Spadek prędkości i dławienie przy starcie
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Spadek prędkości i dławienie przy starcie
Witam, posiadam chińczyka 50cm3, marka HAOTIAN HN50QT-10. Jest to chińczyk jak każdy, ale mam problem w nim, a nawet dwa. Przed zdjęciem blokad skuter jechał 35km/h, jeździłem z tą prędkością ponad 2000km, później z kolegą ściągnąłem, miałem tylko blokadę obrotów, wystarczyło odczepić kabelek. Gdy to zrobiliśmy przejechałem się i skuter jechał dalej 35km/h, byłem tak wkur..., że chciałem go wyrzucić. Popatrzeliśmy inne blokady i nic nie było, więc szukaliśmy innego rozwiązania. Odkręciliśmy jakiś tam "moduł", gdzie lecą spaliny. Początkowo leciały od głowicy, przez ten moduł, filter, aż wylatywały na ziemię. Odkręciliśmy przy tym module, skuter od razu dostał takiego powera, że hej. Leciał 80km/h, bardzo zrywny, dobre przyspieszenie, ale za to bardzo głośny. Jeździłem nim dość długo, aż niedawno odnotowałem w nim spadek prędkości, z 80 spadła na 70, później 65, aż teraz do 60, 55 na prostej!!! Dodatkowo musi pochodzić z 2-3 minuty żeby jechał normalnie, bo inaczej zaczyna się dławić jak przekręcę manetkę i gaśnie. We wtorek chcę przykręcić na nowo ten "moduł" może coś to zmieni, ale sądzę, że tylko będzie cichszy i spadnie prędkość do początkowej. Jak myślicie co może być zmorą takiego czegoś? Dźwięk skutera przypomina motocykl o mocy 500KM i 2litry poj.
- Man1ek17
- Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 17/9/2010, 07:22
moze masz zasyfiony filtr powietrza lub gaźnik ?
ps chyba nigdy nie słyszałes takiego motocykla haha
ps chyba nigdy nie słyszałes takiego motocykla haha
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
I jak dobrze się jedzie? Ja wcześniej pompowałem do 2.0 i 2.1
. Dzisiaj przykręcałem ten "moduł" i jechał cicho jak na początku i prędkość była max 57 więcej nie jechał, nie wiem co się z nim dzieje :<. A gaźnika nie przeczyszczę, bo z kolegą rozmawiałem i on mówił, że musiał cały silnik wyciągać, zrobiłbym to ale za ch*** nie wiem jak tam dojść i nie mam kluczy, czyli zostaje mi mechanik jedynie :/, jutro pojadę pod pompować opony, bo dzisiaj za dużo roboty w domu i miałem mało czasu.

- Man1ek17
- Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 17/9/2010, 07:22
Większość tych chińskich skuterków ma dostęp do gaźnika na dnie kufra.
Na pewno nie trzeba wyjmować silnika żeby dostać się do gaźnika co najwyżej cały tył rozebrać jeśli nie ma otwieranego dna kufra..
Na pewno nie trzeba wyjmować silnika żeby dostać się do gaźnika co najwyżej cały tył rozebrać jeśli nie ma otwieranego dna kufra..
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
to ciśnienie powinno być z przodu 2.0 a z tyłu 2.1?
Standardowo przód 1,7, tył 2,1.
Co do dostępu gaźnika to może być różnie u mnie wystarczyło zdjąć boczki, wywalić kufer i cacy . Niech ci kolega takich bredni nie opowiada że cały silnik wyciągać ( dla niego bije brawa). Przyjżyj się i sam oceń sytuację, niesłuchaj się kolegów, bo czasami oni przedobrzą sprawę. A co do kluczy to tam żadne specjalne raczej nie idą


-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Angus napisał(a):tak, zobacz jaki ty powinieneś mieć w instrukcji obsługi od twojego skuterka. Słuchać u ciebie taki metaliczny dźwięk (jakby szorowanie) z przekładni?
Jeśli tak to co, masz jakieś info na ten temat?
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Kufer mam odczepiany na dole, popatrzę na necie jeszcze jak się ogarnia ten gaźnik, bo nie umiem nawet jedyne co przy nim robię to czyszczę filter, myję go i tankuję
.
Słuchać u ciebie taki metaliczny dźwięk (jakby szorowanie) z przekładni?
Nie słychać, ale czasem czuje takie wibracje z prawej strony na stopie ale tam jest tylko plastyk. I czasem też jak się schylę do wariatora to słychać jak pasek chodzi
.

Słuchać u ciebie taki metaliczny dźwięk (jakby szorowanie) z przekładni?
Nie słychać, ale czasem czuje takie wibracje z prawej strony na stopie ale tam jest tylko plastyk. I czasem też jak się schylę do wariatora to słychać jak pasek chodzi

- Man1ek17
- Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 17/9/2010, 07:22
komarcc mam patent. Jak masz chinola to mogą o siebie tryby w przekładni trzeć ja tak miałem koło podczas cofania dawało opór wtedy i te takie szorowanie tryb został oddany do tokarza który z toczył taką ware bo to przez nią tak tarło. Teraz dalej trze ale tak cichutko ale chyba tak powinno być i teraz cofa się bardzo lekko
-
Angus - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 21/4/2010, 20:01
- Lokalizacja: Wałcz
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości