Zobacz wątek - Wysokość Bieżnika NOWYCH Opon

Wysokość Bieżnika NOWYCH Opon

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Wysokość Bieżnika NOWYCH Opon

Postprzez Sonix » 2/11/2010, 12:53

Witam,
Mam takie pytanie..
Czy jest jakas lista w pdf, czy strona z tabelkami odnośnie:

Ile mm bieżnika maja nowe opony.. ?

Przykładowo: nowa Pilot Power ma okolo 5mm a Pilot Road 2 ma nowa okolo 7-8mm .. bieżnika.
Nie wiem jak wyglada sprawa z 2CT..
Czyli nie wszystkie nowe opony maja po tyle samo mm..

Z gory dzieki za pomoc..
Yamaha YZF 750+LVSBK
Avatar użytkownika
Sonix
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 6/9/2010, 00:52
Lokalizacja: South Poland


Postprzez lutecki » 2/11/2010, 18:31

Hej,
Oczywiście, że nie ma jednego standardu wielkości nowego bieżnika. Inny bieżnik będzie miała guma sportowa, a inna turystyczna.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez maatiaas » 2/11/2010, 23:15

ehhh nie mysl sobie że jeżeli kupisz gume z głębszym bieznikiem to będzie ci ona dłużej służyła...nie nie nie kolego to nie o to tutaj chodzi...
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez Sonix » 2/11/2010, 23:17

Dokładnie, nie o to tutaj chodzi..
Yamaha YZF 750+LVSBK
Avatar użytkownika
Sonix
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 6/9/2010, 00:52
Lokalizacja: South Poland

Postprzez maatiaas » 2/11/2010, 23:24

a wiec olsnij nas o co ?
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez pan_wiewiorka » 3/11/2010, 08:44

Nie ma standardów górnych dla bieżnika, jest tylko minimalny zakres (1.6mm) i tam jest robiony znacznik (najczęściej w rowku bieżnika). Inny będzie bieżnik dla opony sportowej a inny dla turystycznej. Wszystko zależy od tego do jakiego, uśrednionego sposobu jazdy jest produkowana. Poczytaj tutaj (otwórz link) i tutaj (otwórz link). Różne rodzaje bieżnika mają na celu zwiększenie przyczepności i odprowadzanie wody. Turystyczne gwarantują lepsze odprowadzenie wody, co widać po gęstym bieżniku ale przez to tracą na przyczepności. oczywiście dochodzi tutaj jeszcze inna mieszanka.

Pilot Sport
Obrazek

Pilot Power
Obrazek

Pilot Road
Obrazek
pan_wiewiorka
 

Postprzez RUTRA.RD » 3/11/2010, 10:04

ten pilot sport to jak shinko wygląda f 005 ?. a rożne gumy maja różne głębokości i nie zawsze sportowo turystyczne są bardziej wytrzymałe niż sportowe :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez pan_wiewiorka » 3/11/2010, 11:01

RUTRA.RD napisał(a):[...]nie zawsze sportowo turystyczne są bardziej wytrzymałe niż sportowe :)

Zgodzę się. Betony za 300 PLN uznane przez jakiegoś producenta za sportowe pewnie powleką się dłużej niż sportowe markowe jednak co do przyczepności, to już bym nie podejmował się polemiki. Inna sprawa to sposób jazdy. Porównują jednak wskazane przeze mnie Micheliny serii Pilot można powiedzieć tak: Sporty: 3-4 kkm, Powery: 6-8 kkm, Roady: 12-14 kkm.
pan_wiewiorka
 

Postprzez RUTRA.RD » 3/11/2010, 12:06

mi dunlopy d209 gp racer m wytrzymały tyle co 204f qualifier 2. a troche różnicy w przyczepności jest
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Trimix » 3/11/2010, 18:44

pan_wiewiorka napisał(a): Micheliny serii Pilot można powiedzieć tak: Sporty: 3-4 kkm


Wiewiórek nie przeginaj :twisted: , mam na nich nalatane na poprzedniej rn19 około 7 tysi .
Teraz mam w rn22 NIESTETY MICHELIN PILOT POWER 2CT i sie okaże co i jak z nimi ( bardzo słabo się grzeją )
Niezależnie od zużycia i tak co rok zakładam nowy komplet ... i żaden przebieg nie jest dla mnie wyznacznikiem jakości , osobiście wolę miekkie gumy i to jednoskładnikowe :idea:

ps. w temacie o oponach napisałem posta co do troszke lepszych gum i chciałem podpytać co i jak , lecz chyba nikt na takich nie lata ,wiec pozostaje mi tylko testować samemu :(
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez RUTRA.RD » 3/11/2010, 21:28

Trimix

a dunlopy testowałeś ? kup turówki d209 gp racery. ja z tylu na mieszance m-medium latałem i była to najlepsza guma z jaka miałem do czynienia przyczepność, prędkość grzania, wytrzymałość-7 tys na tl

ps. 211 jeszcze nie testowałem.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Trimix » 3/11/2010, 21:34

RUTRA.RD napisał(a):Trimix

a dunlopy testowałeś ? kup turówki d209 gp racery. ja z tylu na mieszance m-medium latałem i była to najlepsza guma z jaka miałem do czynienia przyczepność, prędkość grzania, wytrzymałość-7 tys na tl

ps. 211 jeszcze nie testowałem.


jako pierwsze na rn19 miałem takowe :twisted:
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez RUTRA.RD » 3/11/2010, 21:37

I ? nie mów ze ci się złe latało ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Trimix » 3/11/2010, 21:41

RUTRA.RD napisał(a):I ? nie mów ze ci się złe latało ?


ja na nich zaczynalem , jezdzilem moze 500 km i potem na pilot sporty sie przesiadłem , bo tam juz koniec był :)
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez RUTRA.RD » 3/11/2010, 21:43

kup jeszcze raz ino torówki :) :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Trimix » 3/11/2010, 21:46

tylko jakie ? muszą się zajebiscie szybko grzać !!!
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez RUTRA.RD » 3/11/2010, 21:52

d209 gp racery na przód kup s-soft na tył m-medium lub hard- tu są jako e chyba określane nie pamiętam. są jeszcze d211 gp ale na nich nie latałem i nie znam opinii czy dużo lepsze.

ps. na przodzie mam d209gp i ani razu nie złapałem uślizgu nawet na zimnych gumach :) a z ulicy prawie zawsze robię sobie tor wyścigowy :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez pan_wiewiorka » 4/11/2010, 10:08

Trimix napisał(a):Wiewiórek nie przeginaj :twisted: , mam na nich nalatane na poprzedniej rn19 około 7 tysi .

A to mnie zaskoczyłeś, znajomek niszczy je w chwilę dlatego odrzuciłem je jako możliwość wyboru. 7 kkm to na Powerach przelatałem, a są jakby twardsze, a ja nie mam w zwyczaju ruszania pozostawiając ślad. Możesz nieco więcej o Sportach?
pan_wiewiorka
 

Postprzez Trimix » 4/11/2010, 19:25

pan_wiewiorka napisał(a): Możesz nieco więcej o Sportach?


Hmmm , napisze tak :) nie boję się tych opon ... i to jest chyba najbardziej kluczowy argument jaki do mnie przemawia .

Nie mam wielkiego doświadczenia , lecz z czystym sumieniem mogę porównać je ( sporty ) do power 2ct .
Ta sama trasa , motocykle rn19 i gix w k7 ( litr ) , robimy postój i sprawdzam grzanie opon . Na rn19 wręcz gorąca a w k7 ciepła ? jakaś taka nijaka .
Z drugiej beczki rn22 na przodzie dunlop sportmax 210 , tył power 2ct i znów przód gorący tył ledwo ledwo taki ciepławy .
Wiele osób mówi ze 2ct to jego najlepsze opony i trzymanie , a ja poprotu nie wieżę tym gumom :)
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez Sonix » 29/12/2010, 23:56

Trimix - jest coś w tym racji.. 2CT ma trochę gorszą przyczepności.

Mam pytanie odnośnie Michelin Pilot Power..

Ile dokładnie mm ma nowa opona Pilot Power? Dokładna informacja, bez "na oko" :) Pytam o standard, nie 2CT.
Yamaha YZF 750+LVSBK
Avatar użytkownika
Sonix
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 6/9/2010, 00:52
Lokalizacja: South Poland

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr