Zobacz wÄ…tek - Honda crm 125
NAS Analytics TAG

Honda crm 125

Enduro, Cross
_________

Honda crm 125

Postprzez maniak » 2/11/2010, 15:09

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o tym enduro między innymi:
- spalanie w lekkim teranie
- spalanie w trasie około 100km/h
- wygoda kierowcy, pasażera
- od jakiego innego motocykla pasują do niej części silnika jak i reszta
- do czego przeznaczone jest zawieszenie ( bardziej teren czy raczej
asfalt i drogi szutrowe)
- v-max (jak już pytam to od razu o to też)
- prosił bym jeszcze o dodanie czegoś od siebie aby mi to trochę
powiększyło wiedzę na temat Hondy CRM 125
Może był już podobny temat ale ja go nie znalazłem.

Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuje.
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50


Postprzez kielbasa96 » 2/11/2010, 16:23

Mysle ze spalanie w lekkim terenie przsy umiarkowanym gazie to 5-6 litrow.
- to nie jest motor w trasy...
-wygoda.. mysle ze to zalezy od twoich gabarytow i upodoban
-zawieszenie to barzdiej teren i szuter niz asfalt ( tak wyczytalem na forach )
- v-max ok 130
-czesci pasuja do silnika od hondy nsr 125( scigacz )
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez maniak » 2/11/2010, 17:02

Mam mętlik w głowie bo podobają mi sie motocykle takie jak Yamaha tdr 125 i jazda po asfalcie i szutrach ale lubię jeździć po lesie czyli typowe enduro i to jest mój odwieczny problem bo zmagam się z nim już ponad półtora roku kasę jak na razie jeszcze zbieram i inwestuje w simsona aby go później sprzedać z większym zyskiem i kupić wymarzony motocykl
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez barek253 » 2/11/2010, 18:13

moze yamaha dt bylaby dla ciebie dobra
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kielbasa96 » 2/11/2010, 18:28

No skoro bardziej podobaja ci sie szosowe to nadczym myslisz?? my ci nie kazemy kupowac crm jak wolisz szose to kup sobie TDR lub NSR itp albo aprilie rs 125 slyszalem ze najmocniejsza
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez niuniek909 » 2/11/2010, 18:48

ze ścigów 125 najmocniejsza jest mito silnik ma wyżyłowany na maxa
niuniek909
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 13/6/2010, 20:59
Lokalizacja: okolice Trzcianki

Postprzez henio12323 » 2/11/2010, 20:14

juz musisz wybrac czego chcesz :d czy szosa czy teren czy szosa i teren ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 2/11/2010, 21:53

wybór padnie raczej na tdr 125 tylko teraz muszę szukać jakiejś sztuki blisko mnie
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 2/11/2010, 22:07

tylko pamietaj ze TDR to sprzet tak na prawde nie w teren. fakt jest podwyzszony itp wzgledem szosówek. ale to w celach takich zebys czuł sie jak na wyzszym motocyklu enduro. to klasa motocykli ktm duke :d do wszystkiego i do niczego :P niby na asfalt - ale na asfalcie nie prowadzi sie wcale tak jak prawdziwa szosówka. niby tak jak enduro - skok zawieszenia spory itp ale wjazd tym w teren to nie fajna zabawa :P niby SM a do SM mu daleko. troche do stuntu - stunt w 100% to nie jest ale ktm duke np chetnie smiga na kole (jednym lub drugim ) tdr to tez sprzet do wszystkiego i do niczego :d tak jak opisalem. musisz byc tego swiadom przed zakupem. zebys potem nie kupil i na tor tym wjechal :D bo raz przejechac mozna w sumie ale próbowanie skoków i ogólnie jazda w terenie nie jest stworzona dla tego sprzetu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 3/11/2010, 15:26

a co polecicie do jazdy po asfalcie średnio długie trasy ale żeby można było nim spokojnie wjechać na drogę szutrową bez obaw że czymś zahaczę i aby był w miarę dynamiczny i najlepiej abym mógł nim jeździć na A1 i zmieścił się w kwocie 4k
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 3/11/2010, 17:44

rower :D

hmm ciezko cokolwiek dobrac. sam pewnie dobrze wiesz ze nie mozna miec wszystkiego. nie ma motocykla ktorym mozesz robic dlugie trasy i wjechac na tor crossowy zeby po glebie nie urwac połowy osprzętu. ale jedyne co mi przychodzi na mysl to yamaha dt 125 albo crm 125
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 3/11/2010, 17:48

o tor tu już nie chodzi tylko nie mieszkam przy asfaltowej drodze tylko przy takiej szutrowej i nie chciałbym nic przy motorze urwać (na pewno ścigacz odpada) prosił bym was raz jeszcze o doradzenie motocykla którym mógłbym wjechać właśnie na drogę gruntową a zarazem bez problemu i obaw po niej jechać
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 3/11/2010, 18:12

rower :D

hmm ciezko cokolwiek dobrac. sam pewnie dobrze wiesz ze nie mozna miec wszystkiego. nie ma motocykla ktorym mozesz robic dlugie trasy i wjechac na tor crossowy zeby po glebie nie urwac połowy osprzętu. ale jedyne co mi przychodzi na mysl to yamaha dt 125 albo crm 125
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 3/11/2010, 18:16

motocykla którym mógłbym wjechać właśnie na drogę gruntową a zarazem bez problemu i obaw po niej jechać


mi przychodzi na mysl to yamaha dt 125 albo crm 125


Tak ja wyżej te 2 MOTÓRY :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez maniak » 3/11/2010, 18:33

wątpię aby dziewczynie się podobał ale jak nie to może być inna
znalazłem całkiem przypadkiem fajną maszynkę ale nie wiem nic o niej
Aprilia Tuareg 125 oto link do niej http://moto.allegro.pl/aprilia-rally-i1291810056.html
Ostatnio edytowano 3/11/2010, 19:10 przez maniak, łącznie edytowano 2 razy
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 3/11/2010, 18:54

moto w miare dobry. ale ma spora wade - brak czesci. znam kilka osób mialo ten sprzet i np padla elektryka i moto za 1000 zł w czesci bo koszt naprawy wynosil wiecej niz drugi motor :) takze rto juz od ciebie zalezy. bo moto generalnie nie jest zle ale zamiennikow b malo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 3/11/2010, 19:10

A może zmienić przełożenie w CRM-ie i opony bardziej na supermoto co myślicie o tym rozwiązaniu i mam jeszcze jedno pytanie jaki v-max będzie na największej zębatce z przodu a oryginalnej z tyłu lub najmniejszej z tyłu
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez grunder » 3/11/2010, 20:11

do tej Tuareg to miałem z nią styczność. Kumplowi padł licznik i jednynie tylko orginalny na zamowienie koszt: 1100zł. Wstawił rowerowy i jakoś uszło :D. Pozatym to 2 razy robił remont skrzyni, 2 bieg nagle znikał (???). Albo takie dobite już miał, albo to wadliwy sprzęt. Nie pchaj się w to.

Da się przeorobić na sm ( http://gielda.scigacz.pl/Honda,CRM,125,SM,M1129062.html ). Inne koła inne zębatki, inny łańcuch...
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 3/11/2010, 20:27

ile wycisniesz ? nie duzo 140 mysle pocisnie. nie liczy sie v max w tych maszynach zreszta nie chodzi tylko o predkosc. opory powietrza przy 100 km h juz beda nieznosne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniak » 3/11/2010, 20:32

a nie wiecie czy na największym przełożeniu (gdzie najszybciej pojedzie) nada się w trasę tak koło 100km w jedną stronę za ścigiem 125 i 50 i czy straci dużo na przyspieszeniu i czy będzie mogła się równać z nsr 125
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê