wdzięczny za rady.
Szukałem podobnego problemu na forum lecz nie znalazłem - albo nie ma albo tak szukałem :)

nie piszemy pogrubieniem
leg1on
Byszwa
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/11/2010, 12:27
Lokalizacja: Garwolin


Postprzez Seba_ER5 » 10/11/2010, 16:54

REgulacja zaworo? Synchro przepustni. Padl silnik? Swiece? Zobacz czy na wszystkie gary pracuje, czy ktorys z kolektorow nie jest zimny.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Konio » 10/11/2010, 17:40

moze tez byc jakos zdlawiony... ogolnie GSX-R nie wiem czy 750 ale 1000 k1 i chyba nowsze tez sa blokowane na 3 pierwszych biegach ze nie dostaja pelnej mocy. W motocyklach klasy np 125 stosuje sie moduly ktore zmniejszaja obroty maksymalne w celu mniejszych osiagow. Moze i twoj gix takie cos ma?
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Przemo_rene » 12/11/2010, 09:23

Konio co ty za pier*** gadasz :) Jakie zdławienie?? Chyba nie lataleś takim gixem - one sa "zdławione" jedynie przez inne mapy i opóźnienie zapłonu ale tylko w lekkich ruchach przepustnic i bez problemu można trzaskać gumy na tych biegach oraz wchodzić pod czerwone pole tak samo szybko jak bez tych blokad. Bez nich czyli z założonym TRE jest po prostu bardziej narowisto. Ale nie o tym tutaj...

Na moje nie dostaje paliwa jeżeli nie ma innych oznak typu przygasające lampy, strzały w dolot, gaśnięcie.

Zacznij od wymiany filtra paliwa tego co masz w zbiorniku. Tylko ostrożnie z dokręcaniem później pompy do baku bo to się na na prawdę małą siłę dokręca! (8Nm) - Patrz też czy przewody paliwowe pod bakiem nie są zagięte lub przygięte gdzieś. W skrajnym przypadku jeżeli to nie to co opisałem to masz ULTRA zawalone wtryski. Ale filtr paliwa na 95% :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Byszwa » 12/11/2010, 10:18

Oki dzięki - zobacze ten filtr no i dam do regulacji moto bo cos mam takie przeczucie że juz by wypadało
Byszwa
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/11/2010, 12:27
Lokalizacja: Garwolin

Postprzez Raczek_6 » 12/11/2010, 22:29

Rozpoczął bym od sprawdzenia w ASO Suzuki po VIN-ie jaką ma moc.

Opis dla mnie wygląda na wersję zdławioną.

Ewentualnie sprawdź:
- filtr paliwa (jest w zbiorniku)
- przewód paliwowy - ciśnienie paliwa
- filtr powietrza i dolot
- świece
- ciśnienie sprężania

(Kilka motocykli zdławionych którymi jeździłem, wkręcały się pod czas jazdy do określonych obrotów i ani rusz dalej, czasami na postoju wkręcały się dalej po czym odcięcie i powrót do obrotów jak w czasie jazdy).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Byszwa » 13/11/2010, 11:40

Raczek_6 - mi się wydaję że jak by to była wersja zdławiona to by na całym zakresie był zdławiony, czy nie?
A tym czasem motor ma ,,kopa" bo na ,,jedynce" jak odkrece opór to aż na koło stawia i z siedzenia ciągnie ... dławienie zaczyna się tak jak wspomniałem przy 8-9 tyś obrotów i po prostu coś międli a nie idzie kurka.
To moje pierwsze Suzuki i pierwszy tak mocny motor ( wcześniej śmigałem na VFR800 98' przez 2 sezony) i dlatego jestem zielony w tych sprawach.
Byszwa
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/11/2010, 12:27
Lokalizacja: Garwolin

Dławienie

Postprzez sebus1306 » 12/4/2011, 19:02

dodam tutaj swoj podobny temat

Witam ! Mój srad z 97 r. Jest po wymianie głowicy , miałem wypalone zawory i wkręcał się tylko do 8 tys , objawiało się to też niskim ciśnieniem na cylindrach - 8,5 , 10, 10, 10. Po wymianie głowicy moto wkręca się do 14,200 ale od okolo 7-9 tys rpm ma problemy z wkręcanien, przebiera, coś go dławi , piszę tutaj o wkręcaniu na biegu jałowym,. Tak dzieje się po odpaleniu i temperaturze około 60 - 70 stopni. Gdy jest w pełni zagrzany ma problem z wkreeniem w pelny zakres, dochodzi max do 13 tys. Podczas jazdy moto coś hamuje przy około 10 tys obrotów , przerywa i nie ma ochoty na szybkie wkrecanie zgodnie z fabryką:) . Dojdzie do okolo 13 tys i odcina . generalnie brakuje mu mocy w gornym zakresie obrotów. Ciśnienie w normie , motor wyregulowany przez mechanika . Co się moze dziac? pomóżcie prosze. Mechanik zasugerował , że to bedzie moduł ? co myslicie? jest taka mozliwosc? Czy głowice do sradów się różniły w latach 1997-2000?
SeBuŚ1306
sebus1306
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12/4/2011, 18:54
Lokalizacja: Rychtal

Postprzez RUTRA.RD » 13/4/2011, 07:06

bardzo możliwe ze lekko sie roznicy 97 to gaznik 2000 to model k1, myślę ze chodzi ci o roczniki 96,97 czyli srad na gazniku i 98,99 srad na wtrysku później to juz zupełnie inne modele. wiec jesli masz od k1 głowice wsadzoną do srada to sie nie dziwie ze nie dziala
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr