Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ZX6R 99r. Gasnie w trakcie zmiany biegu
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX6R 99r. Gasnie w trakcie zmiany biegu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki ZX6R 99r. Gasnie w trakcie zmiany biegu

Postprzez matis333 » 2/11/2010, 18:34

Witam.
Jestem nowy wiec jesli pisze cos nie tak to z gory przepraszam.
Problem polaga na tym, ze podczas jazdy gdy chce zmienic bieg, szczegolnie zredukowac, to w czasie gdy mam wcisniete sprzeglo a zmiane biegu robie nie dosc szybko to obroty silnika spadaja do 0 i silnik gasnie. Jesli bieg zmienie na tyle szybko,ze oboty nie zejda zbyt nisko i puszcze sprzeglo, wszystko jest ok. Co jest przyczyna?? I czy droga jest naprawa?? Dodam, ze nie zawsze tak sie dzieje.
Prosze o pomoc.

Pozdrawiam.
matis333
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/8/2010, 17:52


Postprzez 7beat » 2/11/2010, 20:01

może coś z czujnikiem podnóżki się dzieje
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez Raczek_6 » 2/11/2010, 20:15

- zbyt niskie obroty biegu jałowego
- nie dogrzany silnik (uszkodzony termostat w pozycji otwartej)
- brak lub uszkodzone podgrzewacze gaźników
- ewentualnie brudy w gaźniku

Jakie masz obroty po rozgrzaniu silnika ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez matis333 » 3/11/2010, 19:34

Silnik chyba raczej rozgrzany, na tym elektronicznym wskazniku mam 3 kreski od lewej a czasem 4.
Obroty na jalowym.... teraz nie pamietam dokladnie, ale chyba jakos powyzej 1000. Jak stoje i mam na luzie, i go przegazuje to nie ma problemu z obrotow okolo 4000 schodzi sobie do 1000 i jest ok. Natomiast jak jade np na 4 biegu i na obrotach okolo 3500 do 4000 wcisne sprzeglo zeby zredukowac bieg to obroty leca do 0 (chyba ze wczesniej wrzuce 3 i puszcze sprzeglo). Tak jak mowie nie zawsze tak sie dzieje.
Dzieki za dotychczasowe podpowiedzi.

Pozdrawiam.
matis333
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/8/2010, 17:52

Postprzez Raczek_6 » 3/11/2010, 23:25

Gaźniki mogą wymagać pełnego serwisu.
Kiedy kontrolowane były luzy zaworowe, świece i filtr powietrza ?

Jeśli chodzi o redukcję to polecam nauczyć się z miedzy gazem. Wtedy skrzynia biegów mniej cierpi.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez rosa » 3/11/2010, 23:29

sprawdz stan przewodow wysokiego napiecia i fajek
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez RUTRA.RD » 4/11/2010, 07:41

ile dokładnie masz tych obrotów bo 1000 to mało powinno być z 1200 jak nie trochę więcej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez matis333 » 4/11/2010, 17:15

Teraz ostatnio go nie palilem bo pogoda nie pozwala. Wiecej niz 1000 tak jak mowilem czyli 1200 bedzie, a dokladnie sprawdze jak pogoda bedzie lepsza. Teraz sezon sie juz konczy wiec poczatkiem nastepnego oddam go do serwisu. Taki serwis gaznikow ile mniej wiecej wychodzi PLN??
Dzieki za podpowiedzi.

Pozdrawiam.
matis333
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/8/2010, 17:52

Postprzez krzysztofgs500 » 5/11/2010, 00:01

Stawiam na kiepskie ładowanie akumulatora, myśle, że to będzie to.
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59

Postprzez RUTRA.RD » 5/11/2010, 09:01

gazniki zależy gdzie jak i u kogo 50-200zl. tl przy bardzo słabym lądowaniu wręcz jego braku chudził problem był tylko z odpaleniem.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez matis333 » 6/11/2010, 18:12

Sprawdzilem dzis obroty. Kiedy silnik jest rozgrzany na 3 kreski - obroty okolo 1200, jak rozgrzany na 4 kreski to nawet okolo 1400 - 1500 na oko. Widze jednak, ze chyba gazniki beda do sychronizacji bo niezbyt rowne te obroty, widze jak wskazowka "faluje". Nie mocno, ale jednak.
matis333
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/8/2010, 17:52

Postprzez RUTRA.RD » 6/11/2010, 18:44

najlepiej to pelny serwis zrobic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez matis333 » 6/11/2010, 18:58

Tak jest. W nastepnym sezonie idzie do serwisu :) Dzieki za rady.

Pozdrawiam.
matis333
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/8/2010, 17:52

Postprzez Raczek_6 » 6/11/2010, 23:45

Lepiej przygotować jeszcze przed sezonem - więcej czasu i mniej pośpiechu, który jest nie wskazany przy tego typu usterkach.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RUTRA.RD » 8/11/2010, 10:18

a servisy na początku sezonu zapełnia się moto. a teraz możesz rabat jakiś dostać
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mmaniakzx6r » 8/11/2010, 19:35

witaj

miałem ten sam problem jak ty gdy kupiłem swą Kawę, zrobiłem pełne czyszczenie i synchronizacja gaźników i wymieniłem świece i dało pozytywny efekt. Sprawdź też pompę paliwa czy tyka na postoju i na wolnych obrotów. Jeżeli nie będzie tykać to znaczy że masz pompę do wymiany i też może być przyczyną że gaśnie ci podczas redukcji.

U mnie po wymianie pompy paliwa nie gasł wogulę, a robieniu przy gażnikach czasami gdy długo miałem wciśniete sprzęgło na 4 bez zmiany biegu
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
mmaniakzx6r
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez matis333 » 8/11/2010, 20:41

RUTRA.RD napisał(a):a servisy na początku sezonu zapełnia się moto. a teraz możesz rabat jakiś dostać


W sumie racja tylko teraz sie boje ze zawiesc jeszcze go tam zawioze, a jak bede mial odbior to snieg mi spadnie i bede mial problem :D

Co do tego tykania pompy, to glosno to slychac czy trzeba gdzies "przykladac" ucho?? Bo tak jakos nie zwrocilem uwagi.
Ja tez wlasnie zakupilem teraz w pazdzierniku go i zbytnio nie wiem co bylo robione wiec i tak pojdzie do serwisu i tak, zeby go obejrzeli.
matis333
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/8/2010, 17:52

Postprzez Raczek_6 » 8/11/2010, 23:08

Jak jest to lepszy serwis to powinni mieć przyczepkę lub busa, z tym że po serwisie zawsze warto odbyć jazdę testową.
Jeśli w twoim motocyklu występuje pompa paliwa to będzie pod zbiornikiem.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez mmaniakzx6r » 13/11/2010, 12:38

Tykanie powinnieś słyszeć wyrażnie gdy np staniesz obok motocykla podczas wolnej pracy na biegu jałowym, poprostu zwykłe tykanie jakie można usłyszeć w każdym pojeździe na postoju. I jak Raczek pisał, pompa się znajduje tuż pod bakiem gdzie masz tę dwie śrubki co mocują bak do ramy głownej
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
mmaniakzx6r
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez matis333 » 15/11/2010, 18:48

Faktycznie jest "tykanie", wczesniej nie zwrocilem uwagi.
matis333
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/8/2010, 17:52



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê