Zobacz wątek - Cagiva

Cagiva

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Cagiva

Postprzez maniak » 9/11/2010, 15:58

Witam interesuje mnie ta Cagiva lecz nie ma wpisane jaki model, może któryś z forumowiczów wie jaki to model http://allegro.pl/cagiva-1996-rok-125-c ... 83843.html nie wiem czy ma papiery lecz najpierw chcę się dowiedzieć czegoś o tym moto (Motocykl szukam kuzynowi bo się ode mnie zaraził i od moich kumpli)
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50


Postprzez Pawel221 » 9/11/2010, 16:15

mi się wydaje że to jakaś zmieniona wizualnie W8 :D
Ale nie jestem pewien na 100 %
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez maniak » 9/11/2010, 16:39

porównałem zdjęcia i jest bardzo podobna owiewki te same więc mam pytanie czy warto kupić cogive W8, prosił bym o jakieś dane opinie o tym motorku

A co powiecie na KTM'a LC2 125 z 97r czy opłaca się on za 2,5k i też chciałbym znać wasze opinie na temat tego modelu i od jakiego innego motocykla będą pasowały części silnikowe
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 9/11/2010, 18:20

cagiva to dobry motor. w miare zrywny i mało awaryjny. posiada fabryczną wade rozrusznika. wiec trzeba to uważac.
jednak ja bym ci go odradził ze względu na to że to jest cagiva. to sprzęt dla zapalenców którzy mają kase i smigaja raz na miesiąc. bo częsci albo są dostepne ale są drogie albo po prostu ich nie ma :D dla tego w miare tanio mozna to cudo wyrwac z wmiare nowszego rocznika

co do ktm lc2. kostrukcja niezła. zawieha ok. silnik przerobiona yamaha DT 125 - zmienione dekielki i dołożony nicasil. wada - brak kopki. wiec trzeba sie pilnowacc elektryki i aku itp motor nieco moze lepszy w teren niz yamaha DT. zalezy po prostu kto do czego chce moto uzywac. moto jest poprawne. ale mimo że to są w miare nowe katy to jakosciowo daleko odbiegają od chociazby starych SX czy EXCków.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 9/11/2010, 19:44

a czy na początek tak na dwa sezony wystarczy??? i czy możecie zaproponować motocykl o pojemności 125 do 4k (a najlepiej i mniej) najlepiej aby to niebyła poczciwa DT 125 (bo jest tego od zarąbania w mojej okolicy a chcę się nieco wyróżniać) KMX 125 (jest ich kilka) te dwa motocykle mi się podobają lecz tak jak wyżej pisałem jest tego od groma w mojej okolicy czy może lepiej się nie wyróżniać a mieć poczciwy dobry motocykl


Ponawiam zapytanie od czego pasują części do KTM'a LC2 125
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 9/11/2010, 20:09

zalezy dla kogo. niektórzy na 1 moto kupuja sportowe setki i po sezonie sprzedają bo moc im sie nudzi itp. a jedni kupia taka DT 350 i latają kilka lat :d wiec to zalezy co i komu :D

do 4K to moim zdaniem najlepsze opcje :D DT albo KMX. no jak juz pisałem z DT 125 pewnie sporo czesci silnikowych pasuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 9/11/2010, 21:10

poprawię cię trochę nie DT 350 tylko DR 350

funkcjonalnością lepszy jest LC2 jak rozumiem,
ilością części przeważa DT,
mocą przeważa LC2,
czasem zużywania się części tego jak na razie nie wiem,
spalaniem tego też nie wiem,
wygodą (jako taką) też nie wiem

Czy moglibyście uzupełnić moje informacje abym dokonał najrozsądniejszego wyboru???
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 9/11/2010, 21:24

tak tak racja mialo byc DR350 :D

czasem zuzywania czesci - lc2 padnie szybciej bo ma bardziej wyzyłowany silnik

spalanie tu bedzie bardzo podobnie. wlasciwie zalezy to tez od stylu jazdy. ale róznice nie beda duze.
wygoda - DT chyba byla by wygodniejsza. ktm jest robiony niby pod crossówke jednak nie jest za udanym modelem wzgledem chociazby exc który twardo pokazuje do czego jest stwozony. lc2 to niby motocykl spokojny do niby zabaw do jazdy po miescie i krótkich tras. jednak siedzenie np jest dosyc twarde co sie kłóci z jazdami w dalszą trase. ( nie mówie tu o setkach km ale 40 - 50 km moze byc juz męczaca dla tyłka)
DT ma nieco szerszą i miększa kanape. ergonomia tu i tu jest ok :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 9/11/2010, 21:34

a czy w sezonie będzie więcej motocykli marki KTM LC2 125 bo jak na razie znalazłem tylko kilka sztuk, czy może lepiej się pofatygować i sprowadzić np.z Niemczech lub z Holandii (mam możliwości) jak tak to prosił bym o podanie strony gdzie mogę takowe motocykle znaleźć
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez grunder » 9/11/2010, 22:22

mobile.de
autoscout24.de
ebay.de

Kontroluj rynek, on się ciągle zmienia
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 10/11/2010, 07:47

jak chcesz mam kolege który sprzedaje LC2 dobrze doinwestowaną :) nie znam ceny ale zawsze mozesz z nim pogadac i ew wypytac sie o szczegóły. co do tego czy bedzie wiecej. nie ma czegos takiego ze na sezon jest wiecej na zime mniej a taniej itp itd.jak sie trafi to jest :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 10/11/2010, 10:59

Henio mowa o Nowym?:D Jego pięknym KTMie>?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 11/11/2010, 00:58

dokladnie :D moto jak moto ale on troche kasy w nią wpakowal
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 11/11/2010, 09:42

nom nowe opony pamiętam, oj szkoda że kończy przygodę z Offroadem.

Reasumując KTM godny polecenia!

Zainteresowanym mogę dać do niego namiary na PW.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr