Zobacz wątek - <i>[Ducati Diavel ]</i> Ducati Diavel - gdzie diabeł mówi...
NAS Analytics TAG

[Ducati Diavel ] Ducati Diavel - gdzie diabeł mówi...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/11/2010, 20:30

Komentatorzy napisał(a):eeeeh dziś siedzialem na nim na salonie w mediolanie i naprawdę się w nim zakochałem, zreszta nie tylko ja , cieszył sie ogromnym zainteresowaniem, na pewno znajdzie sie na niego wiele chętnych, szkoda ze do pracy na codzień jezdże skuterem o poj. 125 a nie ducati :)<br><hr>widget<br>
a ja widziałem tam sporo osób rozczarowanych tym motocyklem i do nich również i ja należę. Jest wykonany tandetnie i przód wyglada jak rozgnieciona żaba. Sam mam Dukola i nigdy w życiu nie kupiłbym go gdyby był takiej aparycji jak Diavel. Dla mnie to stylistyczna lipa.<br><hr>erkaem
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/11/2010, 20:15

NIE WIEM JAK WY ALE JA JUZ ZNAM CENE TEGO POTWORA BYLEM W SALONIE W NIEMCZECH A DOKLADNIE W AACHEN NO I MAJA JUZ CENY TEGO BYKA:

DIAVEL ABS -19,690 EURO

DIAVEL CARBON RED ABS - 20,190 EURO<br><hr>W
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/3/2011, 20:39

V-raod muscle i M1800R 2 też mają reflektor "jak rozgnieciona żaba". Rzecz gustu.<br><hr>Krzychu143
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/10/2011, 19:09

Przeczytałem Wasze komentarze i pozwalam sobie na kilka słów o Diavelu. Myślę, że w przeciwieństwie do wielu osób mam już trochę wiedzy na temat tego motocykla, zrobiłem nim w ciągu miesiąca 6500 km.
I co? I jest zajebisty. Tak generalnie powiem. Oczywiście nie ma rzeczy, a nawet ludzi doskonałych, ale w końcu dążymy do ideału - więc parę szczegółów:

1) wygląd - jak z Kobietami - to rzecz gustu; mnie się ten motocykl bardzo podoba, mam wersję Carbon i powiem szczerze, że motor wzbudza zainteresowanie oględnie rzecz ujmując, co łechce przecież próżność każdego kierownika:);
2) kwestia prowadzenia - jeśli o moje wrażenia chodzi, to rewelka... Tak na marginesie to mój pierwszy motocykl w życiu... Tak tak wiem... Wszystkie rady o 500 i przesiadkach prestudiowałem na wylot i po zastanowieniu stwierdziłem, że wybierając pierwszą moją sympatię wybrałem taką, która mi się najbardziej podobała, a nie jej mniej atrakcyjną dla mnie koleżankę z zamiarem szybkiej przesiadki:) - tak więc wybrałem Diavela; na kursach jeździłem różnymi motorami od przeuroczego Suzuki GN 125, przez YBRki, Kawe 500, enduro i szału na mnie nie zrobiły żadnego, a w porównaniu z Diavelem (wiem wiem różnica ceny etc., ale piszę w kontekście pierwszego moto) to ... no i nie znajduję odpowiednigo słowa... przepaść - to delikatne określenie;
3) Diavel jest zajebisty w prowadzeniu, składa się w zakrętach super, kontrola trakcji to działa doskonale, pomaga, koryguje błędy, 8 jej stopni pozwala na spokojne doskonalenie umiejętności; hamulce - ekstraklasa - ABS działa super, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni, działając nie powoduje niestabilności moto i wkracza do akcji kiedy trzeba; jako początkujący czuję się na tym motocyklu bardzo pewnie i bezpiecznie, co pozwala robić postępy, np. rysować podnóżkami o asfalt - i tu jest problem (zresztą sygnalizowany w różnych publikacjach) - trochę za mały prześwit - szczerze to problem jest niewielki bo dynamicznie Diavelem spokojnie jeździć można i jakoś nie zauważam, żebym był mijany przez inne motocykle; oczywiście zwolennicy ścigaczy mają swoje zdanie, ale Diavel jest trochę jak SUV, a nie Porsche Carrera i stąd pewne ograniczenia; chętnie jednak pojadę kolegą na ścigaczu w traskę np. 700km i zobaczymy kto jak się będzie czuł:), a gwarantuję, że wcale później nie dojadę zapewne; oczywiście jeszcze tylna opona została:) - no cóż czytałem negatywne opinie i pewnie trochę prawdy w nich może być jeśli weżniemy pod uwagę szybkie składanie i szybkie zakręty, Diavel wymusza być może ciut więcej starań (choć ja tego nie odczułem), ale z drugiej strony nie idąc w ekstrema jest znacznie efektowniejszy w zakrętach od motorów z oponą 180 (ta sama prędkość przy jeździe w grupie - Diavel = największe złożenie); opona przede wszystkim zapewnia jedno - olbrzymią przez duże O przyczepność + stabilnośc w koleinach i na mokro;
4) ten motocykl spełnia wszystkie moje oczekiwania:
- zapierdziela, że aż miło;
- bardzo pewnie prowadzi się w zakrętach;
- daje olbrzymią radość z jazdy;
- nawet przy prędkości 200 i więcej czuję się na nim pewnie i stabilnie;
- układ hamulcowy i kontrola trakcji działają perfekcyjnie (wpadłem nim na ślimaku w plamę oleju, szedł bokiem, nogami się odbijałem, ale gleby nie było), a olbrzymią zaletą tego moto jest możliwość dopasowania go do swoich upodobań i potrzeb (moc silnika, ABS, kontrola trakcji);
- wcale nie pali dużo - przykład - ostatnie 2000 km po górkach + czasem z konieczności dojazd autostradą z prędkością przelotową 150-170 - spalanie średnie 6,2;
- można nim bez większego zmęczenia śmigać w długie trasy, jest po prostu wygodny i komfortowy, a zawieszenie również wspaniale tłumi nierówności nagminne na naszych szosach;
- na razie się nie zepsuł:);

To tyle. Jeśli ktoś myśli o zakupie tego motocykla szczerze polecam. Oczywiście to kwestia indywidualnych upodobań, mnie bardzo pasuje kombinacja: szybki, komfortowy, bezpieczny, łatwy w prowadzeniu i ... One patrzą:) zanim zobaczą to już patrzą bo nie do końca cichutko daje znać, że nadjeżdża:)

A ścigacza... to też pewnie sobie kupię:) W końcu trzeba mieć jakieś punkty odniesienia... jak w zakrętach:)
Pozdrawiam wszystkich.
<br><hr>mec28
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2014, 09:57

Komentatorzy napisał(a):Przeczytałem Wasze komentarze i pozwalam sobie na kilka słów o Diavelu. Myślę, że w przeciwieństwie do wielu osób mam już trochę wiedzy na temat tego motocykla, zrobiłem nim w ciągu miesiąca 6500 km.
I co? I jest zajebisty. Tak generalnie powiem. Oczywiście nie ma rzeczy, a nawet ludzi doskonałych, ale w końcu dążymy do ideału - więc parę szczegółów:

1) wygląd - jak z Kobietami - to rzecz gustu; mnie się ten motocykl bardzo podoba, mam wersję Carbon i powiem szczerze, że motor wzbudza zainteresowanie oględnie rzecz ujmując, co łechce przecież próżność każdego kierownika:);
2) kwestia prowadzenia - jeśli o moje wrażenia chodzi, to rewelka... Tak na marginesie to mój pierwszy motocykl w życiu... Tak tak wiem... Wszystkie rady o 500 i przesiadkach prestudiowałem na wylot i po zastanowieniu stwierdziłem, że wybierając pierwszą moją sympatię wybrałem taką, która mi się najbardziej podobała, a nie jej mniej atrakcyjną dla mnie koleżankę z zamiarem szybkiej przesiadki:) - tak więc wybrałem Diavela; na kursach jeździłem różnymi motorami od przeuroczego Suzuki GN 125, przez YBRki, Kawe 500, enduro i szału na mnie nie zrobiły żadnego, a w porównaniu z Diavelem (wiem wiem różnica ceny etc., ale piszę w kontekście pierwszego moto) to ... no i nie znajduję odpowiednigo słowa... przepaść - to delikatne określenie;
3) Diavel jest zajebisty w prowadzeniu, składa się w zakrętach super, kontrola trakcji to działa doskonale, pomaga, koryguje błędy, 8 jej stopni pozwala na spokojne doskonalenie umiejętności; hamulce - ekstraklasa - ABS działa super, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni, działając nie powoduje niestabilności moto i wkracza do akcji kiedy trzeba; jako początkujący czuję się na tym motocyklu bardzo pewnie i bezpiecznie, co pozwala robić postępy, np. rysować podnóżkami o asfalt - i tu jest problem (zresztą sygnalizowany w różnych publikacjach) - trochę za mały prześwit - szczerze to problem jest niewielki bo dynamicznie Diavelem spokojnie jeździć można i jakoś nie zauważam, żebym był mijany przez inne motocykle; oczywiście zwolennicy ścigaczy mają swoje zdanie, ale Diavel jest trochę jak SUV, a nie Porsche Carrera i stąd pewne ograniczenia; chętnie jednak pojadę kolegą na ścigaczu w traskę np. 700km i zobaczymy kto jak się będzie czuł:), a gwarantuję, że wcale później nie dojadę zapewne; oczywiście jeszcze tylna opona została:) - no cóż czytałem negatywne opinie i pewnie trochę prawdy w nich może być jeśli weżniemy pod uwagę szybkie składanie i szybkie zakręty, Diavel wymusza być może ciut więcej starań (choć ja tego nie odczułem), ale z drugiej strony nie idąc w ekstrema jest znacznie efektowniejszy w zakrętach od motorów z oponą 180 (ta sama prędkość przy jeździe w grupie - Diavel = największe złożenie); opona przede wszystkim zapewnia jedno - olbrzymią przez duże O przyczepność + stabilnośc w koleinach i na mokro;
4) ten motocykl spełnia wszystkie moje oczekiwania:
- zapierdziela, że aż miło;
- bardzo pewnie prowadzi się w zakrętach;
- daje olbrzymią radość z jazdy;
- nawet przy prędkości 200 i więcej czuję się na nim pewnie i stabilnie;
- układ hamulcowy i kontrola trakcji działają perfekcyjnie (wpadłem nim na ślimaku w plamę oleju, szedł bokiem, nogami się odbijałem, ale gleby nie było), a olbrzymią zaletą tego moto jest możliwość dopasowania go do swoich upodobań i potrzeb (moc silnika, ABS, kontrola trakcji);
- wcale nie pali dużo - przykład - ostatnie 2000 km po górkach + czasem z konieczności dojazd autostradą z prędkością przelotową 150-170 - spalanie średnie 6,2;
- można nim bez większego zmęczenia śmigać w długie trasy, jest po prostu wygodny i komfortowy, a zawieszenie również wspaniale tłumi nierówności nagminne na naszych szosach;
- na razie się nie zepsuł:);

To tyle. Jeśli ktoś myśli o zakupie tego motocykla szczerze polecam. Oczywiście to kwestia indywidualnych upodobań, mnie bardzo pasuje kombinacja: szybki, komfortowy, bezpieczny, łatwy w prowadzeniu i ... One patrzą:) zanim zobaczą to już patrzą bo nie do końca cichutko daje znać, że nadjeżdża:)

A ścigacza... to też pewnie sobie kupię:) W końcu trzeba mieć jakieś punkty odniesienia... jak w zakrętach:)
Pozdrawiam wszystkich.
<br><hr>mec28<br>
Cześć kolego, jeździsz jeszcze Diavelem? Czy opinia po 2-3 latach się zmieniła? Psuł się, psuje się? Będę wdzięczny za jakąś odpowiedź bo się przymierzam a słyszałem różne opinie. Z góry dzięki za odpowiedź. Pzdr,<br><hr>aspire24
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości




na górê